eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów Ma³opolskiPRZETARG NIEOGRANICZONY na pe³nienie funkcji in¿yniera kontraktu przy realizacji inwestycji pn. Budowa szkolnej hali sportowej przy Liceum Samorz±dowym w G³ogowie Ma³opolskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2014-05-12

G³ogów Ma³opolski: PRZETARG NIEOGRANICZONY na pe³nienie funkcji in¿yniera kontraktu przy realizacji inwestycji pn. Budowa szkolnej hali sportowej przy Liceum Samorz±dowym w G³ogowie Ma³opolskim.
Numer og³oszenia: 158056 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 98312 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz G³ogowa Ma³opolskiego, ul. Rynek 1, 36-060 G³ogów Ma³opolski, woj. podkarpackie, tel. 017 8517241-43 w. 27, faks 017 8517522.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na pe³nienie funkcji in¿yniera kontraktu przy realizacji inwestycji pn. Budowa szkolnej hali sportowej przy Liceum Samorz±dowym w G³ogowie Ma³opolskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z zarz±dza-niem, koordynowaniem, rozliczeniem, kontrol± i nadzorem nad realizacj± robót budowlanych, polegaj±cych na : Budowa szkolnej hali sportowej przy Liceum Samorz±dowym w G³ogowie Ma³opolskim Hali sportowa po-siada nastêpuj±ce parametry techniczne: Powierzchnia u¿ytkowa budynku projektowanego - 1 149,78 m2 Po-wierzchnia zabudowy budynku projektowanego - 963,40 m2 Powierzchnia ca³kowita budynku projektowanego - 1 346,00 m2 Kubatura budynku - 7 922,34 m3. Podstawowe wymiary projektowanego budynku: -d³ugo¶æ: 42,55 m -szeroko¶æ: 24,26 m -wysoko¶æ : 9,28 m. Parter- szczegó³owy program u¿ytkowy 1 Holl - 29,17 m2 2 Pomieszczenie techniczne - 12,77 m2 3 Mag. wyposa¿enia sali -68,45 m2 4 Magazynek -8,94 m2 5 Wiatro³ap - 6,00 m2 6 Sala gimnastyczna -577,83 m2 7 Pomieszczenie porz±dkowe - 4,43 m2 8 Korytarz - 32,30 m2 9 Szatnia damska -15,18 m2 10 Wêze³ sanitarny -16,21 m2 11 Wêze³ sanitarny-16,22 m2 12 Szatnia mêska - 15,18 m2 13 Pokój trenera - 19,58 m2 14 £azienka - 3,69 m2 15 WC -damski - 9,39 m2 16 WC- mêski - 6,54 m2 17 Wiatro³ap- 1,69 m2 18 WC- niepe³nosprawnych -6,90 m2 Razem parter - 850,47 m2 Piêtro I - szczegó-³owy program u¿ytkowy 1.1 Antresola - 89,82m2 1.2 Trybuna beton elewacyjny 49,61m2 1.3 Pomieszczenie porz±dkowe - 5,19m2 1.4 Komunikacja - 5,98m2 1.5 Korytarz- 20,70m2 1.6 WC-damski -15,93m2 1.7 WC-mêski -12,28m2 1.8 WC - 6,92m2 1.9 Si³ownia - 92,88m2 Razem I piêtro - 299,31m2 3.1Zamawiaj±cy powierzy Wykonawcy zarz±dzanie, koordynowanie, rozliczanie, kontrolê i nadzór nad realizacj± zadania inwestycyjnego, o którym mowa powy¿ej, w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz ofert± Wyko-nawcy robót w ustalonym w umowie z Wykonawc± robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagañ dotycz±cych jako¶ci stosowanych materia³ów, jako¶ci robót i kosztów reali-zacji robót, jak równie¿ w celu prawid³owego rozliczenia zadania inwestycyjnego realizowanego przy wspó³u-dziale ¶rodków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Po podpisaniu umowy Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy - In¿ynierowi, na czas trwania umowy nastêpuj±ce do-kumenty: - projekty budowlane; - kosztorysy inwestorskie; - przedmiary robót; - specyfikacjê techniczn± wy-konania i odbioru robót budowlanych; - kopiê umowy z Wykonawca robót budowlanych - kopiê ofert Wyko-nawców robót budowlanych Ponadto Zamawiaj±cy zapewni Wykonawcy wgl±d do innych dokumentów nie-zbêdnych do poprawnego wykonywania powierzonych czynno¶ci. 3.2 Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y w szczególno¶ci: - obecno¶ci na terenie budowy przez okres realizacji zadania; - sprawowania nadzoru inwe-storskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Pra-wo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; - reprezentowania zamawiaj±cego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach zwi±zanych z zadaniem inwe-stycyjnym; - nieskrêpowany dostêp do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materia³y, konstrukcje i urz±dzenia bêd± pozyskiwane, wytwarzane, montowane sk³adowane lub przygotowywane do wbudowania; - kontrolowanie w sposób ci±g³y jako¶ci wykonywanych robót oraz wbudowanych materia³ów, zgodnie z wy-maganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, oraz praktyk± in-¿yniersk±, bie¿±cego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jako¶ci itp. - od-powiednio wyprzedzaj±cego informowania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach wystêpuj±cych podczas realizacji robót, które mog± mieæ wp³yw na wyd³u¿enie czasu wykonania lub zwiêkszenia kosztów; - kontrolo-wanie przestrzegania przez Wykonawcê robót zasad bezpieczeñstwa pracy i utrzymania porz±dku na terenie budowy; - udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostêpnych informacji i wyja¶nieñ dotycz±cych realizacji robót; - organizowanie oraz przewodniczenie co tygodniowych narad na budowie dotycz±cych postêpu prac, w których udzia³ bior± przedstawiciele wszystkich stron zaanga¿owanych w realizacjê zadania (Wykonawca robót, In¿ynier Kontraktu, przedstawiciele Zamawiaj±cego, ewentualny Nadzór Autorski) oraz sporz±dzania protoko³ów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiaj±cemu w terminie 7 dni; - organizowanie i przewodni-czenie naradom technicznym oraz sporz±dzania protoko³ów z tych narad; - opiniowanie i przedstawianie Za-mawiaj±cemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i Harmonogramu p³atno¶ci, przedstawionego przez Wykonawcê robót oraz wnioskowania o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania bu-dowy; - monitorowanie postêpu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodno¶ci re-alizacji z obowi±zuj±cym Harmonogramem robót; - kontrolowanie sposobu sk³adowania i przechowywania materia³ów; - nadzorowanie robót wykonywanych przez Wykonawcê robót; - nadzorowanie i weryfikacja ob-miarów robót wykonywanych przez Wykonawcê robót; - zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badañ materia³ów lub robót budz±cych w±tpliwo¶ci co do ich jako¶ci; - dokonywanie odbioru robót zanikaj±-cych i ulegaj±cych zakryciu; - sprawdzenie wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykry-tych wadach oraz okre¶lenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; - po¶wiadczenie usu-niêcia wad przez Wykonawcê robót; - przedstawienie Zamawiaj±cemu pisemnych zaleceñ na temat wyceny stawek robót, dla których nieprzewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawca robót; - przygotowa-nie do odbioru czê¶ciowego i koñcowego robót, sprawdzenia kompletno¶ci i prawid³owo¶ci przed³o¿onych przez Wykonawcê robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; - po-¶wiadczenie terminu zakoñczenia robót; - dostarczenie Zamawiaj±cemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcê robót po zakoñczeniu robót; - powiadomienie Zamawiaj±ce-go o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbie¿no¶ci miêdzy dokumentacj± Zamawiaj±cego, a stanem faktycznym na terenie budowy; - prowadzenie bie¿±cej kontroli zadania i aktualizowania szacunku koñcowej warto¶ci zadania; - sprawdzenie ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy robót; - weryfikacja i ak-ceptacja sporz±dzonego przez Wykonawcê robót protoko³u odzysku materia³ów pochodz±cych z rozbiórki; - zapewnienie przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych; - inne czynno-¶ci niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zwi±zane bezpo¶rednio z realizacj± inwe-stycji. - weryfikacja kompletno¶ci dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcê robót i uczest-nictwo w odbiorze koñcowym robót; - dokonanie odbioru wykonanych robót zwi±zanych z usuniêciem wad ujawnionych podczas odbioru koñcowego; - przygotowanie dla potrzeb Zamawiaj±cego dokumentów ksiê-gowych (OT, PT, i inne); - rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, sporz±dzenie raportu koñcowego i wszel-kich wymaganych sprawozdañ; - uczestniczenie w przegl±dach w okresie gwarancji, egzekwowanie obowi±z-ków gwarancyjnych Wykonawcy robót, Zamawiaj±cy powiadomi In¿yniera Kontraktu o przegl±dach gwaran-cyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przegl±du. Warunki wykonawstwa: Wykonawca - In¿ynier Kon-traktu bêdzie wnioskowaæ do Zamawiaj±cego o: - wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej je¿eli za-istnieje taka potrzeba; - zlecenie usuniêcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; - zatwierdzenie zaopiniowanego przez siebie harmonogramu robót i p³atno¶ci przedstawionego przez Wykonawcê robót oraz o ewentualne zmiany tego harmonogramu - w trakcie trwania umowy o roboty; W przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych: a) w przypadku wy-st±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych In¿ynier zobowi±zany jest do bezzw³ocznego pisemne-go powiadomienia Zamawiaj±cego; b) In¿ynier przygotowuje dla Zamawiaj±cego protokó³ konieczno¶ci spi-sany przy udziale przedstawicieli In¿yniera kontraktu, Zamawiaj±cego, Wykonawcy robót, zawieraj±cy opis powsta³ych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbêdnych do wykonania robót dodatkowych. Protokó³ ten bêdzie podlega³ akceptacji Zamawiaj±cego; c) In¿ynier przedstawia opiniê dotycz±c± kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie robót dodatkowych - w za-kresie ich ilo¶ci i warto¶ci; d) zlecenie przez Zamawiaj±cego robót dodatkowych bêdzie odbywaæ siê zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych...

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacj± .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zak³ad Us³ug Inwestycyjnych Zbigniew Nowak, ul. Hetmañska 9, 35-045 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 28900,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 28900,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 81180,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.