Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-03
Przemyśl: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
Numer ogłoszenia: 156302 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, fax 016 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego . Szczegółowy wykaz oraz ilość określona jest w dokumentacji zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia załącznik nr 3 SIWZ - oznaczonym wg Wspólnego Słownika Zamówień tzw.CPV:26152300-1;25222200-5;28410000-9; 33251200-6; 25227000-8; 21250000-0; 28612100-6; 23312000-7. Zad. 1 - Pipety automatyczne - 17 poz. asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 2 - Szklane naczynia laboratoryjne - 26 poz. asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 3 - Probówki szklane - 12 poz. asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 4 - Szkiełka podstawowe i nakrywkowe - 11poz.asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 5 - Kapilary heparynowe - 7 poz. asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 6 - Probówki plastikowe - 9 poz. asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 7 - Statywy na probówki - 1 poz. asortymentowa w ilości 20 szt; Zad. 8 - Termometry - 2 poz. asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 9 - Tubusy, ezy bakteriologiczne - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach; Zad.10- Koszyki na probówki - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach; Zad.11- Urządzenia ogólnolaboratoryjne - 9 poz. asortymentowych w różnych ilościach; Zad.12- Bibułki filtracyjne - 3 poz. asortymentowe w różnych ilościach; Zad.13- Kuwety metalowe - 1 poz asortymentowa w ilości 2 szt.; Zad.14- Żyletki mikrotomowe - 2 poz. asortymentowe w różnych ilościach; Zad.15- Parafina z woskiem - 1 poz. asortymentowa w ilości 400 kg. Termin wykonania zamówienia wynosi: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów: 1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika do SIWZ określającego przedmiot zamówienia - załącznik nr 3 SIWZ. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ,,Prawo zamówień publicznych (Dz. U nr 82/2007 poz. 560) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 wymienionej ustawy, a także spełniające dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Deklaracja zgodności - ustawa z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE ( Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896 z późn. zm.) - dotyczy wyrobów medycznych - dla każdego asortymentu. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów jak wyżej niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy. 6.W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 7.Dokumenty, o których mowa w pkt. od 5 do 10 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. 8.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl - Dział Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 09:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego lok. sekretariat w budynku D pok. 232. Otwarcie ofert jak data składania ofert o godz. 10:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pipety automatyczne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 17 poz. asortymentowych w różnych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szklane naczynia laboratoryjne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 26 poz. asortymentowych w różnych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Probówki szklane..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 poz. asortymentowych w róznych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkiełka podstawowe i nakrywkowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 poz. asortymentowych w różnych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kapilary heparynowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 poz. asortymentowych w róznych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Probówki plasikowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 poz. asortymentowych w różnych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Statywy na probówki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asortymentowa w ilości 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.41.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Termometry..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz. asortymentowe w róznych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Tubusy, ezy bakteriologiczne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.70.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Koszyki na probówki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.41.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Urządzenia ogólnolaboratoryjne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 poz. asortymentowych w różnych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Bibułki filtracyjne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 poz. asortymentowe w różnych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.25.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kuwety metalowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asortymentowa w ilości 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Żyletki mikrotomowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz. asortymentowe w różnych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.61.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Parafina z woskiem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asortymentowa w ilości 400 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.31.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- DOSTAWA SPRZĘTU GEODEZYJNEGO ORAZ MEBLI W RAMACH ZADANIA "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU"
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻ. DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ "OCHRONA, ROZWÓJ I PROMOWANIE DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I USŁUG W DZIEDZINIE KULTURY"
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i dostawa elektrod
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ "POPRAWA ATRAKCYJNOŚCI STOKU NARCIARSKIEGO W PRZEMYŚLU"
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.