eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaCykliczne dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Stalowa Wola: Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 155883 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiatstalowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w ramach zadań: ZADANIE NR 1 - Gazy ,opaski ,kompresy , lignina ,naturalne podkłady ZADANIE NR 2 - Plastry ,taśmy włókninowe ,opatrunki ZADANIE NR 3 - Serwety operacyjne ,tupfery ,pakiety kompresów ZADANIE NR 4 - Rękawy siatkowe / głowa , ręka / ZADANIE NR 5 - Produkty specjalistyczne ZADANIE NR 6 - Opatrunki specjalistyczne ZADANIE NR 7 - Opaski gipsowe ZADANIE NR 8 - Opatrunki sterylne do wkłuć / do mocowania wenflonów / i zespajania ran.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w ramach zadań: ZADANIE NR 1 - Gazy ,opaski ,kompresy , lignina ,naturalne podkłady ZADANIE NR 2 - Plastry ,taśmy włókninowe ,opatrunki ZADANIE NR 3 - Serwety operacyjne ,tupfery ,pakiety kompresów ZADANIE NR 4 - Rękawy siatkowe / głowa , ręka / ZADANIE NR 5 - Produkty specjalistyczne ZADANIE NR 6 - Opatrunki specjalistyczne ZADANIE NR 7 - Opaski gipsowe ZADANIE NR 8 - Opatrunki sterylne do wkłuć / do mocowania wenflonów / i zespajania ran

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: -przedstawią ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ -zapewnią dostawy materiałów opatrunkowych dopuszczonych do obrotu zgodnie z prawem polskim na własny koszt i ryzyko w całym okresie obowiązywania umowy spełniają wymogi, jak w ogłoszeniu o postępowaniu tj.: -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniom na podstawie art. 24 ust. l i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych -zaakceptują termin płatności min. 90 dni, - zapewnią okres niezmienności cen oferowanego asortymentu przez cały okres obowiązywania umowy - posiadają kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - akceptują warunki umowy, załączonej do SIWZ - przedstawią próbki oferowanego asortymentu dostawy do dnia złożenia ofert P r ó b k i winny być dołączone do oferty w jednostkowych opakowaniach handlowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1Wypełniony formularz oferty 2.2Wypełnioną specyfikację cenową 2.3Oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 ,ust.2 Ustawy -Prawo zamówień publicznych Dz.U. Nr 223 poz. 165 z dnia 29 listopada 2007r z późn.zm. 2.4 Dokumenty potwierdzające klasę wyrobów II A reg.7 dla wyrobów gazowych 2.5 Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru . Dokument w w winien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej Wykonawca winien, w przypadku wyboru jego oferty, przedstawić kserokopię umowy spółki - przy podpisywaniu umowy 2.6 Nazwiska, imiona oraz stanowiska osób uprawnionych do podpisania ofert oraz podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2.7Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub za okres prowadzenia działalności, jeśli jest on krótszy z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Załącznik nr 3 2.8 Kopia opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 2.9 Świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania dla oferowanego asortymentu, zgodnie z aktualnymi przepisami obowiązującymi w Polsce tj. Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896 z dnia 2004r z późn. zmianami) 2.10 Dokumenty potwierdzające klasę wyrobów IIA reg.7 dla wyrobów z gazy 2.11 Dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment spełnia wymogi, o których mowa w Rozdz. II SIWZ 2.12 Próbki oferowanego asortymentu dostaw Dokumenty, o których mowa w pkt 2.3 , 2.5, są wymagane przez Zamawiającego celem wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.6, 2.7, 2.8 są wymagane przez Zamawiającego celem potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zam. publicznych Dokumenty, o których mowa w pkt 2.4, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12 są wymagane na potwierdzenie spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego dotyczących oferowanych dostaw

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Specjalistyczny Szpital w Stalowej Woli,ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Specjalistyczny Szpital w Stalowej Woli,ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Gazy ,opaski ,kompresy , lignina ,naturalne podkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - Gazy ,opaski ,kompresy , lignina ,naturalne podkłady.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Plastry ,taśmy włókninowe ,opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 - Plastry ,taśmy włókninowe ,opatrunki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - serwety operacyjne ,tupfery ,pakiety kompresów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 - serwety operacyjne ,tupfery ,pakiety kompresów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - Rękawy siatkowe / głowa , ręka /.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4 - Rękawy siatkowe / głowa , ręka /.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 - Produkty specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5 - Produkty specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6 - Opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6 - Opatrunki specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7 - Opaski gipsowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 7 - Opaski gipsowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8 - Opatrunki sterylne do wkłuć do mocowania wenflonów i zespajania ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 8 - Opatrunki sterylne do wkłuć do mocowania wenflonów i zespajania ran.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.