Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-26
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami, dysków, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 156193 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy , ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 644 15 64, faks 22 851 16 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami, dysków, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, pochodzącego z bieżącej produkcji sprzętu komputerowego z akcesoriami, dysków, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz oprogramowania z dopuszczeniem składania ofert częściowych według następującego podziału: a) Zadanie I: Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami. Zakres dostawy obejmuje: - 70 sztuk komputerów typu All-in-One (typu I) - 4 szt. komputerów typu All-in-One (typu II) - 5 szt. komputerów przenośnych typu LAPTOP (typu I) - 5 szt. komputerów przenośnych typu LAPTOP (typu II) - 3 szt. urządzeń typu Tablet LTE WiFi - 3 szt. projektorów - 2 szt. projektorów kieszonkowych - 15 szt. zasilaczy UPS 800 ÷ 1000 VA - 10 szt. zasilaczy UPS 2000 ÷ 3000 VA - 10 kompletów (20 szt.) baterii do APC RS800 (zamiennik) - 10 kompletów (40 szt.) baterii do APC Smart UPS 2200 (zamiennik ) - 1 sztukę ładowarki mikroprocesorowej do akumulatorów AA,AAA, blokowa 9V - 10 sztuk pendrive 32 GB USB 3.0 - 10 sztuk pendrive 32 GB szyfrowany FIPS 140-2 poziom - 10 sztuk myszy bezprzewodowych - 20 sztuk profilowanych podkładek pod mysz - 20 sztuk podkładek pod mysz - 20 sztuk czytników kart SD/microSD - 20 sztuk kart pamięci SD 16GB - 5 sztuk słuchawek nagłownych pełnych - 30 sztuk toreb do laptopów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5.1 do SIWZ Komputery typu All-in-One (typ I i typ II) a) Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. b) Oferowane komputery muszą być wyprodukowane z zachowaniem normy jakościowej ISO 9001 lub równoważnych środków zapewnienia jakości. c) Oferowane komputery muszą posiadać deklarację zgodności CE (co będzie sprawdzane podczas odbioru sprzętu na etapie realizacji umowy). d) Oferowane komputery muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. e) Głośność jednostki centralnej oferowanych komputerów mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) nie może być większa niż 26 dB. Komputery typu Laptop (typ I i typ II) a) Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. b) Oferowane komputery muszą być wyprodukowane z zachowaniem normy jakościowej ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 lub równoważnych środków zapewnienia jakości. c) Oferowane komputery muszą posiadać deklarację zgodności CE (co będzie sprawdzane podczas odbioru sprzętu na etapie realizacji umowy). d) Oferowane komputery muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. e) Oferowane komputery muszą potwierdzać kompatybilność z wymaganą platformą systemową (wpis na stronie Windows Logo d Products List) b) Zadanie II: Dostawa dysków. Zakres dostawy obejmuje: - 9 sztuk dysków sieciowych - Network Attached Storage (NAS) w obudowie typu rack - 40 sztuk dysków twardych do Dysku sieciowego - Network Attached Storage (NAS) - 10 sztuk dysków twardych do stacji roboczych 3,5 > 1TB - 10 sztuk dysków twardych do stacji roboczych 3,5 > 512MB - 10 sztuk dysków twardych zewnętrznych USB 3 > TB - 2 sztuk stacji dokujących do dysków twardych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5.2 do SIWZ c) Zadanie III: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek. Zakres dostawy obejmuje: - 15 szt. urządzeń wielofunkcyjnych - 10 sztuk drukarek laserowych monochromatycznych A4 sieciowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5.3 do SIWZ Zadanie IV: Dostawa oprogramowania. Zakres dostawy obejmuje: - 450 sztuk licencji Exchange Standard CAL 2013 Government OPEN 1 License No Level User CAL (do licencji Open: 62167158 [Program nadrzędny: OPEN 92167979ZZG1507]) - 70 sztuk licencji pakietu biurowego MS OFFICE 2013 STANDARD lub równoważnego w zakresie określonym w załączniku nr 5.4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania IV zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5.4 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1, 30.23.31.32-5, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 48.92.00.00-3, 48.90.00.00-7, 48.70.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: Zadanie I - 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych) Zadanie II - 1 200,00 zł (jeden tysiąc dwieście złotych) Zadanie III - 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Zadanie IV - 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załączonego do SIWZ wzoru.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załączonego do SIWZ wzoru.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załączonego do SIWZ wzoru.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załączonego do SIWZ wzoru.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załączonego do SIWZ wzoru.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2)
V | przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy w Zadaniu I, Zadaniu II i Zadaniu III w stosunku do treści oferty w przypadku gdy wystąpią uzasadnione okoliczności powodujące konieczność zmiany zaoferowanego produktu, np.: z powodu wycofania go z produkcji, lub zaprzestania produkcji danego produktu (zakończenia cyklu produkcyjnego danego modelu). Zaistnienie takiej sytuacji musi być udokumentowane - poparte stosownym oświadczeniem producenta. Produkt zamienny nie może cechować się gorszymi parametrami technicznymi, musi być kompatybilny z pozostałymi elementami przedmiotu umowy oraz nie może powodować podwyższenia ceny umowy wynikającej z oferty przetargowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strazmiejska.waw.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10 w Warszawie, pokój nr 18, 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10 w Warszawie, pokój nr 18,19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy obejmuje: - 70 sztuk komputerów typu All-in-One (typu I) - 4 szt. komputerów typu All-in-One (typu II) - 5 szt. komputerów przenośnych typu LAPTOP (typu I) - 5 szt. komputerów przenośnych typu LAPTOP (typu II) - 3 szt. urządzeń typu Tablet LTE WiFi - 3 szt. projektorów - 2 szt. projektorów kieszonkowych - 15 szt. zasilaczy UPS 800÷1000 VA - 10 szt. zasilaczy UPS 2000÷3000 VA - 10 kompletów (20 szt.) baterii do APC RS800 (zamiennik) - 10 kompletów (40 szt.) baterii do APC Smart UPS 2200 (zamiennik ) - 1 sztuk ładowarki mikroprocesorowej do akumulatorów AA,AAA, blokowa 9V - 10 sztuk pendrive 32 GB USB 3.0 - 10 sztuk pendrive 32 GB szyfrowany FIPS 140-2 poziom - 10 sztuk myszy bezprzewodowych - 20 sztuk profilowanych podkładek pod mysz - 20 sztuk podkładek pod mysz - 20 sztuk czytników kart SD/microSD - 20 sztuk kart pamięci SD 16GB - 5 sztuk słuchawek nagłownych pełnych - 30 sztuk toreb do laptopów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dysków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy obejmuje: - 9 sztuk dysków sieciowych - Network Attached Storage (NAS) w obudowie typu rack - 40 sztuk dysków twardych do Dysku sieciowego - Network Attached Storage (NAS) - 10 sztuk dysków twardych do stacji roboczych 3,5 > 1TB - 10 sztuk dysków twardych do stacji roboczych 3,5 >512MB - 10 sztuk dysków twardych zewnętrznych USB 3 >1TB - 2 sztuk stacji dokujących do dysków twardych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.32-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy obejmuje: - 15 szt. urządzeń wielofunkcyjnych - 10 sztuk drukarek laserowych monochromatycznych A4 sieciowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy obejmuje: - 450 sztuk licencji Exchange Standard CAL 2013 Government OPEN 1 License No Level User CAL (do licencji Open: 62167158 [Program nadrzędny: OPEN 92167979ZZG1507]) - 70 sztuk licencji pakietu biurowego MS OFFICE 2013 STANDARD lub równoważnego w zakresie określonym w załączniku nr 5.4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania IV zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.92.00.00-3, 48.90.00.00-7, 48.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.