Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-06
Zawiercie: Zaprojektowanie i wykonanie rozwiązań, które mają na celu:
- dostawę i montaż 2 zewnętrznych ekranów LED (telebimów) wraz z komputerami sterującymi i oprogramowaniem (część nr 1),
- dostawę i montaż 4 telewizorów (część nr 2),
- oraz dostawę 3 laptopów (część nr 3)
w projekcie Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej
Numer ogłoszenia: 158041 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie rozwiązań, które mają na celu: - dostawę i montaż 2 zewnętrznych ekranów LED (telebimów) wraz z komputerami sterującymi i oprogramowaniem (część nr 1), - dostawę i montaż 4 telewizorów (część nr 2), - oraz dostawę 3 laptopów (część nr 3) w projekcie Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozwiązań, które mają na celu dostawę i montaż 2 zewnętrznych ekranów LED (telebimów) wraz z komputerami sterującymi i oprogramowaniem, dostawa i montaż 4 telewizorów oraz dostawa 3 laptopów w projekcie Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej, zgodnie z dokumentacją (specyfikacją) techniczną stanowiąca załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część (zadanie) nr 1 1.Wykonanie przez uprawnionego projektanta dokumentacji technicznej, dotyczącej konstrukcji nośnej dla ekranów LED dla wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji wraz z przygotowaniem kompletnego wniosku zgłoszenia robót budowlanych wymaganego prawem budowlanym. 2.Wykonanie przez uprawnionego projektanta dokumentacji technicznej, dotyczącej instalacji elektrycznych dla ekranów LED. 3.Wykonanie instalacji elektrycznych do ekranów LED (odległość ekranu LED od istniejącej rozdzielni nie będzie większa niż 100 metrów). 4.Wykonanie i montaż konstrukcji dla ekranów LED zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną. 5.Dostawa, montaż i uruchomienie 2 zewnętrznych ekranów LED wg specyfikacji (dokumentacji) technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ wraz z jednostkami sterującymi (zestawy komputerowe z zainstalowanym systemem operacyjnym, skonfigurowane do obsługi ekranu LED, będą się znajdowały wewnątrz budynków na których umieszczone będą ekrany; odległość komputera sterującego od ekranu nie będzie większa niż 100 metrów). Komputer sterujący ekranem musi posiadać kartę sieciową, która umożliwia podłączenie do Internetu. 6.Dostawa oprogramowania sterującego (oprogramowanie w j. polskim, do wyświetlania i zarządzania animacją wyświetlaną na ekranie LED umożliwiające min.: raportowanie ilości i czasu wyświetlania, zarządzanie przez Internet, ustawienia jasności wyświetlacza indywidualnie dla każdej godziny, tworzenie kolejności (timeline) odtwarzania tekstów, materiałów video i grafiki nieruchomej). 7.Dostawa oprogramowania umożliwiającego tworzenie i edycję grafiki rastrowej, grafiki wektorowej, wideo, animacji - np.: pakiet Adobe Creative Suite 5 Design Premium lub równoważnego. 8.Wykonanie 12 szt. 60 sekundowych zwiastunów reklamowych wraz z przeprowadzeniem jednodniowego szkolenia z zakresu zarządzania ekranami i tworzenia animacji. 9.Okres gwarancji min. 24 miesiące z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia i zapewnienie ciągłości pracy ekranu (części zamienne). W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca wykona 4 przeglądy okresowe co 6 miesięcy, których koszt jest wliczony w cenę dostawy. 10.Pozostałe wymagania: do urządzeń należy dostarczyć niezbędne wymagane atesty i badania, określone przepisami prawa budowlanego, w tym: świadectwo dopuszczenia do obrotu ekranu LED; niezbędne certyfikaty i deklaracje wymagane dla tego typu urządzeń, oraz dla elementów konstrukcji, oraz wymagane prawem licencje na oprogramowanie komputerowe przy dostawie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. 11.Przy dokonywaniu wyceny oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, w tym okablowanie łączące telebim z istniejącą rozdzielną, niezbędne skrzynki lub dodatkowe rozdzielnie, gniazda, oraz inne elementy niezbędne do podłączenia i uruchomienia ekranów. Lokalizacja montażu: Miejski Ośrodek Kultury, ul. Piastowska 1, Zawiercie, pałacyk Nad Wartą, ul. Filaretów 1, Zawiercie (dz. Kromołów). Część (zadanie) nr 2 1. Dostawa wraz z montażem naściennym i podłączeniem do sieci 220V, 2 szt. telewizorów cyfrowych o przekątnej 42 cale z uchwytami naściennymi oraz 2 szt. telewizorów cyfrowych o przekątnej 32 cale z uchwytami naściennymi, wg specyfikacji (dokumentacji) technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Dwa z telewizorów mają być podłączone do jednego urządzenia typu odtwarzacz DVD (który dostarczy Zamawiający), które będzie umieszczone w odległości około 20 m od telewizorów. Sygnał z DVD ma być rozdzielony na telewizory tak, aby mogły wyświetlać prezentację w tym samym czasie. Dodatkowo każdy z telewizorów powinien posiadać zabezpieczenie ekranu telewizora przed jego mechanicznym uszkodzeniem (np. płyta z poliwęglanu 5 mm, lub szkła bezpiecznego mocowane na dystansach). 2.Okres gwarancji min 24 miesiące z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia. 3.Pozostałe wymagania: przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć deklarację CE. Część (zadanie) nr 3 1.Dostawa 3 szt. laptopów wg specyfikacji (dokumentacji) technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. 2.Okres gwarancji min. 24 miesiące z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia. 3.Pozostałe wymagania: przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć deklarację CE oraz wymagane prawem licencje na oprogramowanie komputerowe. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez Wykonawcę na dostawę przedmiotu zamówienia o parametrach równoważnych nie gorszych niż wymienione powyżej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ o parametrach technicznych, właściwościach eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (zaoferował produkt równoważny), jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna wszystkie parametry lepsze niż opisane w SIWZ i załącznikach nr 5 A-C do SIWZ za zgodne ze specyfikacją. Treść załączników do SIWZ (specyfikacji (dokumentacji) technicznych: Załącznik do SIWZ Specyfikacja (dokumentacja) Techniczna: Zewnętrzny ekran LED pełny kolor - 1 szt. Wymagane minimalne parametry techniczne Kompozycja pixela minimum 4: 2R,1G,1B Rozmiar pixela maksymalnie 16 mm Rozmiar ekranu długość minimum 800 cm wysokość minimum 180 cm szerokość (grubość) maksymalnie 18 cm Waga ekranu maksymalnie do 48 kg/m2 Materiał aluminium Jasność minimum 7500 cd/m2 Ilość kolorów ekranu 4,4 tryliona Najlepsza widoczność minimalna odległość patrzenia nie mniej niż 8 m maksymalna odległość nie mniej niż 210 m Metoda sterowania LED ciągła Stopniowanie kolorów ok. 16 tys. poziomów dla każdego koloru Częstotliwość odświeżania nie mniej niż 400 Hz Sygnał interfejsu DVI Sygnały wejściowe Video: PAL/NTSC Opcjonalnie: VGA, video, DVD, TV Tryb wyświetlania BMP/JPG/GIF/PCX/WMF/AVI/MPEG/ASF/WMV/SWF/RM/Power point Stopień zabezpieczenia Szczelność modułu nie gorsza niż IP65 front , zewnętrzne wodoodporne. Ekran musi być przystosowany do pracy na nieosłoniętym stanowisku w polskich warunkach atmosferycznych i gwarancja musi uwzględniać taki rodzaj pracy. Żywotność ekranu Nie mniej niż 100 000 h pracy ciągłej urządzenia Zasilanie 230V/50HZ Zużycie energii (W/m kwadrat.) Maksymalnie 1000 średnio 400 Serwis od frontu ekranu Warunki gwarancji Przynajmniej 24 miesiące gwarancji z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia i zapewnieniem ciągłości pracy ekranu (części zamienne). W ramach gwarancji Wykonawca wykona 4 przeglądy okresowe (co 6 miesięcy), których koszt wliczony jest w cenę ekranu; Montaż Konstrukcja dla ekranu wykonana zgodnie z dokumentacją techniczną, z materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty wymagane prawem budowlanym, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić po podpisaniu umowy. Montaż konstrukcji i montaż ekranu wykonany zgodnie z dokumentacją projektową, z zastosowaniem materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty wymagane prawem budowlanym, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić po podpisaniu umowy. Podłączenie Instalacja elektryczna wykonana zgodnie z dokumentacją techniczną, z materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty wymagane prawem budowlanym, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić po podpisaniu umowy (ekran LED będzie się znajdował w odległości nie większej niż 100 metrów od istniejącej rozdzielni). Podłączenie ekranu LED do komputera sterującego, który będzie się znajdował w odległości nie większej niż 100 metrów. Komputer sterujący ekranem musi posiadać kartę sieciową, która umożliwia podłączenie do Internetu. Wymagania dodatkowe: 1. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, nie używanym wcześniej w innych projektach . 2. Przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim , lub literaturę opisującą konfiguracje i zasadę działania urządzenia oraz deklarację CE. Załącznik do SIWZ Specyfikacja (dokumentacja) Techniczna: Zewnętrzny ekran LED pełny kolor - 1 szt. Wymagane minimalne parametry techniczne Kompozycja pixela minimum 4: 2R,1G,1B Rozmiar pixela maksymalnie 12 mm Rozmiar ekranu długość minimum 380 cm wysokość minimum 76 cm szerokość (grubość) maksymalnie 18 cm Waga ekranu maksymalnie do 48 kg/m2 Materiał aluminium Jasność minimum 7500 cd/m2 Ilość kolorów ekranu 4,4 tryliona Najlepsza widoczność minimalna odległość patrzenia nie mniej niż 6 m maksymalna odległość nie mniej niż 150 m Metoda sterowania LED ciągła Stopniowanie kolorów ok. 16 tys. Poziomów dla każdego koloru Częstotliwość odświeżania nie mniej niż 400 Hz Sygnał interfejsu DVI Sygnały wejściowe Video: PAL/NTSC Opcjonalnie: VGA, video, DVD, TV Tryb wyświetlania BMP/JPG/GIF/PCX/WMF/AVI/MPEG/ASF/WMV/SWF/RM/Power point Stopień zabezpieczenia Szczelność modułu nie gorsza niż IP65 front , zewnętrzne wodoodporne. Ekran musi być przystosowany do pracy na nieosłoniętym stanowisku w polskich warunkach atmosferycznych i gwarancja musi uwzględniać taki rodzaj pracy. Żywotność ekranu nie mniej niż 100 000 h pracy ciągłej urządzenia Zasilanie 230V/50HZ Zużycie energii (W/m kwadrat.) maksymalnie 1100 średnio 450 Serwis od frontu ekranu Warunki gwarancji Przynajmniej 24 miesiące gwarancji z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia i zapewnieniem ciągłości pracy ekranu (części zamienne). W ramach gwarancji Wykonawca wykona 4 przeglądy okresowe (co 6 miesięcy), których koszt wliczony jest w cenę ekranu; Montaż Konstrukcja dla ekranu wykonana zgodnie z dokumentacją techniczną, z materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty wymagane prawem, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić po podpisaniu umowy. Montaż konstrukcji i montaż ekranu wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną, z zastosowaniem materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty wymagane prawem budowlanym, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić po podpisaniu umowy. Podłączenie Instalacja elektryczna wykonana zgodnie z dokumentacją techniczną, z materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty wymagane prawem budowlanym, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić po podpisaniu umowy (ekran LED będzie się znajdował w odległości nie większej niż 100 metrów od istniejącej rozdzielni). Podłączenie ekranu LED do komputera sterującego który będzie się znajdował w odległości nie większej niż 100 metrów. Komputer sterujący ekranem musi posiadać kartę sieciową, która umożliwia podłączenie do Internetu. Wymagania dodatkowe: 1. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, nie używanym wcześniej w innych projektach . 2. Przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim , lub literaturę opisującą konfiguracje i zasadę działania urządzenia oraz deklarację CE. Załącznik do SIWZ Specyfikacja Techniczna: Telewizor z montażem Wymagane minimalne parametry techniczne OBRAZ rozmiar ekranu (przekątna): 42 cale - 2 sztuki rozmiar ekranu (przekątna): 32 cale - 2 sztuki format obrazu: panoramiczny 16:9, minimum HD Ready DŹWIĘK system głośników: pełnozakresowy stereo, wyjście głośnikowe: minimum 20 W (10 W x 2), ZŁĄCZA - minimum 3 x HDMI - 1 x USB 2.0 Movie lub równoważny - 1 x SCART - 1 x antenowe wejście: RF - 1 x wejście Component - 1 x Composite (CVBS) na wejściu - wyjście cyfrowe (optyczne) - wejście PC (D-Sub): złącze VGA - zestaw słuchawkowy jack 3,5 mm - wejście audio PC - DVI wejścia audio - połączenie sieciowe (LAN): Ethernet Obsługiwane formaty plików przez złącze USB JPEG, AVI, ASF, MKV, MP4, 3GPP, RMVB, FLV, DivX 3.11, DivX 4.x, DivX 5.1, DivX 6.0, XviD, Windows Media Video v9 WYPOSAŻENIE pilot bezprzewodowy, kabel zasilający, kabel D-sub15 (długość minimum 10m), wieszak ścienny do zamontowania telewizora na ścianie GWARANCJA Przynajmniej 24 miesiące gwarancji z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia. MONTAŻ Montaż na ścianie, podłączenie do instalacji 220 V, wykonanie okablowania umożliwiającego podłączenie 2 telewizorów do jednego odtwarzacza DVD, który będzie umieszczony w odległości około 20 m od telewizorów (sygnał z DVD ma być rozdzielony na telewizory tak, aby mogły wyświetlać prezentację w tym samym czasie), wykonanie zabezpieczenia ekranu telewizora przed jego mechanicznym uszkodzeniem np. poprzez montaż płyty z poliwęglanu 5mm, lub szkła bezpiecznego przed ekranem. Miejsce dostawy: Siedziba Urzędu Miejskiego w Zawierciu, ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie - Wydział Rozwoju i Promocji Miasta. Wymagania dodatkowe: 1.Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, nie używanym wcześniej w innych projektach . 2.Przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim , lub literaturę opisującą konfiguracje i zasadę działania urządzenia oraz deklarację CE. Załącznik do SIWZ Specyfikacja (dokumentacja) Techniczna: Laptop - 3 szt. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne Ekran 15,6 cali, WXGA 1366 x 768 (16:9), podświetlenie LED Chipset Dostosowany do zaoferowanego procesora Procesor Procesor dedykowany do pracy w komputerach przenośnych zaprojektowany do pracy w układach jednoprocesorowych. Zaoferowany procesor musi uzyskiwać jednocześnie na dzień ogłoszenia przetargu w teście Passmark CPU Mark http://www.cpubenchmark.net/ wynik min.: 2060 punktów (w załączeniu do SIWZ wydruk ze strony z tej daty). Pamięć RAM 3 GB z możliwością rozbudowy do 8GB Dysk twardy Min. 320 GB Karta graficzna Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia do min. 512MB, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 10.0 Audio Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, głośniki stereo. Karta sieciowa 10/100/1000 LOM - RJ 45 Łączność bezprzewodowa Wireless LAN 802.11 b/g Bluetooth Porty/złącza:4x USB 2.0 w tym jedno o funkcjonalności eSATA, złącze słuchawek, złącze mikrofonu, HDMI, RJ-45, VGA, czytnik kart 4 w 1 (obsługiwane karty: SD, MMC, Memory Stick, Memory Stick PRO), ExpressCard 34mm, kamera (2,0 Mpix) z mikrofonem cyfrowym kierunkowym Klawiatura i touchpad Klawiatura odporna na zalanie, układ QWERTY z wydzieloną częścią numeryczną. Touchpad 240 CPI. Napęd optyczny:8x DVD-RW z tacką z dołączonym oprogramowaniem do odtwarzania System operacyjny:Microsoft Windows 7 Professional (32-bit), zainstalowany system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft + nośnik lub równoważny system operacyjny Bezpieczeństwo: Złącze typu Kensington Lock Oprogramowanie dodatkowe: MS Office Small Business 2007 lub równoważny Warunki gwarancji: Przynajmniej 24 miesiące gwarancji z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia (dotyczy sprzętu). Inne: Dedykowane przyciski, umożliwiające: odtwarzanie/pauza, odtwarzanie poprzedniego utworu, odtwarzanie następnego utworu, stop, zwiększenie siły dźwięku, zmniejszenie siły dźwięku. Akcesoria Mysz laserowa USB z trzema klawiszami oraz rolką (scroll) Torba przystosowana do wymiarów komputera mobilnego i akcesoriów. Miejsce dostawy: Siedziba Urzędu Miejskiego w Zawierciu, ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie - Wydział Rozwoju i Promocji Miasta. Wymagania dodatkowe: 1.Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, nie używanym wcześniej w innych projektach . 2.Przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim , lub literaturę opisującą konfiguracje i zasadę działania urządzenia oraz deklarację CE. 3.System operacyjny oraz oprogramowanie użytkowe musi być aktywowane..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.12.00-6, 71.22.00.00-6, 32.35.12.00-0, 48.00.00.00-8, 30.23.60.00-2, 30.21.32.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany - w zakresie części (zadania) nr 1 wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU ING BANK ŚLĄSKI CBK/CZĘSTOCHOWA KONTO: 80 1050 1142 1000 0008 0065 3354 z dopiskiem: Wadium dotyczące Zaprojektowania i wykonania rozwiązań, które mają na celu: - dostawę i montaż 2 zewnętrznych ekranów LED (telebimów) wraz z komputerami sterującymi i oprogramowaniem (część nr 1) w projekcie Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W pozostałym zakresie, tj. części (zadań) nr 2 i 3 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek szczegółowy (tylko dla części (zadania) nr 1): Wykonawcy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie z montażem ekranów LED o powierzchni nie mniejszej niż 14 m2, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) Wykaz wykonanych dostaw (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie (dotyczy części (zadania) nr 1 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek szczegółowy (tylko dla części (zadania) nr 1): Wykonawcy dysponują osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą(ymi) uprawnienia: a) do projektowania w specjalności: x instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, x konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: x instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. x konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń: 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji), odpowiedzialnych za zaprojektowanie i kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych dla wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności zawodowych, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wykazu należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (do: - projektowania w specjalności: x instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, x konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - kierowania robotami budowlanymi w specjalności: x instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. x konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63, poz. 394) będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1)Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji (dotyczy części (zadań) nr 1-3); 2)Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A - część (zadanie) nr 1; 5B - część (zadanie) nr 2; - część (zadanie) nr 3 do formularza oferty i SIWZ. 3)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) - (dotyczy części (zadań) nr 1-3).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) między dniem złożenia oferty, a dniem dostarczenia towaru zaistnieje sytuacja, że zaoferowany towar nie będzie dostępny na rynku na skutek wycofania z produkcji pod warunkiem, że nowy towar będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze niż towar wcześniej oferowany, 2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 202)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Punkt Informacyjny (parter UM)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 6 czerwca 2011 r. Projekt Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ (ZADANIE) NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie przez uprawnionego projektanta dokumentacji technicznej, dotyczącej konstrukcji nośnej dla ekranów LED dla wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji wraz z przygotowaniem kompletnego wniosku zgłoszenia robót budowlanych wymaganego prawem budowlanym. 2.Wykonanie przez uprawnionego projektanta dokumentacji technicznej, dotyczącej instalacji elektrycznych dla ekranów LED. 3.Wykonanie instalacji elektrycznych do ekranów LED (odległość ekranu LED od istniejącej rozdzielni nie będzie większa niż 100 metrów). 4.Wykonanie i montaż konstrukcji dla ekranów LED zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną. 5.Dostawa, montaż i uruchomienie 2 zewnętrznych ekranów LED wg specyfikacji (dokumentacji) technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ wraz z jednostkami sterującymi (zestawy komputerowe z zainstalowanym systemem operacyjnym, skonfigurowane do obsługi ekranu LED, będą się znajdowały wewnątrz budynków na których umieszczone będą ekrany; odległość komputera sterującego od ekranu nie będzie większa niż 100 metrów). Komputer sterujący ekranem musi posiadać kartę sieciową, która umożliwia podłączenie do Internetu. 6.Dostawa oprogramowania sterującego (oprogramowanie w j. polskim, do wyświetlania i zarządzania animacją wyświetlaną na ekranie LED umożliwiające min.: raportowanie ilości i czasu wyświetlania, zarządzanie przez Internet, ustawienia jasności wyświetlacza indywidualnie dla każdej godziny, tworzenie kolejności (timeline) odtwarzania tekstów, materiałów video i grafiki nieruchomej). 7.Dostawa oprogramowania umożliwiającego tworzenie i edycję grafiki rastrowej, grafiki wektorowej, wideo, animacji - np.: pakiet Adobe Creative Suite 5 Design Premium lub równoważnego. 8. Wykonanie 12 szt. 60 sekundowych zwiastunów reklamowych wraz z przeprowadzeniem jednodniowego szkolenia z zakresu zarządzania ekranami i tworzenia animacji. 9. Okres gwarancji min. 24 miesiące z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia i zapewnienie ciągłości pracy ekranu (części zamienne). W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca wykona 4 przeglądy okresowe co 6 miesięcy, których koszt jest wliczony w cenę dostawy. 10. Pozostałe wymagania: do urządzeń należy dostarczyć niezbędne wymagane atesty i badania, określone przepisami prawa budowlanego, w tym: świadectwo dopuszczenia do obrotu ekranu LED; niezbędne certyfikaty i deklaracje wymagane dla tego typu urządzeń, oraz dla elementów konstrukcji, oraz wymagane prawem licencje na oprogramowanie komputerowe przy dostawie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. 11. Przy dokonywaniu wyceny oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, w tym okablowanie łączące telebim z istniejącą rozdzielną, niezbędne skrzynki lub dodatkowe rozdzielnie, gniazda, oraz inne elementy niezbędne do podłączenia i uruchomienia ekranów. Lokalizacja montażu jak wcześniej w ogłoszeniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.12.00-0, 71.22.00.00-6, 45.22.30.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ (ZADANIE) NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa wraz z montażem naściennym i podłączeniem do sieci 220V, 2 szt. telewizorów cyfrowych o przekątnej 42 cale z uchwytami naściennymi oraz 2 szt. telewizorów cyfrowych o przekątnej 32 cale z uchwytami naściennymi, wg specyfikacji (dokumentacji) technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Dwa z telewizorów mają być podłączone do jednego urządzenia typu odtwarzacz DVD (który dostarczy Zamawiający), które będzie umieszczone w odległości około 20 m od telewizorów. Sygnał z DVD ma być rozdzielony na telewizory tak, aby mogły wyświetlać prezentację w tym samym czasie. Dodatkowo każdy z telewizorów powinien posiadać zabezpieczenie ekranu telewizora przed jego mechanicznym uszkodzeniem (np. płyta z poliwęglanu 5 mm, lub szkła bezpiecznego mocowane na dystansach). 2. Okres gwarancji min 24 miesiące z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia. 3. Pozostałe wymagania: przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć deklarację CE..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ (ZADANIE) NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa 3 szt. laptopów wg specyfikacji (dokumentacji) technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. 2. Okres gwarancji min. 24 miesiące z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia. 3. Pozostałe wymagania: przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć deklarację CE oraz wymagane prawem licencje na oprogramowanie komputerowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup oprogramowania
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.