Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-03
Siemianowice Śląskie: Wykonanie remontu kapitalnego i modernizacji dachów w budynkach przy ulicy Kościelnej 8, Jagiellońskiej 1 i Placu Wolności 2 w Siemianowicach Śląskich oraz naprawa elewacji budynku przy ulicy Kościelnej 8 w Siemianowicach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 156217 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu kapitalnego i modernizacji dachów w budynkach przy ulicy Kościelnej 8, Jagiellońskiej 1 i Placu Wolności 2 w Siemianowicach Śląskich oraz naprawa elewacji budynku przy ulicy Kościelnej 8 w Siemianowicach Śląskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego i modernizacji dachów w budynkach przy ulicy Kościelnej 8, Jagiellońskiej 1 i Placu Wolności 2 w Siemianowicach Śląskich oraz naprawa elewacji budynku przy ulicy Kościelnej 8 w Siemianowicach Śląskich Prace obejmują: Część 1: Wykonanie remontu kapitalnego i modernizacja dachu oraz naprawa elewacji w budynku położonym w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Kościelnej 8. Przedmiot zamówienia został opisany w przedmiarze robót załączonych do SIWZ jako dodatek nr 3 oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonych do SIWZ jako dodatek nr 9. Do wyceny należy przyjąć materiały zgodne z dokumentacją techniczną lub o równoważnych parametrach technicznych i użytkowych. Część 2: Wykonanie remontu kapitalnego dachu w budynku położonym w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Jagiellońskiej 1. Przedmiot zamówienia został opisany w przedmiarze robót załączonych do SIWZ jako dodatek nr 4 oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonych do SIWZ jako dodatek nr 9 Do wyceny należy przyjąć materiały zgodne z dokumentacją techniczną lub o równoważnych parametrach technicznych i użytkowych. Część 3: Wykonanie remontu kapitalnego dachu w budynku położonym w Siemianowicach Śląskich przy Placu Wolności 2. Przedmiot zamówienia został opisany w przedmiarze robót załączonych do SIWZ jako dodatek nr 5 oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonych do SIWZ jako dodatek nr 9. Do wyceny należy przyjąć materiały zgodne z dokumentacją techniczną lub o równoważnych parametrach technicznych i użytkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości: Część 1: 945 złotych (słownie: dziewięćset czterdzieści pięć złotych) Część 2: 1300 złotych (słownie: tysiąc trzysta złotych) Część 3: 2400 złotych (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: -przelew na rachunek bankowy Urzędu Miasta (dotyczy formy pieniężnej) ING Bank Śląski nr 78 1050 1214 1000 0010 0150 5856 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert -wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II, 10 od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00 lub przy ul. Michałkowickiej 105 od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:30 oraz 15:00-16:00. Wniesienia wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: Wykonanie remontu kapitalnego i modernizacji dachów w budynkach przy ulicy Kościelnej 8, Jagiellońskiej 1 i Placu Wolności 2 w Siemianowicach Śląskich oraz naprawa elewacji budynku przy ulicy Kościelnej 8 w Siemianowicach Śląskich - dotyczy części ...................... 6. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium, wykonawca powinien dołączyć do oferty lub przedłożyć Komisji w dniu otwarcia ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.), tj: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat nie mniej niż 3 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: roboty w zakresie remontu kapitalnego i modernizacji dachu, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością na kwotę co najmniej 50 000 złotych brutto każda. b) dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania robót objętych niniejszym przetargiem, tj.:-osobą kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Dla potwierdzenia kwalifikacji w/w osób wykonawca zobowiązany jest dołączyć decyzje uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 150 000 złotych 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania/w warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 2.Formularz ofertowy 3.Kosztorys ofertowy sporządzony oddzielnie dla każdej stosownej części zamówienia 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 20 złotych można otrzymać w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie, ul. Michałkowicka 105, pokój nr 12 po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kasie Urzędu Miasta lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, Biuro Obsługi Mieszkańców - Kancelaria Podawcza..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu kapitalnego i modernizacja dachu oraz naprawa elewacji w budynku położonym w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Kościelnej 8..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu kapitalnego i modernizacja dachu oraz naprawa elewacji w budynku położonym w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Kościelnej 8. Przedmiot zamówienia został opisany w przedmiarze robót załączonych do SIWZ jako dodatek nr 3 oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonych do SIWZ jako dodatek nr 9 Do wyceny należy przyjąć materiały zgodne z dokumentacją techniczną lub o równoważnych parametrach technicznych i użytkowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu kapitalnego dachu w budynku położonym w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Jagiellońskiej 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu kapitalnego dachu w budynku położonym w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Jagiellońskiej 1. Przedmiot zamówienia został opisany w przedmiarze robót załączonych do SIWZ jako dodatek nr 4 oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonych do SIWZ jako dodatek nr 9. Do wyceny należy przyjąć materiały zgodne z dokumentacją techniczną lub o równoważnych parametrach technicznych i użytkowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu kapitalnego dachu w budynku położonym w Siemianowicach Śląskich przy Placu Wolności 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu kapitalnego dachu w budynku położonym w Siemianowicach Śląskich przy Placu Wolności 2. Przedmiot zamówienia został opisany w przedmiarze robót załączonych do SIWZ jako dodatek nr 5 oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonych do SIWZ jako dodatek nr 9. Do wyceny należy przyjąć materiały zgodne z dokumentacją techniczną lub o równoważnych parametrach technicznych i użytkowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne oraz inne szczególne usługi pn.: "Ochrona osób i mienia Gminy Siemianowice Śląskie"
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Centralnej Sterylizacji Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
- "Tymczasowe schronienie w noclegowni dla osób bezdomnych oraz pobyt w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży z terenu Siemianowic Śląskich na rok 2025."
- Dostawa i montaż instalacji kolektorów solarnych.
- Jednorazowa dostawa aparatury i urządzeń wytwórczych i laboratoryjno-diagnostycznych.
- Wykonanie robót elektrycznych niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie, etap II
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac restauratorskich przy krzyżach przydrożnych na terenie gminy Waśniów
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Czernichów od km 0+384 do km 0+584 położonej na dz. nr 613
- Remont obiektów zabytkowych będących w użytkowaniu jednostek budżetowych
- Remont Sali gimnastycznej oraz budynku Szkoły Podstawowej w Wygodzie
- "Rewitalizacja pn.: Świątynia sztuki - budynek dawnego kościoła ewangelickiego w Pogorzeli."
- Rewitalizacja terenu zabytkowego cmentarza w m. Juliopol gmina Młodzieszyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.