Og³oszenie z dnia 2024-11-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 – edycja 1 w ¯³obku „BEREK”, Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zwierzyniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368718
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zwierzyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zwierzyniec.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zwierzyniec.e-biuletyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 – edycja 1 w ¯³obku „BEREK”, Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f66a5cb-1880-4635-8208-660235457c62
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00619922
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00012371/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1 w ¯³obku „BEREK”, Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie jest finansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-zwierzyniec3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-zwierzyniec
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem
wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pz., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, itp. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakich mowa w Rozdziale 8 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumentacja postêpowania jest i w trakcie postêpowania bêdzie upubliczniona na stronie https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-zwierzyniec pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ oraz na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ. Sk³adanie ofert odbywa siê poprzez portal pzp, który dostêpny jest po zalogowaniu na stronie https://app.sidaspzp.pl Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Korespondencja przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej odbywa siê w nastêpuj±cy sposób: 1) Przed up³ywem terminu sk³adania ofert (miêdzy innymi: pytania do postêpowania, wnioski o wyja¶nienie SWZ):
a) za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, gdzie po zalogowaniu siê na uprzednio za³o¿one swoje konto, u¿ytkownik wskazuje postêpowanie. Po wej¶ciu w szczegó³ wskazanego postêpowania przechodzi do zak³adki „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postêpowania. W celu przygotowania nowej wiadomo¶ci wybiera opcje „Utwórz wiadomo¶æ”. Nastêpnie wskazuje „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ”. W ramach korespondencji mo¿na dodaæ za³±cznik poprzez opcjê „Do³±cz plik” b) bezpo¶rednio na adres poczty elektronicznej:
przetargi@zwierzyniec.info.pl 2) Po up³ywie terminu sk³adania ofert” (miêdzy innymi: dokumenty, o¶wiadczenia, wyja¶nienia): a) Za po¶rednictwem Platformy Zakupowej – analogicznie jak w przypadku korespondencji przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) W sytuacji awarii Platformy zakupowej lub niedostêpno¶ci Platformy zakupowej, uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez Platformê zakupow±, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: przetargi@zwierzyniec.info.pl (nie dotyczy sk³adania ofert
Ze wzglêdu na limit znaków pozosta³e czê¶æ warunków znajduje siê w specyfikacji warunków zamówienia w rozdziale 11.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Gmina Zwierzyniec reprezentowana przez Burmistrza Zwierzyñca, adres: ul. Rynek 1,
22-470 Zwierzyniec, um@zwierzyniec.info.pl , tel.: 84 687 20 11 jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób,
których dane osobowe Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu; 2) Administrator wyznaczy³ Inspektora ochrony danych, z
którym mo¿esz kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych ochrony danych osobliwych pod adresem email:
iod@zwierzyniec.info.pl .
Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego o
warto¶ci przekraczaj±cej 130 000 z³ pt. „Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022 - 2029 – edycja 1 w ¯³obku „BEREK”, Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec” 3) prowadzonym w
trybie podstawowym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze, w
zwi±zku z ustaw± z 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. 4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy mog± byæ podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmioty
lub osoby, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postepowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych, a tak¿e podmiotom zewnêtrznym, które wykonuj± us³ugi na zlecenie Administratora na podstawie umowy powierzenia
przetwarzania danych osobowych np. firmie obs³uguj±cej serwisowo elektroniczny obieg dokumentacji w urzêdzie czy firmie
brakuj±cej dokumentacjê niearchiwaln±; 5)Dane osobowe wykonawcy bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z
dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych tj. przez okres 4 lat od zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, niepodanie danych skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci uczestniczenia w
postêpowaniu;
7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy, przy czym
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia,;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKI-V.2710.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 344284,39 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia, a tak¿e pomocy do prowadzenia zajêæ w ¿³obku Berek, Wyw³oczka 153.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31710000-6 - Sprzêt elektroniczny
39710000-2 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
39141000-2 - Meble i wyposa¿enie kuchni
39224300-1 - Miot³y i szczotki i inne artyku³y do sprz±tania w gospodarstwie domowym
33196000-0 - Pomoce medyczne
37520000-9 - Zabawki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa pomocy do prowadzenia zajêæ w ¿³obku Berek, Wyw³oczka 153.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37524100-8 - Gry edukacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
22110000-4 - Drukowane ksi±¿ki
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:a) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy
ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie
powinno potwierdzaæ ten fakt.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,
przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/którzy wykazuje/± spe³nienie warunku.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niezale¿nie od przypadków umo¿liwiaj±cych zmianê umowy wynikaj±cych z przepisów powszechnie obowi±zuj±cych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w sprawie zamówienia w stosunku do tre¶ci wybranej oferty, dotycz±cych przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu p³atno¶ci a tak¿e wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy, w szczególno¶ci w przypadku:1) zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa, powoduj±cych konieczno¶æ dokonania zmian w umowie,
2) w zakresie obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowi±zuj±cego prawa w tym zakresie,
3) zaistnienia si³y wy¿szej rozumianej jako zdarzenia pozostaj±ce poza kontrol± ka¿dej ze stron, których strony nie mog³y przewidzieæ ani im zapobiec, i które zak³ócaj± lub uniemo¿liwiaj± realizacjê Umowy, takie zdarzenia obejmuj± w szczególno¶ci: wojny, rewolucje, po¿ary, powodzie, dzia³ania terrorystyczne, zak³ócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeñ antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);,
4) wstrzymania realizacji umowy przez zamawiaj±cego na czas przeprowadzenia przez zamawiaj±cego lub podmiot upowa¿niony kontroli jako¶ci i sposobu realizacji umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
5) wykazania przez Wykonawcê, i¿ zaoferowane wyposa¿enie zosta³o wycofane ze sprzeda¿y lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostêpu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania i dostarczenia innego wyposa¿enia pod warunkiem, ¿e jego funkcjonalno¶æ i jako¶æ nie bêdzie gorsza ni¿ wyposa¿enia zaoferowanego (zmiana przedmiotu ¶wiadczenia oraz wynagrodzenia wykonawcy z zastrze¿eniem, ¿e nie mo¿e byæ ono zmienione na wy¿sze od umówionego).
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego);
4. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Wszelkie zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-zwierzyniec
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-04
INNE PRZETARGI ZWIERZYNIEC
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku "BEREK", Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowo¶ci ¯urawnica.
wiêcej: przetargi ZWIERZYNIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z monta¿em systemu audio-video i nag³o¶nienia na sali konferencyjnej
- Dostawa i monta¿ nowego, pe³nowarto¶ciowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami bran¿owymi mebli i wyposa¿enia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Dostawa sprzêtu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudzi±dzu - dzia³ Materia³oznawstwo.
- "Dostawa artyku³ów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku "BEREK", Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa mebli i wyposa¿enia - czê¶æ nr 2
wiêcej: Drukowane ksi±¿ki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.