eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślTermomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Przemyśl: Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla.
Numer ogłoszenia: 156903 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, fax 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie jest prowadzone w ramach projektu Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla, na którego realizację zostało udzielone wsparcie z Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji budynków oświatowych : Część I - Szkoła Podstawowa Nr 15 przy ul. Wincentego Pola 5 - zakres robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej), docieplenie stropodachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa. Część II - Szkoła Podstawowa Nr 4 przy ul. Św. Jana Nepomucena 10- zakres robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) ,docieplenie sptopodachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa. Część III - Gimnazjum Nr 3 przy ul. Łukasińskiego 7 - zakres robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) , docieplenie stropodachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa. Część IV - Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych przy ul. Bakończyskiej 11 - zakres robót: (budynek szkoły, sala gimnastyczna, budynek dydaktyczny) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej), docieplenie stropodachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych budynków został określony w materiałach przetargowych stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały przetargowe zawierają w szczególności: Projekty budowlane, przedmiary robót - kosztorysy ślepe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Materiały te wraz z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl zamówienia publiczne roboty budowlane w części załączniki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: część I - 5.000,00 zł. część II - 5.000,00 zł. częśc III- 6.000,00 zł. część IV- 8.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że: 2.1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1robotę budowlaną polegającą na wykonaniu przebudowy, budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej lub budownictwa mieszkaniowego z zakresem rzeczowym obejmującym m.innymi wykonanie elewacji wraz z wymianą stolarki o wartości prac brutto minimum 500.000,00 zł. i udokumentują należyte wykonanie tego zamówienia ( np. poprzez referencje ), 2.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , wskazana na kierownika budowy, posiadająca co najmniej 2 letnie (udokumentowane) doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy, Przez udokumentowanie Zamawiający uznaje podanie informacji określającej lokalizację prowadzonych robót przez ww. osobę, nazwę zadania i czasokres realizacji robót prowadzonych przez wskazanego kierownika budowy. Wymagane jest również aby ww. osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. posiadają dostępne środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł. 3.2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Ww. warunki dotyczą udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia dla zadania częściowego nr I ,II,III,IV. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści jak załącznik nr 3 do siwz 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w punkcie 2. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda przedłożenia: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z terminem ważności na dzień składania ofert potwierdzone za zgodność z oryginałem), wraz z udokumentowaniem doświadczenia zawodowego kierownika budowy na tym stanowisku. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) Informacji z Banku potwierdzającej, że wykonawca posiada środki finansowe wystarczające do realizacji zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł. 2) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 150 000 zł. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty wymienione w punkcie 1, ppkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1-3 i pkt.3 ppkt.1 składają wspólnie lub oddzielnie a dokument wymieniony w pkt.3 ppkt 2 musi złożyć każdy z Wykonawców. Oświadczenie wymienione w pkt. 1. ppkt.1 w imieniu Wykonawców składa Pełnomocnik. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Żądane dokumenty i oświadczenia przedkładane są łącznie jeżeli wykonawca składa ofertę na zadanie częściowe nr I ,II,III,IV .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul.Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok.205..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul.Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok.205..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja obiektów oswiatowych miasta Przemyśla - Szkoła Podstawowa Nr 15 ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Szkoła Podstawowa Nr 15 przy ul. Wincentego Pola 5 - zakres robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej), docieplenie stropodachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.32.10.00-3, 45.45.30.00-7, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla - Szkoła Podstawowa Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa Nr 4 przy ul. Św. Jana Nepomucena 10- zakres robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) ,docieplenie sptopodachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.32.10.00-3, 45.45.30.00-7, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla - Gimnazjum Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnazjum Nr 3 przy ul. Łukasińskiego 7 - zakres robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) ,docieplenie sptopodachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.32.10.00-3, 45.45.30.00-7, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla - Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespól Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych przy ul. Bakończyckiej 11 (budynek szkoły,sala gimnastyczna, budynek dydaktyczny) - zakres robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej(zewnętrznej) ,docieplenie sptopodachu i docieplenie elewacji, instalacja odgromowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20-8, 45.32.10.00-3, 45.45.30.00-7, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.