eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Opracowanie Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa na lata 2008-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Rzeszów: Opracowanie Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa na lata 2008-2013
Numer ogłoszenia: 84980 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, fax 017 8754634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa na lata 2008-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zleceniodawca oczekuje od Zleceniobiorcy następujących przedsięwzięć w podziale na etapy: Etap I Diagnoza sytuacji - desk research zakończony podsumowaniem dostarczonych materiałów oraz rekomendacją odnośnie przeprowadzenia badań, - analiza mediowa, - badania ad hoc (jakościowe i/lub ilościowe) - jego częścią są wywiady/warsztaty z opinion leaders, - wywiady/warsztaty z osobami odpowiedzialnymi za budowanie wizerunku miasta, - własne doświadczenie z miastem (fotografie i film z wywiadów ulicznych), - przygotowanie raportu otwarcia. Etap II Sformułowanie esencji marki Rzeszów - przygotowanie materiałów do warsztatów (wstępne propozycje esencji marki Rzeszów, ewentualnie inne materiały), - przeprowadzenie warsztatów z osobami odpowiedzialnymi za budowanie marki oraz z opinion leaders, - badania z przedstawicielami kluczowych grup docelowych, - dopracowanie esencji marki, przygotowanie prezentacji strategicznej obejmującej przesłanki budowania strategii marki, rozważane alternatywy, uzasadnienie wyboru i sformułowania danej esencji marki oraz implikacje wynikające z określenia esencji marki miasta dla dalszych działań. Etap III Opracowanie strategii marki Rzeszów - przygotowanie briefu na identyfikację wizualną marki, - przygotowanie propozycji identyfikacji wizualnej marki, - ocena propozycji, badania, - przygotowanie kluczowych wytycznych dotyczących strategii marki, - monitoring wdrażania strategii i jej efektów. Etap IV Opracowanie Programu Promocji Miasta Rzeszowa - określenie misji, - określenie zasięgu i priorytetowych kierunków działań promocyjnych, - określenie odbiorców (adresatów) i celów promocji, - określenie rocznego budżetu marketingowego, - metody i narzędzia wykorzystywane w realizacji zadań promocyjnych oraz sposoby weryfikacji skuteczności realizowanej strategii.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.00.00 - Usługi marketingowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.20.00 - Usługi marketingowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu podlegające ocenie. 1)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zrealizowali należycie w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej zrealizowanej umowy na wykonanie strategii marki oraz programu promocji miasta dla miast powyżej 100 tys. mieszkańców z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania UWAGA: Poprzez projekt strategiczny rozumie się opracowanie zawierające zbiór celów strategicznych i sposób ich realizacji poprzedzonych odpowiednią analizą. 2)dysponowanie minimum 2 (dwoma) osobami z których każda: - posiada minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie projektów strategicznych - brała udział w minimum 1 projekcie, którego celem było przygotowanie strategii. 3)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/100); Punktacja oceny spełnienia warunku określonego w pkt. 1 w zakresie doświadczenia Wykonawcy: Za należyte zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) jest zrealizowanie umowy na wykonanie strategii marki oraz programu promocji miasta dla miast powyżej 100 tys. mieszkańców z podaniem ich wartości, wymienionych w wykazie wykonanych zamówień i załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie: 1 usługa - 1 pkt 2 usługi - 2 pkt 3 usługi- 3 pkt 4 usług- 4 pkt 5 usług i więcej - 5 pkt Punktacja oceny spełnienia warunku określonego w pkt 2 i 3 w zakresie sytuacji ekonomicznej, finansowej i kadrowej Wykonawcy: - za posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę równą lub wyższą niż 50.000,00 zł, a niższą niż 100.000,00 zł - 2 pkt; - za posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę równą lub wyższą niż 100.000,00 zł, a niższą niż 150.000,00 zł - 4 pkt; - za posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę równą lub wyższą niż 150.000,00 zł - 6 pkt; - za dysponowanie minimum 2 (dwoma) osobami z których każda: * posiada minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie projektów strategicznych * brała udział w minimum 1 projekcie, którego celem było przygotowanie strategii- 2 pkt; - za dysponowanie 3 (trzema) osobami lub większą liczbą osób z których każda: * posiada minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie projektów strategicznych * brała udział w minimum 1 projekcie, którego celem było przygotowanie strategii- 3 pkt; ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW W ZAKRESIE DOŚWIADCZENIA ORAZ SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ I KADROWEJ OKREŚLI MIEJSCE WYKONAWCY NA LIŚCIE STANOWIĄCEJ PODSTAWĘ ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 3) wykaz usług potwierdzający wykonanie wymaganych przez Zamawiającego zamówień - wykaz musi zawierać wartość z podatkiem VAT każdej usługi, przedmiot usługi, daty wykonania oraz wskazanie zamawiającego - dokument musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 4) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (referencje, opinie itp.) - dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/100) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 6) wykaz wymaganych osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wymaganego doświadczenia, w tym przedstawienie dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymagań. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć pełnomocnictwo dla jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 8) ponadto Wykonawca jest zobowiązany złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie udostępniona.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Rzeszów, Joselewicza 4 pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.