Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Kraków: Dostawy do siedziby Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie materiałów promocyjnych oznakowanych logotypami - 17 zadań
Numer ogłoszenia: 156310 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu , ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy do siedziby Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie materiałów promocyjnych oznakowanych logotypami - 17 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy do siedziby Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie (ul. Łukasiewicza 1 w Krakowie) materiałów promocyjnych oznakowanych logo w podziale na 17 zadań. Szacunkowa wartość zamówienia: powyżej 14.000 euro, szacowania dokonano zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Jakość - 70
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/ZPub/siwz/INIG-SIWZ-DZ-2710-2013-17.pdf
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 224, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-13:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:15, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, Kraków, ul. Lubicz 25 A, sekretariat , I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DŁUGOPIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: długopis w kolorze zielonym z metalowym klipem i metalowymi zdobieniami. Wkład niebieski. Znakowanie, grawer INSTYTUT NAFTY I GAZU pod klipem. Pakowany w osobne kartoniki. Przybliżone wymiary 14xo1cm. Ilość: 2000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OŁÓWEK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: ołówek z drewna w kolorze naturalnym, z gumką. Zastrugany. Znakowanie INSTYTUT NAFTY I GAZU wzdłuż ołówka, jeden kolor. Opakowanie zbiorcze. Przybliżone wymiary 19x o0.7cm. Ilość: 1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: METALOWY WSKAŹNIK LASEROWY 4 w 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Długopis, pałeczka dotykowa, wskaźnik laserowy (odpowiadający normom Unii Europejskiej) oraz lampka LED. Antypoślizgowy korpus ułatwiający pisanie, z klipem. Dołączone baterie. Znakowanie INSTYTUT NAFTY I GAZU na pudełku. Pakowany w metalowe pudełko z wyściełane pianką oraz w pojedynczy kartonik. Przybliżone wymiary 15,2xo0,9cm. Ilość: 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZESTAW PIŚMIENNICZY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Komplet, na który składa się długopis i ołówek w eleganckim dwuelementowym, srebrno czarnym korpusie. Zestaw pakowany w eleganckie czarne pudełko, wyściełane materiałem w kolorze białym. Korpus długopisu i ołówka bez przeszyć, gładki. Znakowanie INSTYTUT NAFTY I GAZU na wieczku opakowania, jeden kolor. Przybliżone wymiary opakowania 17,5x7x3cm. Ilość: 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAKREŚLACZ Z KARTECZKAMI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Zestaw luźnych karteczek oraz karteczek samoprzylepnych memo umieszczonych na plastikowej podstawce. Wewnątrz schowany zakreślacz. Znakowanie INSTYTUT NAFTY I GAZU na podstawce. Pakowany osobno w kartoniki. Ilość: 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: BALON REKLAMOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Balon pastelowy, zielony (kolor zbliżony do PANTONE 7489C) wraz z zestawem montażowym (koszyczek i patyczek). Nadruk dwustronny, jeden kolor, logotyp. Wielkość balonu 11 cali. Ilość: 1500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAMIĘĆ USB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Pamięć USB wykonana z akrylu. Wewnątrz części akrylowej znakowanie laserem (logotyp), akrylowa część podświetlana diodą w kolorze zielonym (zbliżonym do PANTONE 7489C). Kostka pamięci umieszczona w części metalowej. Pojemność 4GB. Zatyczka metalowa w kolorze srebrnym. Przybliżone wymiary 60x20x10mm. Pakowana w pojedyncze kartoniki. Ilość: 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: LATARKA ZASILANA DYNAMO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Ręczna latarka w kolorze czarnym, diodowa (nie mniej niż 3 LED), zasilana wbudowanym dynamem dźwigniowym. Znakowanie, jeden kolor. Przybliżone wymiary 8,5x5x2cm. Pakowana w osobne kartoniki. Ilość: 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZEGAR ŚCIENNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Zegar ścienny z cyferblatem, który można zadrukować indywidualnym projektem. Cyferblat w kolorze białym. Nadruk full color,na całej powierzchni cyferblatu. Przybliżone wymiary zegara 23x23x1,5cm.. Zegar pakowany w pojedyncze pudełeczka. Dołączona bateria. Ilość: 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: KUBEK CERAMICZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Kubek z poręcznym uchem, zwężany ku dołowi, biały. Nadruk full color dookoła + 1 kolor w środku w 1 miejscu. Pojemność nie mniejsza niż 250ml i nie większa niż 450 ml. Pakowany osobno w kartonik. Ilość: 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: KUBEK TERMICZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Kubek termiczny ze stali nierdzewnej, zamykany. Metalowy w środku. Kształt ergonomiczny, ułatwiający trzymanie, bez ucha. Kolor zielony (zbliżony do PANTONE 7489C), metalizujący. Znakowanie jednostronne. Pojemność nie mniej niż 400ml i nie więcej niż 500ml. Pakowany osobno w kartonik. Ilość: 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: KARTECZKI SAMOPRZYLEPNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Karteczki samoprzylepne typu post-it, wymiar przybliżony 100mmx75mm, pakowane po 50 kartek w bloczku, druk 4+0, na białej podkładce kartonowej. Klejone po dłuższym boku. Ilość: 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: STOJAK NA TELEFON KOMÓRKOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Uniwersalny, stabilny stojak na telefon komórkowy w kolorze srebrnym lub czarnym, z podstawką. Stojak wyposażony w tworzywo podtrzymujące telefon na miejscu. Znakowanie umieszczone w widocznym miejscu z przodu stojaka, jeden kolor. Ilość: 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: AUTOMATYCZNA PARASOLKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Kieszonkowa mini parasolka w kolorze zielonym (zbliżonym do PANTONE 7489C) lub grafitowym z aluminiowym stelażem. Pakowana w eleganckie, sztywne etui w kolorze srebrnym lub zbliżonym do koloru parasolki. Znakowanie na etui, jeden kolor. Długość po złożeniu nie więcej niż 20 cm, waga nie więcej niż 170g. Ilość: 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: SMYCZ REKLAMOWA TAŚMA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: smycz. Znakowanie dwustronne, jeden kolor, logotyp, nazwa firmy i adres www.inig.pl wyśrodkowany w poziomie, maksymalna wysokość logo to 11 mm, nadruk na wysokiej jakości taśmie satynowej w kolorze zielonym (zbliżonym do PANTONE 349 C) szer. smyczy 15 mm, długość - nie mniej niż 900 mm i nie więcej niż 950 mm, smycz z metalowym karabińczykiem. Ilość: 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: LATARKA BRELOK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Mini latarka-brelok, wykonana z aluminium, z diodą LED. Pakowana w czarne kartonowe opakowanie upominkowe wyściełane gąbką. Kolor srebrny, kształt okrągły. Znakowanie jednostronnie. Baterie dołączone do produktu. Przybliżone wymiary 50x10x10mm. Ilość: 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: KRÓWKI FIRMOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Łukasiewicza 1 następującego materiału promocyjnego: Krówka-Ciągutka, pakowana w etykietę lakierowaną, jednostronnie kredowaną, z nadrukiem firmowym, druk 4+0 oraz wkładki 60 mmx70 mm parafinowane, waga jednej krówki - min. 10g max 13 g. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostawy partiami (jedna partia nie mniej niż 5kg). Ilość: 150 kg. Zadanie realizowane będzie partiami przez okres 12 miesięcy (od daty podpisania umowy), w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Jakość - 70
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane obejmujące zadanie inwestycyjne pn. "Przebudowa obiektu stanowiącego siedzibę Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Krakowie przy ul. Pachońskiego 3 w Krakowie
- Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dla ul. Skalica i ul. Wzgórze w ramach zadania program budowy chodników.
- Opracowanie koncepcji przebudowy ul. Wieniawy Długoszowskiego wraz z odwodnieniem, chodnikami oraz oświetleniem na długości około 350 m.
- Przebudowa ul. Chałubińskiego na odcinku od ul. Szybisko do skrzyżowania z ul. Rymanowską - opracowanie dokumentacji projektowej
- Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Tarnowie przy Al. Solidarności 5 - 9
- Sukcesywna dostawa materiałów ogrodniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania" w ramach zadania "Cyberbezpieczeństwo w Gminie Jabłonna"
- Zakup gadżetów z logo uczelni (torba bawełniana, clipboard - reklamowa podkładka z klipsem z zadrukiem, flaga reklamowa)
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.
- Dostawa kubków termoaktywnych
- Dostawa gadżetów reklamowych
- Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa 7000 zestawów seminaryjnych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.