eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja dwóch dźwigów osobowych w budynku nr 1 Domu Wypoczynkowego Kościelisko zgodnie z PN-EN 81.1+A3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Warszawa: Modernizacja dwóch dźwigów osobowych w budynku nr 1 Domu Wypoczynkowego Kościelisko zgodnie z PN-EN 81.1+A3
Numer ogłoszenia: 156144 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123388 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 188 51 62, faks 22 188 51 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dwóch dźwigów osobowych w budynku nr 1 Domu Wypoczynkowego Kościelisko zgodnie z PN-EN 81.1+A3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Demontaż starych oraz montaż dwóch nowych dźwigów osobowych ( w istniejących szybach, jeden sześcioprzystankowy, drugi pięcioprzystankowy) z napędem elektrycznym w budynku nr 1 Domu Wypoczynkowego Kościelisko ul. Nędzy-Kubińca 101, 34-511 Kościelisko, wynikający z potrzeby dostosowania urządzeń do obowiązujących przepisów normy dźwigowej PN-EN 81.1+A3. Lp Wymagane parametry techniczne 1 Ilość 2 szt. 2 Typ Elektryczny 1:1 lub 2:1 3 Norma EN 81.1+A3 4 Udźwig 500 kg 5 Prędkość 1 m/s 6 Wysokość podnoszenia pierwszy dźwig -14 m (podszybie 1,5 m, nadszybie 3,4 m); drugi dźwig - 11m (podszybie 1,5 m, nadszybie 3,4 m) 7 Przystanki pierwszy dźwig - 6/6/1 bez przelotu; drugi dźwig - 5/5/1 bez przelotu 8 Szyb 1400 x 1700 mm 9 Maszynownia Maszynownia górna 10 Zasilanie Trzyfazowe 400V - oświetlenie 230V - 50 Hz 11 Napęd Silnik VVVF, bez reduktorowy, 180 włączeń/godz. 12 Prowadnice kabinowe - spełniające odpowiednie normy 13 Prowadnice przeciwwag 50 x 50 x 5 14 Przeciwwaga Kompletna (bez klocków) 15 Liny nośne Szt. 6 - spełniające odpowiednie normy 16 Sterowanie Zbiorczość góra - dół, dojazd awaryjny do najbliższego przystanku, połączenie alarmowe GSM - karta po stronie Zamawiającego 17 Tablica sterowa Mikroprocesorowa 18 Przyciski w kabinie Do wyboru pięter, otwarcie drzwi, zamknięcie drzwi, alarm, wentylator 19 Sygnalizacja w kabinie Wyświetlacz pozycji kabiny, strzałki kierunkowe, przeciążenie 20 Oznaczenie przystanków 0, 1, 2, 3, 4, 5; 0, 1, 2, 3, 4 21 Przyciski na piętrach Wezwania 22 Sygnalizacja na piętrach Wyświetlacz pozycji i kierunku jazdy kabiny 23 Oświetlenie szybu i maszynowni Zgodnie z aktualnymi normami KABINA 24 Wymiary wew. mm 1010 x 1120 x 2150 h 25 Wykonanie wewnętrzne Stal nierdzewna satyna DRZWI KABINOWE 26 Typ 2-panelowe teleskopowe 27 Wykonanie Stal nierdzewna satyna 28 Wymiary 750 x 2000 mm 29 Próg Aluminiowy 30 Sufit Podwieszany z oświetleniem pośrednim 31 Podłoga Wykładzina antypoślizgowa 32 Dodatki Odboje, światło awaryjne, kurtyna świetlna DRZWI PRZYSTANKOWE 33 Typ 2-panelowe teleskopowe 34 Wykonanie Stal nierdzewna satyna 35 Wymiary 750 x 2000 mm 36 Ościeżnica Stal nierdzewna satyna 37 Próg aluminiowy W zakres planowanych robót wchodzi również; - wykonanie instalacji elektrycznej, - malowanie szybów dźwigowych farbami emulsyjnymi i olejnymi, - sporządzenie i dostarczenie dokumentacji rejestracyjnej do właściwej jednostki UDT, - udział w badaniach i próbach dźwigu wymaganych przez UDT do wydania decyzji zezwalającej na eksploatację, a także uiszczenie wszelkich opłat z tym związanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zarejestrowanie oraz przekazanie Zamawiającemu protokołów i decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigów, - wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazanie jej Zamawiającemu, - opracowanie wchodzące w skład dokumentacji projektowej należy przekazać Zamawiającemu w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) powinny być ponumerowane oraz zszyte, zbindowane lub połączone w jedną całość inną techniką. 2. Zastosowane do wbudowania materiały, dostarczone wyroby i urządzenia winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. 3. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu - Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) etapowania wykonania robót budowlanych, tak, aby umożliwić normalne funkcjonowanie ośrodka, 2) zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz do prowadzenia robót w sposób niezagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i gości przebywających w ośrodku, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż., 3) realizowania robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla Zamawiającego, utrzymania należytego porządku w miejscu pracy i otoczeniu - utrzymania go w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci a także niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, 4. Wszelkie koszty związane z opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji oraz dopuszczeniem dźwigów do eksploatacji ponosi Wykonawca. 5. Elementy z demontażu Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Gruz pochodzący z prac adaptacyjnych Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować. 7. Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania. 8. Dźwigi po modernizacji muszą spełniać wymagania zawarte normach EN 81.1+A3 9. Wymagany min. okres gwarancji na dźwig nie może być krótszy niż okres gwarancji producenta, jednak nie mniej niż 24 miesiące. 10. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 11. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania dostarczonych wyrobów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej - bezpłatnego świadczenia usług serwisowych obejmujących usuwanie usterek i wszelkich nieprawidłowości w ich działaniu oraz przeprowadzania konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie z wymogami ich producentów i UDT. Podjęcie działań przez Wykonawcę zmierzających do usunięcia wad i usterek nastąpi w czasie do 24 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Natomiast ostateczne usunięcie wad i usterek nastąpi w czasie do 96 godzin od momentu zgłoszenia. W przypadku awarii dźwigów odpowiednio podjęcie działań do 2 godz., usunięcie usterki w ciągu 12 godz. 12. Przed złożeniem oferty Wykonawcy zobowiązani są do przeprowadzenia wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, w celu dokonania niezbędnych sprawdzeń, obliczeń, ekspertyz, uzgodnień, aby rozstrzygnąć ewentualne wątpliwości i zapewnić jednoznaczność składanej oferty, zarówno w zakresie cenowo przedmiotowym jak również odnośnie do terminu wykonania robót. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W celu realizacji powyższego obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym a także posiadających wymagane prawem uprawnienia. 10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. W opisie przedmiotu zamówienia zamieszczone są podstawowe informacje umożliwiające realizację zamówienia. Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 13. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe OTECH Sp. z o.o., ul. Dukielska 83, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 241500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 288500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.