Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-05
Warszawa: Świadczenie usług cateringowych
Numer ogłoszenia: 15783 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 57 77, faks 22 262 52 74; 262 52 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizacyjnych przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w Warszawie w lokalizacjach: Plac Powstańców Warszawy 1, ul. Jasna 12, ul. Niedźwiedzia 6e, ul. Jasna 8. Zakres wykonania przedmiotu zamówienia został określony w Formularz oferty , stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizacyjnych przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w Warszawie w lokalizacjach: Plac Powstańców Warszawy 1, ul. Jasna 12, ul. Niedźwiedzia 6e, ul. Jasna 8. Zakres wykonania przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu oferty (DRUK 1), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wartość wymaganego wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). Forma: Wadium może być wniesione wyłącznie w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Termin, miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001 W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym, wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/ poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienie Zamawiającemu zwrotu oryginału dokumentu, w terminach wynikających z ustawy Pzp. Jeśli gwarancja/poręczenie zostaną przedłożone w języku innym, niż polski Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski. 5) Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: WADIUM - Świadczenie usług cateringowych 6) Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których ustawa Pzp przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. 7) Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego do składania ofert. Okres związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 60 dni. 8) Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także niewniesienie wadium na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeśli było wymagane. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Utrata wadium przez Wykonawców: Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w ustawie Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowy warunek udziału w postepowaniu: udokumentują posiadanie uprawnień do wykonania czynności , określonej w przedmiocie zamówienia tj. posiadają aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu, w którym Wykonawca będzie przygotowywał posiłki (wskazanego w ofercie), dla potrzeb zbiorowego żywienia osób. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa musi być oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnej Decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia osób. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowy warunek udziału w postępowaniu: udokumentują wykonanie, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień (w ramach dwóch oddzielnych umów, kontraktów) na usługi polegające na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków wraz z obsługą podawania posiłków (warunek łączny tj. każde z zamówień musi spełnić wszystkie wymagania łącznie) o wartości nie mniejszej niż 150 000 brutto każde, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie. Poprzez obsługę podawania posiłków rozumie się obsługę kelnerską. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku jest wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: przedmiot zamówienia, daty wykonania usług, wartość zrealizowanych usług, odbiorców usług - załącznik nr 7 do ogłoszenia o zamówieniu, oraz dokumenty, że ww. usługi zostały wykonane należycie. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku jest oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowy warunek udziału w postepowaniu: dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w następującej ilości i wymaganiach: minimum 2 osoby, doświadczenia minimum 1 roku pracy na stanowisku kelnera posiadała każda z osób przedstawionych w wykazie. Zamawiający wymaga, aby dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku był wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do ogłoszenia o zamówieniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku jest oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/oferty o ile prawo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ofertą. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i musi zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawców - wzór pełnomocnictwa - Załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu. Każdy z Wykonawców (każdy członek konsorcjum) składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. l ustawy Pzp. W tym celu konsorcjum składa oświadczenie oraz dokumenty określone w pkt. III.4.2) ogłoszenia o zamówieniu dla wszystkich Wykonawców. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do ogłoszenia o zamówieniu wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ofertę wspólną. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem. Jeżeli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna. Wykonawca wchodzący w skład podmiotu wspólnego nie może wchodzić w skład innego podmiotu wspólnego, gdy ten inny podmiot złoży wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ofertę. Wykonawca ten nie może ponadto sam złożyć wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/oferty w tym przetargu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, nie przekroczy 5, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, do złożenia ofert. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu. Przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi warunkami: Za każde zamówienie należycie wykonane w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień (w ramach dwóch oddzielnych umów, kontraktów) na usługi polegające na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków wraz z obsługą podawania posiłków (warunek łączny tj. każde z zamówień musi spełnić wszystkie wymagania łącznie) o wartości nie mniejszej niż 150 000 brutto każde, tj. za każde udokumentowane zamówienia polegające na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków wraz z obsługą podawania posiłków, w ciągu ostatnich 3 lat, Wykonawca otrzyma - 2 pkt, łącznie jednak nie więcej niż 16 pkt. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdego zamówienia dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Punktacji podlegają również zamówienia przedstawione w wykazie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.Poprzez obsługę podawania posiłków rozumie się obsługę kelnerską. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tą samą liczbę punktów, o kolejności decydować będzie łączna wartość zamówień ujętych w Wykazie wykonanych usług w ten sposób, że wyższą lokatę otrzyma Wykonawca, który zrealizował i przedstawił w Wykazie wykonanych usług zamówienia największą łączną kwotę, a Wykonawcy którzy zrealizowali i przedstawili w wykazie zamówienia na niższe łącznie kwoty, odpowiednia kolejne, niższe lokaty.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Termin realizacji zleceń - 6
- 3 - Ekologiczne pochodzenie jajek wykorzystywanych przy przygotowywaniu dań - 5
- 4 - Kwalifikacje i doświadczenie kelnerów - 4
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa Biuro Podawcze wejście od ul. Boduena..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym przy Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, wejście od ul. Boduena..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontów terenów zewnętrznych (ciągi komunikacyjne, place, podwórza, drogi wewnętrzne) w 2025 r.
- Wsparcie techniczne systemu bazodanowego MUZA-MNW i portalu Cyfrowe Muzeum Narodowe w Warszawie wraz z dedykowanym CMS oraz dostarczenie abonamentu godzin rozwojowych
- Usługi porządkowe w pustostanach lokali mieszkalnych i użytkowych, strychach oraz piwnicach, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Wykonanie koncepcji odwodnienia dla wskazanego odcinka drogi ekspresowej S8 - trasa Armii Krajowej na terenie m. st. Warszawy
- Wykonanie robót budowlanych z zakresu ETAPU I polegających na budowie sieci elektroenergetycznej, (...) w rejonie ulic: Blacharskiej, Z. Modzelewskiego, Modrej i al. Lotników w Warszawie,
- Zakup sześciu stanowisk operatorskich IP Director dla systemu Ingestowo-Playoutowego EVS.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci uczęszczających do żłobków wchodzących w skład Zespołu Żłobków Gminy Krokowa.
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodziennego żywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczurkowie
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla Oddziałów Zamiejscowych Gminnego Przedszkola Publicznego "Bajka" we Frydku
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ustroniu Morskim w okresie od dnia 17 lutego 2025 roku do dnia 23 grudnia 2025 roku
- "Wytwarzanie i dostawa posiłków dla wychowanek Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Wierzbicy"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.