eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieZaprojektowanie i wykonanie rozwiązań, które mają na celu- dostawę i montaż 2 zewnętrznych ekranów LED (telebimów) wraz z komputerami sterującymi i oprogramowaniem (część nr 1), - dostawę i montaż 4 telewizorów (część nr 2), - oraz dostawę 3 laptopów (część nr 3) w projekcie Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Zawiercie: Zaprojektowanie i wykonanie rozwiązań, które mają na celu: - dostawę i montaż 2 zewnętrznych ekranów LED (telebimów) wraz z komputerami sterującymi i oprogramowaniem (część nr 1), - dostawę i montaż 4 telewizorów (część nr 2), - oraz dostawę 3 laptopów (część nr 3) w projekcie Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej.
Numer ogłoszenia: 240532 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158041 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie rozwiązań, które mają na celu: - dostawę i montaż 2 zewnętrznych ekranów LED (telebimów) wraz z komputerami sterującymi i oprogramowaniem (część nr 1), - dostawę i montaż 4 telewizorów (część nr 2), - oraz dostawę 3 laptopów (część nr 3) w projekcie Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozwiązań, które mają na celu dostawę i montaż 2 zewnętrznych ekranów LED (telebimów) wraz z komputerami sterującymi i oprogramowaniem, dostawa i montaż 4 telewizorów oraz dostawa 3 laptopów w projekcie Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej, zgodnie z dokumentacją (specyfikacją) techniczną stanowiąca załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część (zadanie) nr 1 1.Wykonanie przez uprawnionego projektanta dokumentacji technicznej, dotyczącej konstrukcji nośnej dla ekranów LED dla wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji wraz z przygotowaniem kompletnego wniosku zgłoszenia robót budowlanych wymaganego prawem budowlanym. 2.Wykonanie przez uprawnionego projektanta dokumentacji technicznej, dotyczącej instalacji elektrycznych dla ekranów LED. 3.Wykonanie instalacji elektrycznych do ekranów LED (odległość ekranu LED od istniejącej rozdzielni nie będzie większa niż 100 metrów). 4.Wykonanie i montaż konstrukcji dla ekranów LED zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną. 5.Dostawa, montaż i uruchomienie 2 zewnętrznych ekranów LED wg specyfikacji (dokumentacji) technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ wraz z jednostkami sterującymi (zestawy komputerowe z zainstalowanym systemem operacyjnym, skonfigurowane do obsługi ekranu LED, będą się znajdowały wewnątrz budynków na których umieszczone będą ekrany; odległość komputera sterującego od ekranu nie będzie większa niż 100 metrów). Komputer sterujący ekranem musi posiadać kartę sieciową, która umożliwia podłączenie do Internetu. 6.Dostawa oprogramowania sterującego (oprogramowanie w j. polskim, do wyświetlania i zarządzania animacją wyświetlaną na ekranie LED umożliwiające min.: raportowanie ilości i czasu wyświetlania, zarządzanie przez Internet, ustawienia jasności wyświetlacza indywidualnie dla każdej godziny, tworzenie kolejności (timeline) odtwarzania tekstów, materiałów video i grafiki nieruchomej). 7.Dostawa oprogramowania umożliwiającego tworzenie i edycję grafiki rastrowej, grafiki wektorowej, wideo, animacji - np.: pakiet Adobe Creative Suite 5 Design Premium lub równoważnego. 8.Wykonanie 12 szt. 60 sekundowych zwiastunów reklamowych wraz z przeprowadzeniem jednodniowego szkolenia z zakresu zarządzania ekranami i tworzenia animacji. 9.Okres gwarancji min. 24 miesiące z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia i zapewnienie ciągłości pracy ekranu (części zamienne). W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca wykona 4 przeglądy okresowe co 6 miesięcy, których koszt jest wliczony w cenę dostawy. 10.Pozostałe wymagania: do urządzeń należy dostarczyć niezbędne wymagane atesty i badania, określone przepisami prawa budowlanego, w tym: świadectwo dopuszczenia do obrotu ekranu LED; niezbędne certyfikaty i deklaracje wymagane dla tego typu urządzeń, oraz dla elementów konstrukcji, oraz wymagane prawem licencje na oprogramowanie komputerowe przy dostawie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. 11.Przy dokonywaniu wyceny oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, w tym okablowanie łączące telebim z istniejącą rozdzielną, niezbędne skrzynki lub dodatkowe rozdzielnie, gniazda, oraz inne elementy niezbędne do podłączenia i uruchomienia ekranów. Lokalizacja montażu: Miejski Ośrodek Kultury, ul. Piastowska 1, Zawiercie, pałacyk Nad Wartą, ul. Filaretów 1, Zawiercie (dz. Kromołów). Część (zadanie) nr 2 1. Dostawa wraz z montażem naściennym i podłączeniem do sieci 220V, 2 szt. telewizorów cyfrowych o przekątnej 42 cale z uchwytami naściennymi oraz 2 szt. telewizorów cyfrowych o przekątnej 32 cale z uchwytami naściennymi, wg specyfikacji (dokumentacji) technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Dwa z telewizorów mają być podłączone do jednego urządzenia typu odtwarzacz DVD (który dostarczy Zamawiający), które będzie umieszczone w odległości około 20 m od telewizorów. Sygnał z DVD ma być rozdzielony na telewizory tak, aby mogły wyświetlać prezentację w tym samym czasie. Dodatkowo każdy z telewizorów powinien posiadać zabezpieczenie ekranu telewizora przed jego mechanicznym uszkodzeniem (np. płyta z poliwęglanu 5 mm, lub szkła bezpiecznego mocowane na dystansach). 2.Okres gwarancji min 24 miesiące z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia. 3.Pozostałe wymagania: przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć deklarację CE. Część (zadanie) nr 3 1.Dostawa 3 szt. laptopów wg specyfikacji (dokumentacji) technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. 2.Okres gwarancji min. 24 miesiące z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia. 3.Pozostałe wymagania: przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć deklarację CE oraz wymagane prawem licencje na oprogramowanie komputerowe. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez Wykonawcę na dostawę przedmiotu zamówienia o parametrach równoważnych nie gorszych niż wymienione powyżej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ o parametrach technicznych, właściwościach eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (zaoferował produkt równoważny), jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna wszystkie parametry lepsze niż opisane w SIWZ i załącznikach nr 5 A-C do SIWZ za zgodne ze specyfikacją. Treść załączników do SIWZ (specyfikacji (dokumentacji) technicznych: Załącznik do SIWZ Specyfikacja (dokumentacja) Techniczna: Zewnętrzny ekran LED pełny kolor - 1 szt. Wymagane minimalne parametry techniczne Kompozycja pixela minimum 4: 2R,1G,1B Rozmiar pixela maksymalnie 16 mm Rozmiar ekranu długość minimum 800 cm wysokość minimum 180 cm szerokość (grubość) maksymalnie 18 cm Waga ekranu maksymalnie do 48 kg/m2 Materiał aluminium Jasność minimum 7500 cd/m2 Ilość kolorów ekranu 4,4 tryliona Najlepsza widoczność minimalna odległość patrzenia nie mniej niż 8 m maksymalna odległość nie mniej niż 210 m Metoda sterowania LED ciągła Stopniowanie kolorów ok. 16 tys. poziomów dla każdego koloru Częstotliwość odświeżania nie mniej niż 400 Hz Sygnał interfejsu DVI Sygnały wejściowe Video: PAL/NTSC Opcjonalnie: VGA, video, DVD, TV Tryb wyświetlania BMP/JPG/GIF/PCX/WMF/AVI/MPEG/ASF/WMV/SWF/RM/Power point Stopień zabezpieczenia Szczelność modułu nie gorsza niż IP65 front , zewnętrzne wodoodporne. Ekran musi być przystosowany do pracy na nieosłoniętym stanowisku w polskich warunkach atmosferycznych i gwarancja musi uwzględniać taki rodzaj pracy. Żywotność ekranu Nie mniej niż 100 000 h pracy ciągłej urządzenia Zasilanie 230V/50HZ Zużycie energii (W/m kwadrat.) Maksymalnie 1000 średnio 400 Serwis od frontu ekranu Warunki gwarancji Przynajmniej 24 miesiące gwarancji z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia i zapewnieniem ciągłości pracy ekranu (części zamienne). W ramach gwarancji Wykonawca wykona 4 przeglądy okresowe (co 6 miesięcy), których koszt wliczony jest w cenę ekranu; Montaż Konstrukcja dla ekranu wykonana zgodnie z dokumentacją techniczną, z materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty wymagane prawem budowlanym, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić po podpisaniu umowy. Montaż konstrukcji i montaż ekranu wykonany zgodnie z dokumentacją projektową, z zastosowaniem materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty wymagane prawem budowlanym, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić po podpisaniu umowy. Podłączenie Instalacja elektryczna wykonana zgodnie z dokumentacją techniczną, z materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty wymagane prawem budowlanym, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić po podpisaniu umowy (ekran LED będzie się znajdował w odległości nie większej niż 100 metrów od istniejącej rozdzielni). Podłączenie ekranu LED do komputera sterującego, który będzie się znajdował w odległości nie większej niż 100 metrów. Komputer sterujący ekranem musi posiadać kartę sieciową, która umożliwia podłączenie do Internetu. Wymagania dodatkowe: 1. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, nie używanym wcześniej w innych projektach . 2. Przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim , lub literaturę opisującą konfiguracje i zasadę działania urządzenia oraz deklarację CE. Załącznik do SIWZ Specyfikacja (dokumentacja) Techniczna: Zewnętrzny ekran LED pełny kolor - 1 szt. Wymagane minimalne parametry techniczne Kompozycja pixela minimum 4: 2R,1G,1B Rozmiar pixela maksymalnie 12 mm Rozmiar ekranu długość minimum 380 cm wysokość minimum 76 cm szerokość (grubość) maksymalnie 18 cm Waga ekranu maksymalnie do 48 kg/m2 Materiał aluminium Jasność minimum 7500 cd/m2 Ilość kolorów ekranu 4,4 tryliona Najlepsza widoczność minimalna odległość patrzenia nie mniej niż 6 m maksymalna odległość nie mniej niż 150 m Metoda sterowania LED ciągła Stopniowanie kolorów ok. 16 tys. Poziomów dla każdego koloru Częstotliwość odświeżania nie mniej niż 400 Hz Sygnał interfejsu DVI Sygnały wejściowe Video: PAL/NTSC Opcjonalnie: VGA, video, DVD, TV Tryb wyświetlania BMP/JPG/GIF/PCX/WMF/AVI/MPEG/ASF/WMV/SWF/RM/Power point Stopień zabezpieczenia Szczelność modułu nie gorsza niż IP65 front , zewnętrzne wodoodporne. Ekran musi być przystosowany do pracy na nieosłoniętym stanowisku w polskich warunkach atmosferycznych i gwarancja musi uwzględniać taki rodzaj pracy. Żywotność ekranu nie mniej niż 100 000 h pracy ciągłej urządzenia Zasilanie 230V/50HZ Zużycie energii (W/m kwadrat.) maksymalnie 1100 średnio 450 Serwis od frontu ekranu Warunki gwarancji Przynajmniej 24 miesiące gwarancji z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia i zapewnieniem ciągłości pracy ekranu (części zamienne). W ramach gwarancji Wykonawca wykona 4 przeglądy okresowe (co 6 miesięcy), których koszt wliczony jest w cenę ekranu; Montaż Konstrukcja dla ekranu wykonana zgodnie z dokumentacją techniczną, z materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty wymagane prawem, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić po podpisaniu umowy. Montaż konstrukcji i montaż ekranu wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną, z zastosowaniem materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty wymagane prawem budowlanym, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić po podpisaniu umowy. Podłączenie Instalacja elektryczna wykonana zgodnie z dokumentacją techniczną, z materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty wymagane prawem budowlanym, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić po podpisaniu umowy (ekran LED będzie się znajdował w odległości nie większej niż 100 metrów od istniejącej rozdzielni). Podłączenie ekranu LED do komputera sterującego który będzie się znajdował w odległości nie większej niż 100 metrów. Komputer sterujący ekranem musi posiadać kartę sieciową, która umożliwia podłączenie do Internetu. Wymagania dodatkowe: 1. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, nie używanym wcześniej w innych projektach . 2. Przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim , lub literaturę opisującą konfiguracje i zasadę działania urządzenia oraz deklarację CE. Załącznik do SIWZ Specyfikacja Techniczna: Telewizor z montażem Wymagane minimalne parametry techniczne OBRAZ rozmiar ekranu (przekątna): 42 cale - 2 sztuki rozmiar ekranu (przekątna): 32 cale - 2 sztuki format obrazu: panoramiczny 16:9, minimum HD Ready DŹWIĘK system głośników: pełnozakresowy stereo, wyjście głośnikowe: minimum 20 W (10 W x 2), ZŁĄCZA - minimum 3 x HDMI - 1 x USB 2.0 Movie lub równoważny - 1 x SCART - 1 x antenowe wejście: RF - 1 x wejście Component - 1 x Composite (CVBS) na wejściu - wyjście cyfrowe (optyczne) - wejście PC (D-Sub): złącze VGA - zestaw słuchawkowy jack 3,5 mm - wejście audio PC - DVI wejścia audio - połączenie sieciowe (LAN): Ethernet Obsługiwane formaty plików przez złącze USB JPEG, AVI, ASF, MKV, MP4, 3GPP, RMVB, FLV, DivX 3.11, DivX 4.x, DivX 5.1, DivX 6.0, XviD, Windows Media Video v9 WYPOSAŻENIE pilot bezprzewodowy, kabel zasilający, kabel D-sub15 (długość minimum 10m), wieszak ścienny do zamontowania telewizora na ścianie GWARANCJA Przynajmniej 24 miesiące gwarancji z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia. MONTAŻ Montaż na ścianie, podłączenie do instalacji 220 V, wykonanie okablowania umożliwiającego podłączenie 2 telewizorów do jednego odtwarzacza DVD, który będzie umieszczony w odległości około 20 m od telewizorów (sygnał z DVD ma być rozdzielony na telewizory tak, aby mogły wyświetlać prezentację w tym samym czasie), wykonanie zabezpieczenia ekranu telewizora przed jego mechanicznym uszkodzeniem np. poprzez montaż płyty z poliwęglanu 5mm, lub szkła bezpiecznego przed ekranem. Miejsce dostawy: Siedziba Urzędu Miejskiego w Zawierciu, ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie - Wydział Rozwoju i Promocji Miasta. Wymagania dodatkowe: 1.Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, nie używanym wcześniej w innych projektach . 2.Przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim , lub literaturę opisującą konfiguracje i zasadę działania urządzenia oraz deklarację CE. Załącznik do SIWZ Specyfikacja (dokumentacja) Techniczna: Laptop - 3 szt. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne Ekran 15,6 cali, WXGA 1366 x 768 (16:9), podświetlenie LED Chipset Dostosowany do zaoferowanego procesora Procesor Procesor dedykowany do pracy w komputerach przenośnych zaprojektowany do pracy w układach jednoprocesorowych. Zaoferowany procesor musi uzyskiwać jednocześnie na dzień ogłoszenia przetargu w teście Passmark CPU Mark http://www.cpubenchmark.net/ wynik min.: 2060 punktów (w załączeniu do SIWZ wydruk ze strony z tej daty). Pamięć RAM 3 GB z możliwością rozbudowy do 8GB Dysk twardy Min. 320 GB Karta graficzna Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia do min. 512MB, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 10.0 Audio Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, głośniki stereo. Karta sieciowa 10/100/1000 LOM - RJ 45 Łączność bezprzewodowa Wireless LAN 802.11 b/g Bluetooth Porty/złącza:4x USB 2.0 w tym jedno o funkcjonalności eSATA, złącze słuchawek, złącze mikrofonu, HDMI, RJ-45, VGA, czytnik kart 4 w 1 (obsługiwane karty: SD, MMC, Memory Stick, Memory Stick PRO), ExpressCard 34mm, kamera (2,0 Mpix) z mikrofonem cyfrowym kierunkowym Klawiatura i touchpad Klawiatura odporna na zalanie, układ QWERTY z wydzieloną częścią numeryczną. Touchpad 240 CPI. Napęd optyczny:8x DVD-RW z tacką z dołączonym oprogramowaniem do odtwarzania System operacyjny:Microsoft Windows 7 Professional (32-bit), zainstalowany system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft + nośnik lub równoważny system operacyjny Bezpieczeństwo: Złącze typu Kensington Lock Oprogramowanie dodatkowe: MS Office Small Business 2007 lub równoważny Warunki gwarancji: Przynajmniej 24 miesiące gwarancji z czasem reakcji na rozpoczęcie naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia (dotyczy sprzętu). Inne: Dedykowane przyciski, umożliwiające: odtwarzanie/pauza, odtwarzanie poprzedniego utworu, odtwarzanie następnego utworu, stop, zwiększenie siły dźwięku, zmniejszenie siły dźwięku. Akcesoria Mysz laserowa USB z trzema klawiszami oraz rolką (scroll) Torba przystosowana do wymiarów komputera mobilnego i akcesoriów. Miejsce dostawy: Siedziba Urzędu Miejskiego w Zawierciu, ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie - Wydział Rozwoju i Promocji Miasta. Wymagania dodatkowe: 1.Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, nie używanym wcześniej w innych projektach . 2.Przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim , lub literaturę opisującą konfiguracje i zasadę działania urządzenia oraz deklarację CE. 3.System operacyjny oraz oprogramowanie użytkowe musi być aktywowane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.12.00 - Ekrany 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.32.00 - Komputer tablet .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ (ZADANIE) NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TDC Polska s.c. Jacek Nyga, Zenon Nyga, ul. Wyspiańskiego 9A, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 160000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 250000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ (ZADANIE) NR 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VOLTEX S.A., ul. Wójtka Henryka 45, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8880,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.