eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZimowe utrzymanie chodników na terenie Dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Zielona Góra: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta
Numer ogłoszenia: 157503 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135809 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy zadania (Rejony) i dopuszcza możliwość złożenia tylko jednej oferty częściowej, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na Rejon I lub Rejon II lub Rejon III. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem nawierzchni chodników na terenie dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze w sezonie 2015/2016 w ramach realizacji następujących zadań: a) Rejon I - Północny - długość 8,0 km, b) Rejon II - Zachodni - długość 5,3 km, c) Rejon III - Wschodni - długość 12,8 km, 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie Specyfikacją Techniczną zawartą w załączniku nr 11 do SIWZ; 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy zobowiązani będą do: a) zwalczania śliskości zimowej ( gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez pokrywanie nawierzchni chodników mieszaniną piasku z solą, materiałami uszorstniającymi. b) odśnieżania nawierzchni chodników, c) przygotowania i bieżącego uzupełnianie zapasów piasku i środków chemicznych, d) prowadzenia dziennika prognozy pogody, e) raportowania Zamawiającemu o przeprowadzonych działaniach, f) uzupełniania mieszanki piaskowo -solnej w skrzyniach na piasek oraz w pryzmach w wskazanych miejscach przez Zamawiającego; 5. Zasady zimowego utrzymania ciągów pieszych: a) chodnik oraz schody winien być odśnieżony na szerokość 1,5 m, a śliskość zimowa zlikwidowana na 1,5 m szerokości; b) rozpoczęcie odśnieżania natychmiast po wystąpieniu opadów, c) gołoledzi natychmiast po jej wystąpieniu, d) odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby śnieg na chodnikach oraz schodach nie zalegał dłużej niż do 6 godz. od ustania opadów, a gołoledź 1,5 godz. od wystąpienia ; e) dopuszcza się cienką warstwę do 2 cm grubości śniegu posypaną materiałem uszorstniającym; f) odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu na chodnikach oraz schodach wzdłuż krawężnika lub obrzeża pod warunkiem, że pozostawiony wolny pas chodnika umożliwiający swobodny ruch pieszych i nie utrudnia spływu wody do kanalizacji deszczowej; g) śliskość winna być zwalczana poprzez zastosowanie materiałów zwiększających szorstkość nawierzchni chodników oraz schodów, tj. mieszanką piaskowo - solną; h) w przypadku wystąpienia ciągłych ( nieprzerwanych ) opadów śniegu , odśnieżanie ciągów chodników winno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność na chodnikach objętych akcją. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) przygotowanie i zabezpieczenie niezbędnego zaplecza technicznego, zgromadzonego minimum 10 Mg mieszanki piaskowo - solnej; 2) zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i posypywanie chodników; 3) osoby które będą uczestniczyły w wykonaniu usługi - minimum 6 osób; 4) rozpoczęcie usuwania śliskości nawierzchni chodników natychmiast po jej wystąpieniu; 5) zabezpieczenie bazy materiałowej niezbędnej do przeprowadzenia akcji zimowej; 6) wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia sygnalizacyjne zgodne z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; 7) sporządzanie raportów z prowadzonej akcji zimowej zgodnie z załącznikiem do umowy, 8) prowadzenie stałej łączności z zamawiającym (telefon komórkowy, stacjonarny oraz komputer z łącznością internetową na terenie bazy); 9) posiadania ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności; 10) jednorazowe posprzątanie chodników z zalegającego piasku po zimie; 11) wykonywania przedmiotu zamówienia na terenie poszczególnych Rejonów przy użyciu minimum: a) odśnieżarki wraz z rozsiewaczem mieszanki piaskowo - solnej (masa odśnieżarki max 2,0 t, ładowność rozsiewacza wraz z mieszanką piaskowo - solną max 2,5 t) - 1 szt.; b) telefony komórkowe i telefon stacjonarny. Uwaga: 1) Zamawiający wymaga, aby na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia sprzęt, o którym mowa w pkt 3.7.11.a) SIWZ wykorzystywany był wyłącznie na terenie objętym danym Rejonem (I lub II lub III), tzn. dany sprzęt nie może być wykorzystywany na więcej niż jednym Rejonie; 2) Użycie przy realizacji przedmiotu zamówienia większej ilości sprzętu (sprzętu dodatkowego) od wymaganej w pkt 3.7.11.a) SIWZ podlegać będzie punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt 27.2. SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.7.11.1) SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 8. Wyłoniony Wykonawca (dla każdego z Rejonów) zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rejon I - Północny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAXUS Małgorzata Guran, ul. Ochla - Zielonogórska 1, 66-006 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Rejon II - Zachodni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo - Drogowe Capri-bit Eugeniusz Weiss, ul. Foluszowa 108, 65-786 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69207,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55300,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Rejon III - Wschodni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlano - Drogowy Grzesiewicz, ul. Dąbrowskiego 46, 65-021 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152683,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 119450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119450,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.