eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Opracowanie Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa na lata 2009-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Rzeszów: Opracowanie Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa na lata 2009-2013
Numer ogłoszenia: 157722 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 84980 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa, Rynek, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, fax 017 8754634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa na lata 2009-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa na lata 2009-2013 Etap I Diagnoza sytuacji - desk research zakończony podsumowaniem dostarczonych materiałów oraz rekomendacją odnośnie przeprowadzenia badań, - analiza mediowa, - badania ad hoc (jakościowe i/lub ilościowe) - jego częścią są wywiady/warsztaty z opinion leaders, - wywiady/warsztaty z osobami odpowiedzialnymi za budowanie wizerunku miasta, - własne doświadczenie z miastem (fotografie i film z wywiadów ulicznych), - przygotowanie raportu otwarcia. Etap II Sformułowanie esencji marki Rzeszów - przygotowanie materiałów do warsztatów (wstępne propozycje esencji marki Rzeszów, ewentualnie inne materiały), - przeprowadzenie warsztatów z osobami odpowiedzialnymi za budowanie marki oraz z opinion leaders, - badania z przedstawicielami kluczowych grup docelowych, - dopracowanie esencji marki, przygotowanie prezentacji strategicznej obejmującej przesłanki budowania strategii marki, rozważane alternatywy, uzasadnienie wyboru i sformułowania danej esencji marki oraz implikacje wynikające z określenia esencji marki miasta dla dalszych działań. Etap III Opracowanie strategii marki Rzeszów - przygotowanie briefu na identyfikację wizualną marki, - przygotowanie propozycji identyfikacji wizualnej marki, - ocena propozycji, badania, - przygotowanie kluczowych wytycznych dotyczących strategii marki, - monitoring wdrażania strategii i jej efektów. Etap IV Opracowanie Programu Promocji Miasta Rzeszowa - określenie misji, - określenie zasięgu i priorytetowych kierunków działań promocyjnych, - określenie odbiorców (adresatów) i celów promocji, - określenie rocznego budżetu marketingowego, - metody i narzędzia wykorzystywane w realizacji zadań promocyjnych oraz sposoby weryfikacji skuteczności realizowanej strategii.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.00.00 - Usługi marketingowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.20.00 - Usługi marketingowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64100 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg ograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Public Profits Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 8, 61-770 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 64100.00
  • Oferta z najniższą ceną: 64100.00 / oferta z najwyższą ceną: 292800
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.