Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Lublin: Roboty remontowe ogólnobudowlane w obiektach: Budynek po byłej przychodni PKP w Lublinie ul. Kunickiego 26, Dom Aktora ul. Radziszewskiego 2A w Lublinie , Budynki osiedla mieszkaniowego w Suchowoli, Budynek przychodni zdrowia w Dęblinie ul. Kolejowa 20
Numer ogłoszenia: 156471 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Administrowania Nieruchomościami Gospodarstwo Pomocnicze Lubelskiej Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji, ul. M.C.Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325325, fax 081 5325078.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe ogólnobudowlane w obiektach: Budynek po byłej przychodni PKP w Lublinie ul. Kunickiego 26, Dom Aktora ul. Radziszewskiego 2A w Lublinie , Budynki osiedla mieszkaniowego w Suchowoli, Budynek przychodni zdrowia w Dęblinie ul. Kolejowa 20.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI PONIŻEJ PROGU OKREŚLONEGO W ART.11 UST.8 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DLA ROBÓT REMONTOWYCH OGÓLNOBUDOWLANYCH W OBIEKTACH: Zadanie I. Przychodnia PKP przy ul. Kunickiego 26 w Lublinie. Temat: REMONT DACHU CPV 45000000-7 ; 45260000-7 ; 45262500-6 Zadanie II. Dom Aktora ul. Radziszewskiego 2A w Lublinie Temat: WYMIANA OKIEN I DRZWI BALKONOWYCH W MIESZKANIACH HOTELOWYCH I NA KLATCE SCHODOWEJ. CPV 45.42.10.00-4 Zadanie III. Budynki osiedla Kuraszew w Suchowoli. Temat: DOCIEPLENIE ŚCIAN SZCZYTOWYCH DWÓCH BUDYNKÓW. CPV 45.45.30.00-7 Zadanie IV. Przychodnia Kolejowa w Dęblinie ul.Kolejowa 20 Temat: WYMIANA OKIEN PRZYCHODNI ZDROWIA. CPV 45.42.10.00-4
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wadium dla poszczególnych ofert częściowych: Oferta częściowa nr I wartość wadium - 1000,-zł. Oferta częściowa nr II wartość wadium - 2000,-zł Oferta częściowa nr III wartość wadium - 2000,-zł 11.1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art.45 ust.6 Prawa zamówień publicznych. 11.2 . Wadium w wysokości określonej dla każdej oferty częściowej należy wnieść najpóźniej do 05 sierpnia 2008r. do godz. 15 00 na konto Zamawiającego do Banku: Grupa Pekao S.A. III Oddział Lublin k-to 89124023821111000039260055, tak żeby można było potwierdzić ich wpływ na konto Zamawiającego poprzez wyciągi bankowe. 11.3. Oferta, bez wniesionego zabezpieczenia (wadium ) będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art.24 ust.4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.4. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadkach określonych w art.46 Ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: szczegóły w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Administrowania Nieruchomościami GP LWDI ul. M.C.Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Administrowania Nieruchomościami GP LWDI ul. M.C.Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin pokój nr 180 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachu w budynku przy ul. Kunickiego 26 w Lublinie po byłej Przychodni PKP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I. Remont dachu byłej Przychodni PKP w Lublinie. 1.)Zakres robót objętych specyfikacją: - demontaż obróbek blacharskich ogniomurów, pasów nad i podrynnowych, o pow. 33,00m2, - rozbiórka pokrycia dachowego z papy na lepiku, (pow. 230m2) - miejscowe naprawy wylewki, w przypadku dużej ilości fragmentów zniszczonych usunięcie starej wylewki i położenie nowej warstwy (230m2) - zagruntowanie powierzchni, - ułożenie dwóch warstw papy (warstwa podkładowa- 230m2 , warstwa wierzchnia to papa termozgrzewalna gr 4mm -230m2), - wykonanie nowych obróbek ogniomurów i pasów nad, i podrynnowych (33m2), - uzupełnienie rynien i rur spustowych (46m)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w Domu Aktora ul. Radziszewskiego 2A w Lublinie Wymiana okien w Przychodni zdrowia w Dębline ul. Kolejowa 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w mieszkaniach hotelowych i na klatce schodowej Domu Aktora w Lublinie. 1.)Zakres robót objętych specyfikacją techniczną. Ustalenia zawarte w specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym danego zadania stanowią podstawę nadzoru wykonania i odbioru robót tj.: - montaż stolarki okiennej i drzwi balkonowych z wysokoudarowego PCW, w kolorze białym, każde o pow. do 1,5m2, łączna ilość 13,52m2, - montaż stolarki okiennej i drzwi balkonowych z wysokoudarowego PCW, w kolorze białym, każde o pow. powyżej 1,5m2 , łączna ilość 132,96m2, - obrobienie ościeży 202,94m Wymiana stolarki okiennej w Przychodni Kolejowej w Dęblinie. 1.)Zakres robót objętych specyfikacją techniczną. Ustalenia zawarte w specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym danego zadania stanowią podstawę nadzoru wykonania i odbioru robót tj.: - montaż stolarki okiennej z kształtowników, z wysokoudarowego PCV, białej, o pow. do 0,6m2, w ilości 3,25m2 - montaż stolarki okiennej z kształtowników, z wysokoudarowego PCV, białej, o pow. powyżej 1,5m2, w ilości 55,91m2, - obrobienie ościeży o długości 109,15m ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: docieplenie ścian szczytowych dwóch budynków w Suchowoli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III. Docieplenie ścian szczytowych dwóch budynków osiedla Kuraszew w Suchowoli. 1.)Zakres robót objętych specyfikacją: Zestawienie ilościowe powierzchni: 211,85m2 dla jednego obiektu, natomiast dla dwóch budynków 423,70m2 . W przedmiocie przetargu jest do zrealizowania ocieplenie ścian szczytowych budynków 12,13 w/w osiedla w Suchowoli, po zdemontowaniu starego ocieplenia wykonanego uprzednio z płyt wiórowo-cementowych zwanych supremą. Zdemontowane, zniszczone materiały przewieźć na wysypisko w granicach do 10 km. Do realizacji nowego ocieplenia przyjęto metodę lekko- mokrą, polegającą na: zagruntowaniu podłoża Uni-gruntem, zastosowaniu płyt styropianowych M-20 gr.15cm mocowanych do istniejącego podłoża za pomocą kołków rozprężnych, następnie nałożenie warstwy masy klejącej zbrojonej tkaniną szklaną oraz naniesienie tynku cienkowarstwowego z kolorystyką taką, jaka odpowiada wersji pierwotnej kolorystyki każdego budynku. W celu wzmocnienia dolnych partii elewacji należy zastosować dwie warstwy tkaniny szklanej. Do realizacji robót należy zastosować rusztowanie rurowe do 20m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.