eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolskizakup z dostawą do siedziby Zamawiającego używanego samochodu ciężarowego-z żurawiem hydraulicznym, tzw. HDS

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-01-19

Głogów Małopolski: zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego używanego samochodu ciężarowego-z żurawiem hydraulicznym, tzw. HDS
Numer ogłoszenia: 15612 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Krzywa 3, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8517485, faks 0-17 8517712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.glogow-mlp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.glogow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego używanego samochodu ciężarowego-z żurawiem hydraulicznym, tzw. HDS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawądo siedziby Zamawiającego używanego samochodu ciężarowego- z żurawiem hydraulicznym, tzw.HDS.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.10.00 - 34.14.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci którzy : a) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b). zapoznają się z treścią SIWZ, przedmiotem zamówienia, projektem umowy i przyjmą je bez zastrzeżeń, c). złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 5.2. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 5.1 5.3. Sprawdzenie i ocena w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. 6 poprzez stwierdzenie prawidłowości ich sporządzenia i faktycznego przedłożenia, na zasadzie spełnia / nie spełnia; 5.4. Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się dostawców, którzy nie spełniają art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.5 Zamawiający odrzuca ofertę, która : a). jest niezgodna z Ustawą Prawo zamówień publicznych, b). jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, c). jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d). zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e). została złożona przez dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f). zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 1-3 Pzp, g). dostawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgłosił się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, h). jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć dostawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dostawca w ramach oferty dostarczy następujące dokumenty i oświadczenia: a). wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 niniejszej specyfikacji, b). oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 niniejszej specyfikacji, c). parafowany przez dostawcę projekt umowy - załącznik Nr 3, d). aktualny odpis - wyciąg z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, e). zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, f). zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, g). opis oferowanego sprzętu zawierający co najmniej dane techniczne wraz ze zdjęciem (może być karta katalogowa), potwierdzający zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glogow-mlp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Głogowie Młp. ul. Krzywa 3 36-060 Głogów Młp. tel. i fax 017-8517485.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Głogowie Młp. ul. Krzywa 3 36-060 Głogów Młp. tel. i fax 017-8517485.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.