eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblindostawa sprzętu elektronicznego, stanowisk laboratoryjnych i ich wyposażenia, tablic informacyjnych, narzędzi elektronika i elektromechanika - 39/8/N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Dęblin: dostawa sprzętu elektronicznego, stanowisk laboratoryjnych i ich wyposażenia, tablic informacyjnych, narzędzi elektronika i elektromechanika - 39/8/N
Numer ogłoszenia: 156270 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, fax 0-81 5519536.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu elektronicznego, stanowisk laboratoryjnych i ich wyposażenia, tablic informacyjnych, narzędzi elektronika i elektromechanika - 39/8/N.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oscyloskop cyfrowy szt. 4 2. Miernik uniwersalny szt. 9 3. Miernik uniwersalny analogowy szt. 9 4. Cyfrowy miernik rezystancji i rezystywności szt. 9 5. Generator funkcji szt. 6 6. Kalibrator-multimetr szt. 2 7. Generator sygnałów AM/FM szt. 2 8. Częstotliwościomierz 3 GHz szt. 6 9. Lupa podświetlana z powiększeniem 5 i 20 dioprii na statywie szt. 9 10. Ręczna lupa z podświetleniem szt. 18 11. Zasilacz laboratoryjny szt. 6 12. Lutownica transformatowa szt. 9 13. Pochłaniacz oparów szt. 9 14. Odsysacz cyny szt. 13 15. Uchwyt do płytek szt. 9 16. Pasta lutownicza szt. 18 17. Drut lutowniczy w fiolce szt. 27 18. Kalafonia w puszce szt. 9 19. Krzesło laboratoryjne ISO szt. 36 20. Biurko pod komputer szt. 4 21. Biurko pod komputer szt. 2 22. Krzesło obrotowe szt. 9 23. Stanowisko pracy elektronika szt. 4 24. Stół laboratoryjny z nadstawką szt. 9 25. Tablica korkowa szt. 18 26. Ramka aluminiowa szt. 50 27. Zestaw narzędzi elektronika kpl. 8 28. Zestaw narzędzi elektromechanika kpl. 9

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 28.62.00.00 - Narzędzia Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.00.00 - Narzędzia Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, 1655 z późn. zm.) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VI siwz.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączniki do oferty muszą zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1; b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Załącznik Nr 2; c) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3; d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zam. Publicznych;Budynek 205; 08-521 Dęblin, za pośrednictwem poczty po wpłacie 14,00 na konto 86 1010 1339 0000 9713 9150 0000.Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłaty..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Jednostce Wojskowej Nr 4219, 08 - 521 Dęblin, Budynek 205 , pokój nr 20 (Kancelaria Jawna),.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu elektronicznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oscyloskop cyfrowy 33242000-8 szt. 4 2. Miernik uniwersalny 33263200-3 szt. 9 3. Miernik uniwersalny analogowy 33263200-3 szt. 9 4. Cyfrowy miernik rezystancji i rezystywności 33263200-3 szt. 9 5. Generator funkcji 33263200-3 szt. 6 6. Kalibrator-multimetr 33263200-3 szt. 2 7. Generator sygnałów AM/FM 33263200-3 szt. 2 8. Częstotliwościomierz 3 GHz 33263200-3 szt. 6 9. Lupa podświetlana z powiększeniem 5 i 20 dioprii na statywie 29460000-1 szt. 9 10. Ręczna lupa z podświetleniem 29460000-1 szt. 18 11. Zasilacz laboratoryjny 36123000-9 szt. 6.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 29.46.00.00-1, 36.12.30.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzętu elektronicznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lutownica transformatowa 42100528-1 szt. 9 2. Pochłaniacz oparów 31711000-3 szt. 9 3. Odsysacz cyny 31711000-3 szt. 13 4. Uchwyt do płytek 31711000-3 szt. 9 5. Pasta lutownicza 31711000-3 szt. 18 6. Drut lutowniczy w fiolce 27613000-5 szt. 27 7. Kalafonia w puszce 42100827-1 szt. 9.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.10.00-3, 27.61.30.00-5, 42.10.05.28-1, 42.10.08.27-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa mebli do wyposażenia stanowisk laboratoryjnych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Krzesło laboratoryjne ISO 36123000-9 szt. 36 2. Biurko pod komputer 36121400-9 szt. 4 3. Biurko pod komputer 36121400-9 szt. 2 4. Krzesło obrotowe 36111420-2 szt. 9.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa stanowisk labratoryjnych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stanowisko pracy elektronika 36123000-9 szt. 4 2. Stół laboratoryjny z nadstawką 36123000-9 szt. 9.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa tabic szkoleniowo-informacyjnych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tablica korkowa 30192140-4 szt. 18 2. Ramka aluminiowa 30192140-4 szt. 50.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.40-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: doatawa zestawów narzędzi.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw narzędzi elektronika 28622940-9 kpl. 8 2. Zestaw narzędzi elektromechanika 28622940-9 kpl. 9.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.29.40-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.