Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Koczała: Przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu systemowego pn. Ułatwienie wchodzenia i powrotu na rynek pracy osobom mającym trudności z integracją na rynku pracy: współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej).
Numer ogłoszenia: 155794 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Koczale , ul. Zielona 2, 77-220 Koczała, woj. pomorskie, tel. 59 857 44 30, faks 59 857 44 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/koczala/gops_koczala/gops_koczala
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu systemowego pn. Ułatwienie wchodzenia i powrotu na rynek pracy osobom mającym trudności z integracją na rynku pracy: współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów zawodowych dla uczestników projektu współfinansowanego za środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Ułatwienie wchodzenia i powrotu na rynek pracy osobom mającym trudności z integracją na rynku pracy (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społcznej). Zamówienie składa się z 2 części - tematów kursów: Część I - kurs kierowcy wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych - 6 osób, Część II - kurs kosmetyczny z elementami wizażu - 2 osoby. II.1.4.1 Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.4.1.1 zapewnienia należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia; 1.4.1.2 zapewnienia wszystkim uczestnikom wysokiego poziomu kształcenia; 1.4.1.3 prowadzenia zajęć w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-16.00. Na jedną godzinę szkolenia przypada 45 minut zajęć dydaktycznych. Dodatkowo Wykonawca zapewnia przerwy zgodnie z zasadami BHP; 1.4.1.4 dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, programów nauczania sporządzonych odrębnie dla każdego kursu zgodnie z wymogami par. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216); 1.4.1.5 rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu drogą telefoniczną pod numer: 0-59 857 44 30, najpóźniej w następnym dniu roboczym, wszystkich nieobecności uczestników zajęć; 1.4.1.6 zapewnienia wszystkim uczestnikom kursu materiałów szkoleniowo-informacyjnych oraz jednego egzemplarza materiałów szkoleniowo-informacyjnych dla Zamawiającego; 1.4.1.7 zapewnienia cateringu wszystkim uczestnikom kursu (kawa, herbata, ciastka, ciepły posiłek/obiad); 1.4.1.8 zamieszczania informacji o współfinasowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (informacja o współfinansowaniu przez EFS z logo PO KL z logo UE oraz nazwą projektu) przy oznaczeniu pomieszczeń, materiałów szkoleniowych i na zaświadczeniach potwierdzających ukończenie kursu zgodnie z zasadami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach PO KL (zamieszczone na stronie internetowej: http://defs.pomorskie.eu/pl/promocja); 1.4.1.9 ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z kursem oraz w drodze do miejsca kursu i z powrotem za cały okres kursu. Wykonawca ubezpieczy wyłącznie osoby wskazane przez Zamawiającego odrębnym pismem ze wskazaniem okresu ubezpieczenia; 1.4.1.10 w przypadku wystąpienia wypadku Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku z udziałem uczestnika zajęć; 1.4.1.11 prowadzenia bieżącej dokumentacji przebiegu kursu zgodnie z wymogami par. 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz przekazania jej kopii Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zakończenia danego kursu; 1.4.1.12 wydania uczestnikom niezwłocznie po zakończeniu kursu certyfikatu i zaświadczenia o ukończeniu kursu, potwierdzających uzyskanie przez uczestnika wiedzy w określonej tematyce; certyfikaty powinny zawierać logotypy oraz informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 1.4.1.13 prowadzenia dokumentacji fotograficznej na zajęciach i przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu zajęć w formie elektronicznej, zapisanej na dysku CD; 1.4.1.14 przeprowadzenia ewaluacji kursów poprzez badanie ankietowe uczestników; 1.4.1.15 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.1.1 Posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (art. 20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.). 3.1.2 Rejestr podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instrumentach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 ze zm.). 3.1.3 Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w punkcie 7 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.2.1 Zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług szkoleniowych o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (tematowi kursu). 3.2.2 Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w punkcie 7 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.3.1 Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 3.3.2 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ). Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w pkt 7 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.4.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zapewnią udział w realizacji zamówienia osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia poszczególnych kursów i przeprowadziły minimum 2 szkolenia/kursy o tematyce związanej z tematem kursu. 3.4.2 Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w punkcie 7 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.5.1 Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 3.5.2 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ). Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w pkt 7 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 1.2 Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1.2.1 zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 1.2.2 zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 1.2.3 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT; w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie; 1.2.4 wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia (zmiany harmonogramu kursu); 1.2.5 zmiana terminu realizacji zamówienia, wyłącznie w przypadku opóźnień związanych z procesem rekrutacji uczestników lub na wniosek Wykonawcy, tj. jeżeli zostanie złożony wniosek przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisze umowę i Zamawiający wyrazi zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/koczala/gops_koczala/gops_koczala
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koczale, ul. Zielona 2, 77-220 Koczała..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koczale, ul. Zielona 2, 77-220 Koczała, w pokoju nr 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- "Organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego z zarządzania projektami w oparciu o funkcjonalności oprogramowania MS Project"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.