eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyceny wartości rynkowej nieruchomości, urządzeń infrastruktury technicznej, lokali użytkowych oraz opracowanie projektu przebiegu służebności gruntowej w zasobie OReg WAM Kraków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Kraków: Wyceny wartości rynkowej nieruchomości, urządzeń infrastruktury technicznej, lokali użytkowych oraz opracowanie projektu przebiegu służebności gruntowej w zasobie OReg WAM Kraków
Numer ogłoszenia: 157941 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4552140, 4552149, 4557402, faks 012 4554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyceny wartości rynkowej nieruchomości, urządzeń infrastruktury technicznej, lokali użytkowych oraz opracowanie projektu przebiegu służebności gruntowej w zasobie OReg WAM Kraków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych wyceny wartości rynkowej nieruchomości, urządzeń infrastruktury technicznej (urządzeń kotłowni), lokali użytkowych oraz gruntu wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej, opracowanie projektu przebiegu służebności gruntowej, zlokalizowanych w miejscowościach: Gliwice, Lubliniec, Bochnia, Nisko, Jarosław, Kielce, Tomaszów Mazowiecki i Ratajów. 2. Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości o charakterze użytkowym należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. nr 207 poz. 2109 z późn. zmianami) oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 1) dla części od 1 do 8 zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - bez względu na ilość części na które składa ofertę; 2) dla części 9 zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. 2. Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg załącznika nr 1 do SIWZ) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ustanowionego pełnomocnika. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców; 3) wskazania osoby lub osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie: . dla części od 1 do 8 zamówienia - szacowania nieruchomości; . dla części 9 zamówienia - geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. dla wskazanych osób do oferty należy załączyć decyzję o nadaniu uprawnień 4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części VII ust. 1 pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać ze strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 30-901 Kraków, ul.Montelupich 3, pokój nr 15 kancelaria na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gliwice, ul. Sowińskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności samodzielnego lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalnym (garażu) o powierzchni użytkowej 15,45 m2 znajdującego się w budynku wraz z udziałem w części wspólnej nieruchomości wynoszącym 4946/10000, którą stanowi działka ewidencyjna nr 215, o powierzchni 0,0114 ha, obręb ewidencyjny: Gliwice, Województwo: śląskie, Powiat: m. Gliwice, położona w Gliwicach przy ul. Sowińskiego, wpisana do księgi wieczystej nr GL1G/51286/7, w celu sprzedaży samodzielnego lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalnym (garażu) wraz z udziałem w części wspólnej nieruchomości. Dodatkowo zamówienie w formie załączników obejmuje: . zaświadczenie o przeznaczeniu działki w planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, . zaświadczenie o samodzielności lokalu niemieszkalnego (garażu), . odpis zwykły z księgi wieczystej, . wypis z rejestru gruntów i budynków zaopatrzony klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); . kopia mapy ewidencyjnej nieruchomości, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD, . nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zleceniodawcy, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bochnia, ul. Solna Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową gruntu nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi, celem aktualizacji opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste gruntu, wg poniższego zestawienia: Bochnia, ul. Solna Góra 32 - działka nr 5215/14, Bochnia, ul. Solna Góra 40 - działka nr 5215/9. Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: . pozyskanie wypisu z rejestru gruntów i budynków , . pozyskanie zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, . pozyskanie mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nisko, ul. Sandomierska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej urządzeń infrastruktury ciepłowniczej (kotłowni gazowej, dwufunkcyjnej o mocy 0,0540MW) zlokalizowanych w budynku mieszkalnym przy ul. Sandomierskiej 20AD w Nisku, gmina Nisko, powiat niżański, woj. podkarpackie, położonym na działce nr 1730/10 o pow. 0,0716ha, obr. 0001 Nisko, obj. KW nr 68290. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: . sporządzenie spisu z natury urządzeń infrastruktury technicznej kotłowni, . pozyskanie wypisu z rejestru gruntów i budynków dla jednostki rejestrowej opatrzonego klauzulą (dokument służy za podstawę do wpisu do Księgi Wieczystej), . pozyskanie mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . pozyskanie zwykłego odpisu z księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości, . pozyskanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny (min. 5 zdjęć, na CD).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jarosław, ul. 3-go Maja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej urządzeń infrastruktury ciepłowniczej (kotłowni gazowej, dwufunkcyjnej o mocy 0,0790MW) zlokalizowanych w budynku kontenerowym przy ul. 3 Maja 80A, w Jarosławiu, gmina Jarosław, pow. jarosławski, woj. podkarpackie, położonym na działce nr 2868/1 o pow. 0,0737ha, obr. 5 Jarosław, obj. KW nr 12545 Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: . sporządzenie spisu z natury urządzeń infrastruktury technicznej kotłowni, . pozyskanie wypisu z rejestru gruntów i budynków dla jednostki rejestrowej opatrzonego klauzulą (dokument służy za podstawę do wpisu do Księgi Wieczystej), . pozyskanie mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . pozyskanie zwykłego odpisu z księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości, . pozyskanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny (min. 5 zdjęć, na CD).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kielce, ul. Langiewicza 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej urządzeń infrastruktury ciepłowniczej (kotłowni gazowej, dwufunkcyjnej o mocy 0,0800MW) zlokalizowanych w budynku mieszkalnym przy ul. Langiewicza 41 w Kielcach, woj. świętokrzyskie, położonym na działce nr 4102/16 o pow. 0,1472ha, obr. Kielce, obj. KW nr KI1L/00124710/2 Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: . sporządzenie spisu z natury urządzeń infrastruktury technicznej kotłowni, . pozyskanie wypisu z rejestru gruntów i budynków dla jednostki rejestrowej opatrzonego klauzulą (dokument służy za podstawę do wpisu do Księgi Wieczystej), . pozyskanie mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . pozyskanie zwykłego odpisu z księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości, . pozyskanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny (min. 5 zdjęć, na CD).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kielce, ul. Wojska Polskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności 10 działek gruntowych zabudowanych garażami oznaczonych w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działki: nr 1111/14 o powierzchni 0,0029 ha (udział 29/826); nr 1111/21 o powierzchni 0,0027 ha (udział 27/826); nr 1111/23 o powierzchni 0,0028 ha (udział 28/826); nr 1111/26 o powierzchni 0,0028 ha (udział 28/826); nr 1111/39 o powierzchni 0,0028 ha (udział 28/826); nr 1111/38 o powierzchni 0,0027 ha (udział 27/826); nr 1111/36 o powierzchni 0,0027 ha (udział 27/826); nr 1111/35 o powierzchni 0,0027 ha (udział 27/826); nr 1111/34 o powierzchni 0,0027 ha (udział 27/826); nr 1111/32 o powierzchni 0,0027 ha (udział 27/826); wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka ewidencyjna nr 1111/62 oraz wartości rynkowej nakładów poniesionych przez dzierżawców gruntu na wybudowanie garażu. Nieruchomość gruntowa składająca się z wyżej wymienionych działek ewidencyjnych zabudowana budynkiem garaży, położona w Kielcach przy ulicy Wojska Polskiego wpisana jest do księgi wieczystej nr K1L/00072864/6, obręb: 032, Województwo: świętokrzyskie, Powiat: m. Kielce, nieruchomość gruntowa stanowiąca działkę ewidencyjną nr 1111/62 o powierzchni 0,0871 ha wpisana jest do księgi wieczystej nr KI1L/00079854/2, jednostka ewidencyjna 266101_1M.Kielce, obręb NR 0032,10132, Województwo: świętokrzyskie, Powiat: m. Kielce. Dodatkowo zamówienie w formie załączników obejmuje: . zaświadczenie o przeznaczeniu działki w planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, . odpisy zwykłe z ksiąg wieczystych, . wypisy z rejestru gruntów i budynków zaopatrzone klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); . kopia mapy ewidencyjnej nieruchomości, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD, . nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zleceniodawcy, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Tomaszów Mazowiecki, ul. Szeroka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej urządzeń infrastruktury ciepłowniczej (kotłowni gazowej, dwufunkcyjnej o mocy 0,2900MW) zlokalizowanych w budynku przy ul. Szerokiej nr 19 w Tomaszowie Mazowieckim, woj. łódzkie, położonym na działkach nr nr: 170 o pow. 0,2126ha, obr. 9, jedn. ewid. Tomaszów Mazowiecki, obj. KW nr PT1T/00047771/5. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: . sporządzenie spisu z natury urządzeń infrastruktury technicznej kotłowni, . pozyskanie wypisu z rejestru gruntów i budynków dla jednostki rejestrowej opatrzonego klauzulą (dokument służy za podstawę do wpisu do Księgi Wieczystej), . pozyskanie mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . pozyskanie zwykłego odpisu z księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości, . pozyskanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny (min. 5 zdjęć, na CD).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ratajów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej nieruchomości zabudowanych urządzeniami infrastruktury sanitarnej poł. w Ratajowie, gmina Słomniki, powiat krakowski, w skład której wchodzą biologiczna oczyszczalnia ścieków usytuowana na działce 314/8 o pow. 0,0965ha, obręb Ratajów, obj. KW nr 24308 i doły chłonne usytuowane na działce nr 19 o pow. 0,4750ha, obręb 0015 Polanowice, jedn. ew. Słomniki, obj. KW nr 22217 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej, linią energetyczną kablową N/N i osprzętem. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: . sporządzenie spisu z natury urządzeń infrastruktury technicznej kotłowni, . pozyskanie wypisu z rejestru gruntów i budynków dla jednostki rejestrowej opatrzonego klauzulą (dokument służy za podstawę do wpisu do Księgi Wieczystej), . pozyskanie mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . pozyskanie zwykłego odpisu z księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości, . pozyskanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny (min. 5 zdjęć, na CD).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Lubliniec, ul. 11-go Listopada.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie projektu przebiegu służebności gruntowej polegającej na prawie przechodu i przejazdu przez działkę nr 427/5 położoną w Lublińcu przy ul. 11-go Listopada, która to służebność ma przysługiwać właścicielom działek o numerach 417/5, 418/5, 419/5 i 420/5, zapewniając dojście i dojazd do garaży usytuowanych na tych działkach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.