eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiWyposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Międzyrzec Podlaski: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Numer ogłoszenia: 157483 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzec Podlaski , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3712496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa (łącznie z ich montażem, wniesieniem i rozmieszczeniem) umywalek, misek ustępowych, nakładek zmniejszającej obwód ustępu, podestów do toalet i umywalek, półek na kubeczki, podgrzewaczy wody dla dzieci, podgrzewaczy wody dla personelu, luster, podajników na mydło, podajników na ręczniki papierowe, suszarki elektrycznej, odkurzaczy, froterek, pralek, mebli oraz stolików i krzeseł przedszkolnych, rolet okiennych, zabawek i pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, wyposażenia bhp i p.poż. zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, sprzętu audio, RTV i ITC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej asortymentem, został określony w załączniku nr 5 do siwz, będącym jednocześnie formularzem cenowo-asortymentowym. Asortyment należy dostarczyć, w odpowiednich ilościach wskazanych przez Zamawiającego, do budynków 8 szkół podstawowych znajdujących się w następujących miejscowościach z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski: Tłuściec, Rudniki, Rogoźnica, Halasy, Misie, Rzeczyca, Kożuszki i Strzakły. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do używania przez dzieci 3-5letnie i musi posiadać deklaracje zgodności z dyrektywą 2009/48/WE oraz znak CE dla wszystkich zabawek oraz posiadać atesty lub/i certyfikaty zgodności z Polską Normą co najmniej PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2007 - dla mebli, PN-EN 71-1, PN-EN 71-2, PN-EN 71-3 - dla zabawek (nie dotyczy apteczek, gaśnic, sprzętu AGD i RTV itp. sprzętów, które będą obsługiwane wyłącznie przez osoby dorosłe)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 44.41.13.00-7, 44.41.17.40-3, 32.30.00.00-6, 44.41.10.00-4, 39.71.51.00-8, 39.71.23.00-9, 39.71.32.10-8, 39.71.34.30-6, 39.71.34.20-3, 39.16.10.00-8, 39.12.10.00-6, 39.11.00.00-6, 39.51.61.20-9, 39.51.54.10-2, 39.16.21.00-6, 37.82.35.00-8, 37.82.21.00-7, 39.24.12.00-5, 35.11.00.00-8, 33.14.11.16-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    formularz cenowo-asortymentowy stanowiący część oferty i potwierdzenie zaoferowania produktu spełniającego wymagania określone przez Zamawiającego, będący podstawą do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą - zgodny z załącznikiem nr 5 do siwz, odpowiednio wypełniony i podpisany przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl/index.php?id=376
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21 - 560 Międzyrzec Podlaski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21 - 560 Międzyrzec Podlaski (sekretariat, piętro 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawanie toalet dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: umywalka -2szt. miska ustępowa- 2szt. nakładka zmniejszająca obwód ustępu - 11szt. podest do toalet i umywalek 15 szt. półka na kubeczki 4szt. podgrzewacz wody dla dzieci 2 szt. lustro 3szt. podajnik na mydło 4szt. podajnik na ręczniki papierowe 2szt. suszarka elektryczna 1szt. podgrzewacz wody dla personelu 1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.13.00-7, 44.41.17.40-3, 38.62.20.00-1, 44.41.10.00-4, 39.71.51.00-8, 39.71.23.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkurzacz 8 szt. Pralka 6szt. Froterka 3szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.32.10-8, 39.71.34.30-6, 39.71.34.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble i wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły przedszkolne prostokątne 26 szt. Stoły przedszkolne sześciokątne 5szt. Krzesełka dziecięce 145 szt. Szafka ze schowkami 15 szt. Szafa zamykana 8 szt. Regał otwarty - na zabawki 8szt. Biurko dla nauczyciela 6szt. Krzesło wysokie 7szt. Biblioteczka 9szt. Tablica 8szt. Szafki na ubrania (szatnia) 8szt. Regały (szatnia) 3szt. Pufy 30 szt. Poduszki 43szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.12.10.00-6, 39.11.00.00-6, 39.51.61.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rolety okienne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rolety okienne (SP Rogoźnica) 3 szt. Rolety okienne (SP Kożuszki) 3szt. Rolety okienne (SP Misie) 5szt. Rolety okienne (SP Halasy) 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zabawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klocki drewniane 23 szt. Geometryczne kształty z tworzywa 17szt. Samochód wywrotka 37szt. Plansza/mata do zabawy samochodami ze schematami ulic, skrzyżowań 8szt. Lalka - dziecko zamykające oczy 23szt. Zestaw narzędzi do majsterkowania 24szt. Zestaw perkusyjny 10 szt. Koń na biegunach 8szt. Zestaw plansz do zabaw ruchowych 8szt. Skakanka 120 szt. Piłka 30cm 40szt. Lalka 37szt. Łóżko drewniane 7szt.; Zestaw małego lekarza 21szt. Kuchenka7szt. Łazik (jeździk dla dzieci) 7szt. Pojemnik na zabawki 23szt.; Kasa z kalkulatorem 8szt. Piłka skacząca różne rozmiary 42szt. Ringo 88szt. Frisbee (latający dysk) 88szt. Tunel dla dzieci (dł. ok 180cm) 8szt. Kolorowe woreczki do zajęć gimnastycznych i rehabilitacyjnych 11 szt. Miś 29szt. Taca z naczyniami 23szt. Samochód strażacki 23szt. Betoniarka 22szt. Koparka 22szt. Puzzle drewniane 40szt. Dom do zabawy (wersja duża) 7szt. Zestaw zabawek do piaskownicy 28szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słuchowiska z bajkami - zestaw edukacyjny 13szt. Gra planszowa - Jaś i Małgosia, Czerwony Kapturek, Grzybobranie lub inna -16szt. Uczymy się słówek - książka z ćwiczeniami 135szt. Gra w skojarzenia - np. karty do nauki języka angielskiego 7szt. Ścienna mapa Polski - dla dzieci 8szt. Gra ćwicząca pamięć dziecka - np. flagi 14szt. Unia Europejska - gra edukacyjna 6szt. Plansze przyrodnicze np. o czterech porach roku 8szt. Gra do nauki recyclingu 7szt. Ekologiczne puzzle 29szt. Liczby na magnesach 26szt. Liczydło na stojaku 8szt. Magnetyczna linijka - duża 8szt. Gry do ćwiczenia pamięci i spostrzegawczości i refleksu 7szt. Gra edukacyjna -przeciwieństwa 3szt. Poznajemy kolory 3szt. Zestaw tablic tematycznych 2szt. Kładka 2szt. Zestaw instrumentów muzycznych 11szt. Zestaw gimnastyczny 4szt. Zestaw do terapii sensorycznej 4szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły plastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Brystol różne kolory , A3 - 110szt. Brystol biały, A4 120szt. Kolorowy papier rysunkowy A4 80szt. Bibuła różne kolory 218szt.; Nożyczki przedszkolne (zestaw 10 szt.) 17szt. Taśma samoprzylepna 80szt. Klej przeźroczysty 115szt. Klej uniwersalny 115szt. Papier szary A3 80szt. Klasyczne markery zmywalne 114szt. Plastelina 185szt. Kredki 12 kolorów 200szt. Farby Tempera 40szt. Zestaw pędzli do malowania 80szt. Tektura falista różne kolory 115szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.82.35.00-8, 37.82.21.00-7, 39.24.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyposażenie BHP i P. poż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaśnica przeciwpożarowa 4 kg ABC - 8szt. Oznaczenia ewakuacyjne 6szt. Apteczka z kompletnym wyposażeniem 8szt. Zabezpieczenie gniazdek elektrycznych 23szt. Zabezpieczenia kątowe mebli 28szt. Szafka medyczna ze stali nierdzewnej 1szt. Instrukcje udzielania pierwszej pomocy 3szt. Zabezpieczenia grzejników zabudową, w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy 4szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8, 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt audio i ITC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tablica interaktywna 7szt., projektor wraz z uchwytem 7szt, projektor multimedialny 1szt., laptop z oprogramowaniem 8szt., kserokopiarka 8szt. ekran ścienny 1szt., telewizor 8szt.; DVD 8szt., radioodtwarzacz z USB 8szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 38.65.21.00-1, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.