Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-05
Poznań: Usługa na system slektywnej zbiórki odpadów wraz z ich wywozem z terenu Szpitala Klinicznego w Poznaniu ul. Przybyszewskiego 49 oraz z Ośrodka Rehabilitacji Laryngologicznej w Poznaniu ul. Polna 72 a
Numer ogłoszenia: 157793 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax 061 8691695.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa na system slektywnej zbiórki odpadów wraz z ich wywozem z terenu Szpitala Klinicznego w Poznaniu ul. Przybyszewskiego 49 oraz z Ośrodka Rehabilitacji Laryngologicznej w Poznaniu ul. Polna 72 a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: selektywna zbiórka odpadów wraz z ich wywozem z terenu Szpitala Klinicznego w Poznaniu ul. Przybyszewskiego 49 oraz z Ośrodka Rehabilitacji Laryngologicznej w Poznaniu ul. Polna 72 a zgodnie z harmonogramem określonym w dodatku nr 1 do siwz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Konieczność dostarczenia przez Wykonawcę pojemników, które będą służyły selektywnej zbiórce odpadów, z przeznaczeniem do ustawienia ich na terenie szpitala /na zewnątrz budynków/ Konieczność zagwarantowania przez Wykonawcę usługi następujących warunków podstawowych dotyczących pojemników na odpady: wszystkie pojemniki muszą posiadać stosowny system oznakowania istniejący u Wykonawcy, a zgodny z zasadami gospodarki odpadami oraz wyraźne logo lub nazwę Wykonawcy; wszystkie pojemniki muszą być zamykane, a w przypadku pojemnika na odpady chemiczne oraz pojemnika na zużyte baterie i akumulatory powinien on być dodatkowo zabezpieczony na klucz lub kłódkę; wszystkie pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów, które przeznaczone będą do ustawienia na zewnątrz budynków, muszą posiadać taki otwór wlotowy, aby można było swobodnie wrzucać związane worki z odpadami, bez konieczności rozrywania worków lub wrzucania odpadów luzem; Konieczność zagwarantowania przez Wykonawcę usługi następujących warunków podstawowych dotyczących wykonywania samej usługi: Wywóz odpadów komunalnych, odpadów żywnościowych, odpadów szklanych, odpadów z tworzyw sztucznych, makulatury musi odbywać się 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty, w godzinach od 6:00 do 8:00; Wywóz odpadów nie może odbywać się w porze nocnej, która u Zamawiającego obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 6:00 Wykonawca jest zobowiązany wywozić pozostałe pojemniki w miarę istniejącej potrzeby, jednak konieczność wywozu pojemnika zachodzić będzie zawsze w przypadku zapełnienia go w 2/3 pojemności; Wywóz odpadów następuje samochodem Wykonawcy, który musi posiadać widoczne oznakowanie zewnętrzne i musi być tylko i wyłącznie przeznaczony do wywozu odpadów; Wykonawca jest zobowiązany utrzymywać wszystkie pojemniki w należytym stanie sanitarno-epidemiologicznym, to znaczy raz w tygodniu w piątek wymagane jest dokonywanie wymiany wszystkich pojemników lub dokonanie mycia i dezynfekcji pojemników lecz koniecznie poza terenem Zamawiającego /do wyboru Wykonawcy/ Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo wymienić pojemnik w przypadku uszkodzenia samego pojemnika lub jego części, bez zbędnej zwłoki w terminie 24 godzin od przekazania takiej informacji o konieczności wymiany pojemnika przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia dodatkowych pojemników lub zmiany pojemności pojemników juz dostarczonych na żądanie Zamawiającego w przypadku widocznej zmiany w ilości wytwarzanych odpadów związanych z działalnością statutową przez Zamawiającego; Wywóz odpadów wielkogabarytowych odbywać się będzie po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności takiego wywozu; Wywóz zużytego sprzętu komputerowego odbywać się będzie po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności takiego wywozu;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp) W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny im. H. Święcickiego UM w Poznaniu ul. Przybyszewskiego 49 60-355 Poznań Budynek O, pokój 5 a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. H. Święcickiego UM w Poznaniu ul. Przybyszewskiego 49 60-355 Poznań Kancelaria Ogólna Szpitala, Budynek C.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 6 i 7
- Dostawa artykułów biurowych, urządzeń, papieru ksero, kopert
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu.
- Zakup i dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wieprzowych i drobiowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". Znak sprawy: 02/RZP/SWZ/2025.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Rzewnie
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.