To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Dęblin: Dostawa sprzętu elektronicznego, stanowisk laboratoryjnych i ich wyposażenia, tablic informacyjnych, narzędzi elektronika i elektromechanika - 39/8/N
Numer ogłoszenia: 187673 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 156270 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, fax 0-81 5519536.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego, stanowisk laboratoryjnych i ich wyposażenia, tablic informacyjnych, narzędzi elektronika i elektromechanika - 39/8/N.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - dostawę sprzętu elektronicznego- 11 pozycji asortymentowych; Część II -dostawę sprzętu elektronicznego - 7 pozycji asortymentowych; Część III - dostawę mebli do wyposażenia stanowisk laboratoryjnych- 4 pozycje asortymentowe; Część IV -dostawę stanowisk laboratoryjnych- 2 pozycje asortymentowe; Część V - dostawę tablic szkoleniowych- informacyjnych - 2 pozycje asortymentowe; Część VI - dostawę zastawów narzędzi - 2 pozycje asortymentowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 28.62.00.00 - Narzędzia Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.00.00 - Narzędzia Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 187868,85 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt elektroniczny.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERAZET S.A., ul. Krauthofera 36, 60-952 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 104205,00
- Oferta z najniższą ceną: 104205,00 / oferta z najwyższą ceną: 104205,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Stanowiska laboratoryjne.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRESTON Sp. z o.o., Skwer Kard. Wyszyńskiego 5/32, 01-015 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 54839,40
- Oferta z najniższą ceną: 54839,40 / oferta z najwyższą ceną: 54839,40
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zestawy narzędzi.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU PRONAR Dariusz KAWKA, ul. Wrocławska 1, 55-002 Kamieniec Wrocławski, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12850,00
- Oferta z najniższą ceną: 12850,00 / oferta z najwyższą ceną: 12850,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego dla serwerów i przełączników, z podziałem na zadania
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.