To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami, dysków, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 180669 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156193 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 644 15 64, faks 22 851 16 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami, dysków, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, pochodzącego z bieżącej produkcji sprzętu komputerowego z akcesoriami, dysków, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz oprogramowania z dopuszczeniem składania ofert częściowych według następującego podziału: a) Zadanie I: Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami. Zakres dostawy obejmuje: - 70 sztuk komputerów typu All-in-One (typu I) - 4 szt. komputerów typu All-in-One (typu II) - 5 szt. komputerów przenośnych typu LAPTOP (typu I) - 5 szt. komputerów przenośnych typu LAPTOP (typu II) - 3 szt. urządzeń typu Tablet LTE WiFi - 3 szt. projektorów - 2 szt. projektorów kieszonkowych - 15 szt. zasilaczy UPS 800 ÷ 1000 VA - 10 szt. zasilaczy UPS 2000 ÷ 3000 VA - 10 kompletów (20 szt.) baterii do APC RS800 (zamiennik) - 10 kompletów (40 szt.) baterii do APC Smart UPS 2200 (zamiennik ) - 1 sztukę ładowarki mikroprocesorowej do akumulatorów AA,AAA, blokowa 9V - 10 sztuk pendrive 32 GB USB 3.0 - 10 sztuk pendrive 32 GB szyfrowany FIPS 140-2 poziom - 10 sztuk myszy bezprzewodowych - 20 sztuk profilowanych podkładek pod mysz - 20 sztuk podkładek pod mysz - 20 sztuk czytników kart SD/microSD - 20 sztuk kart pamięci SD 16GB - 5 sztuk słuchawek nagłownych pełnych - 30 sztuk toreb do laptopów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5.1 do SIWZ Komputery typu All-in-One (typ I i typ II) a) Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. b) Oferowane komputery muszą być wyprodukowane z zachowaniem normy jakościowej ISO 9001 lub równoważnych środków zapewnienia jakości. c) Oferowane komputery muszą posiadać deklarację zgodności CE (co będzie sprawdzane podczas odbioru sprzętu na etapie realizacji umowy). d) Oferowane komputery muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. e) Głośność jednostki centralnej oferowanych komputerów mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) nie może być większa niż 26 dB. Komputery typu Laptop (typ I i typ II) a) Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. b) Oferowane komputery muszą być wyprodukowane z zachowaniem normy jakościowej ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 lub równoważnych środków zapewnienia jakości. c) Oferowane komputery muszą posiadać deklarację zgodności CE (co będzie sprawdzane podczas odbioru sprzętu na etapie realizacji umowy). d) Oferowane komputery muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. e) Oferowane komputery muszą potwierdzać kompatybilność z wymaganą platformą systemową (wpis na stronie Windows Logo d Products List) b) Zadanie II: Dostawa dysków. Zakres dostawy obejmuje: - 9 sztuk dysków sieciowych - Network Attached Storage (NAS) w obudowie typu rack - 40 sztuk dysków twardych do Dysku sieciowego - Network Attached Storage (NAS) - 10 sztuk dysków twardych do stacji roboczych 3,5 > 1TB - 10 sztuk dysków twardych do stacji roboczych 3,5 > 512MB - 10 sztuk dysków twardych zewnętrznych USB 3 > TB - 2 sztuk stacji dokujących do dysków twardych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5.2 do SIWZ c) Zadanie III: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek. Zakres dostawy obejmuje: - 15 szt. urządzeń wielofunkcyjnych - 10 sztuk drukarek laserowych monochromatycznych A4 sieciowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5.3 do SIWZ Zadanie IV: Dostawa oprogramowania. Zakres dostawy obejmuje: - 450 sztuk licencji Exchange Standard CAL 2013 Government OPEN 1 License No Level User CAL (do licencji Open: 62167158 [Program nadrzędny: OPEN 92167979ZZG1507]) - 70 sztuk licencji pakietu biurowego MS OFFICE 2013 STANDARD lub równoważnego w zakresie określonym w załączniku nr 5.4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania IV zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5.4 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa dysków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAMAXON Sp. z o.o., Stolarska 7/10, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46097,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57361,05
Oferta z najniższą ceną: 57361,05 / Oferta z najwyższą ceną: 63345,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
- CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna, Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35772,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34593,75
Oferta z najniższą ceną: 34593,75 / Oferta z najwyższą ceną: 67035,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAR Sp. z o.o., Jaśminowa 1A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 202364,50
Oferta z najniższą ceną: 202364,50 / Oferta z najwyższą ceną: 204204,91
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.