eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinWykonanie zadania p.n.Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na terenie Gminy ¦wiebodzin

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-01-14

¦wiebodzin: Wykonanie zadania p.n.: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na terenie Gminy ¦wiebodzin
Numer og³oszenia: 15711 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 3823007.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie zadania p.n.: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na terenie Gminy ¦wiebodzin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie zadania p.n.: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na terenie Gminy ¦wiebodzin. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± roboty remontowe wymiany zniszczonej drewnianej stolarki okiennej na stolarkê z PCV w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Gminê ¦wiebodzin na terenie Gminy ¦wiebodzin, ³±cznie 80 sztuk okien. 2. Roboty wymiany stolarki obejmuj± m.in.: a/ wykonanie stolarki okiennej wed³ug indywidualnych rozmiarów i rysunku okna wed³ug za³±czonych rysunków szczegó³owych - 41 sztuk, które nie podlegaj± uzgodnieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Zielonej Górze, b/ wykonanie stolarki okiennej wed³ug indywidualnych rozmiarów i rysunku okna wed³ug a³±czonych rysunków szczegó³owych, do wymiany - 39 sztuki, które s± po³o¿one w strefie ochrony konserwatorskiej miasta ¦wiebodzina i uzyska³y decyzjê Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wymianê, Dotyczy to nastêpuj±cych lokali w ¦wiebodzinie: - ul. ¯ymierskiego 17/1 - ul. ¦wierczewskiego 6/2 - ul. Wa³owa 38/3 - ul. ¯ymierskiego 17/3 - ul. Pi³sudskiego 31/3 - ul. ¯ymierskiego 17/2 - ul. G³owackiego 8/2 - ul. Pi³sudskiego 6/2 - ul. Parkowa 2/5 - ul. Pi³sudskiego 1/1 - ul. Jana Paw³a II 23/4 - ul. £u¿ycka 2/7 - ul. ¯ymierskiego 13/2 - Pl. Wolno¶ci 8/7 - ul. Wa³owa 16/5 - Pl. Wolno¶ci 2/3 - ul. Wa³owa 4/3 c/ ostro¿ne wykucie o¶cie¿nic drewnianych z odniesieniem na wskazane miejsce, d/ wykucie parapetów drewnianych lub lastrykowych wewnêtrznych, e/ osadzenie stolarki PCV z uszczelnieniem piank± poliuretanow± i silikonem, f/ zawieszenie skrzyde³ wraz z regulacj±, g/ osadzenie parapetów z p³yty Polsforming, z wykuciem gniazd i napraw± uszkodzonego tynku, h/ wykonanie i uzupe³nienie tynku o¶cie¿y wewnêtrznych do lica ¶ciany, i/ oczyszczenie powierzchni stolarki po jej monta¿u. 3. Szczegó³owy zakres wykonania i odbioru robót okre¶lony zosta³ w projektach budowlanych opracowanych przez Us³ugi Projektowe mgr in¿. Ewa Burnos, udzielon± decyzj± pozwolenia na budowê Nr 496/2008 z dnia 27.11.2008 r. dla okien okre¶lonych w ust. 2. lit. b/ i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4. Dostawa materia³ów, wywóz starych okien z kosztami sk³adowania, uporz±dkowanie pomieszczeñ i terenu po wykonaniu prac, koszty uzyskania decyzji na zajêcie pasa drogowego w trakcie prac wraz z kosztami zajêcia pasa drogowego oraz wszelkie inne koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu umowy obci±¿aj± Wykonawcê..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ: - s± uprawnieni do wystêpowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadz± dzia³alno¶æ to¿sam± z niniejszym zamówieniem. 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ techniczny i kadrowy oraz ³±czne kwalifikacje i do¶wiadczenie): a) wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat - min. 2 roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o warto¶ci min. 70 000,00 z³ brutto ka¿da. b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ pracownikiem dozoru technicznego - kierownikiem budowy posiadaj±cym: - uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie i przynale¿±cym do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz posiadaj±cym min. 2 letni± praktykê zawodow± na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporz±dzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badañ konserwatorskich i archeologicznych, a tak¿e innych dzia³añ przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badañ archeologicznych i poszukiwañ ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579). 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bêdzie ich ³±czna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowi±zek z³o¿yæ ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywaæ bêd± spe³nianie tego warunku): - jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków wg kryteriów: spe³nia - nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.1. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich) - za³±cznik nr 2; 1.2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ: a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich) - za³±cznik nr 3; 1.3. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - za³±cznik nr 4; b) uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w minimum ograniczonym zakresie wraz z aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz potwierdzeniem przez w³a¶ciwy terenowo WUOZ, faktu posiadania praktyki zawodowej w my¶l Rozporz±dzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badañ konserwatorskich i archeologicznych, a tak¿e innych dzia³añ przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badañ archeologicznych i poszukiwañ ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579) do prowadzenia robót budowlanych na budowie przy zabytkach nieruchomych - za³±cznik nr 5; 1.4. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku, ¿e znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ: a) polisê, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci - za³±cznik nr 6; 1.5. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ: a) O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, lub, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu oraz, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielnie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich) - za³±cznik nr 7..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, pok. nr 49, cena SIWZ: 20,00 z³.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, pok. nr 22.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.