Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-03-24
G³ogów Ma³opolski: PRZETARG NIEOGRANICZONY
na
pe³nienie funkcji in¿yniera kontraktu przy realizacji inwestycji pn.
Budowa szkolnej hali sportowej przy Liceum Samorz±dowym
w G³ogowie Ma³opolskim
Numer og³oszenia: 98312 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz G³ogowa Ma³opolskiego , ul. Rynek 1, 36-060 G³ogów Ma³opolski, woj. podkarpackie, tel. 017 8517241-43 w. 27, faks 017 8517522.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ww.glogow-mlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na pe³nienie funkcji in¿yniera kontraktu przy realizacji inwestycji pn. Budowa szkolnej hali sportowej przy Liceum Samorz±dowym w G³ogowie Ma³opolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z zarz±dzaniem, koordynowaniem, rozliczeniem, kontrol± i nadzorem nad realizacj± robót budowlanych, polegaj±cych na : Budowa szkolnej hali sportowej przy Liceum Samorz±dowym w G³ogowie Ma³opolskim Hali sportowa posiada nastêpuj±ce parametry techniczne: Powierzchnia u¿ytkowa budynku projektowanego - 1 149,78 m2 Powierzchnia zabudowy budynku projektowanego - 963,40 m2 Powierzchnia ca³kowita budynku projektowanego - 1 346,00 m2 Kubatura budynku - 7 922,34 m3. Podstawowe wymiary projektowanego budynku: -d³ugo¶æ: 42,55 m -szeroko¶æ: 24,26 m -wysoko¶æ : 9,28 m. Parter- szczegó³owy program u¿ytkowy 1 Holl - 29,17 m2 2 Pomieszczenie techniczne - 12,77 m2 3 Mag. wyposa¿enia sali -68,45 m2 4 Magazynek -8,94 m2 5 Wiatro³ap - 6,00 m2 6 Sala gimnastyczna -577,83 m2 7 Pomieszczenie porz±dkowe - 4,43 m2 8 Korytarz - 32,30 m2 9 Szatnia damska -15,18 m2 10 Wêze³ sanitarny -16,21 m2 11 Wêze³ sanitarny-16,22 m2 12 Szatnia mêska - 15,18 m2 13 Pokój trenera - 19,58 m2 14 £azienka - 3,69 m2 15 WC -damski - 9,39 m2 16 WC- mêski - 6,54 m2 17 Wiatro³ap- 1,69 m2 18 WC- niepe³nosprawnych -6,90 m2 Razem parter - 850,47 m2 Piêtro I - szczegó³owy program u¿ytkowy 1.1 Antresola - 89,82m2 1.2 Trybuna beton elewacyjny 49,61m2 1.3 Pomieszczenie porz±dkowe - 5,19m2 1.4 Komunikacja - 5,98m2 1.5 Korytarz- 20,70m2 1.6 WC-damski -15,93m2 1.7 WC-mêski -12,28m2 1.8 WC - 6,92m2 1.9 Si³ownia - 92,88m2 Razem I piêtro - 299,31m2 3.1Zamawiaj±cy powierzy Wykonawcy zarz±dzanie, koordynowanie, rozliczanie, kontrolê i nadzór nad realizacj± zadania inwestycyjnego, o którym mowa powy¿ej, w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz ofert± Wykonawcy robót w ustalonym w umowie z Wykonawc± robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagañ dotycz±cych jako¶ci stosowanych materia³ów, jako¶ci robót i kosztów realizacji robót, jak równie¿ w celu prawid³owego rozliczenia zadania inwestycyjnego realizowanego przy wspó³udziale ¶rodków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Po podpisaniu umowy Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy - In¿ynierowi, na czas trwania umowy nastêpuj±ce dokumenty: - projekty budowlane; - kosztorysy inwestorskie; - przedmiary robót; - specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych; - kopiê umowy z Wykonawca robót budowlanych - kopiê ofert Wykonawców robót budowlanych Ponadto Zamawiaj±cy zapewni Wykonawcy wgl±d do innych dokumentów niezbêdnych do poprawnego wykonywania powierzonych czynno¶ci. 3.2 Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y w szczególno¶ci: - obecno¶ci na terenie budowy przez okres realizacji zadania; - sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; - reprezentowania zamawiaj±cego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach zwi±zanych z zadaniem inwestycyjnym; - nieskrêpowany dostêp do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materia³y, konstrukcje i urz±dzenia bêd± pozyskiwane, wytwarzane, montowane sk³adowane lub przygotowywane do wbudowania; - kontrolowanie w sposób ci±g³y jako¶ci wykonywanych robót oraz wbudowanych materia³ów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, oraz praktyk± in¿yniersk±, bie¿±cego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jako¶ci itp. - odpowiednio wyprzedzaj±cego informowania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach wystêpuj±cych podczas realizacji robót, które mog± mieæ wp³yw na wyd³u¿enie czasu wykonania lub zwiêkszenia kosztów; - kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcê robót zasad bezpieczeñstwa pracy i utrzymania porz±dku na terenie budowy; - udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostêpnych informacji i wyja¶nieñ dotycz±cych realizacji robót; - organizowanie oraz przewodniczenie co tygodniowych narad na budowie dotycz±cych postêpu prac, w których udzia³ bior± przedstawiciele wszystkich stron zaanga¿owanych w realizacjê zadania (Wykonawca robót, In¿ynier Kontraktu, przedstawiciele Zamawiaj±cego, ewentualny Nadzór Autorski) oraz sporz±dzania protoko³ów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiaj±cemu w terminie 7 dni; - organizowanie i przewodniczenie naradom technicznym oraz sporz±dzania protoko³ów z tych narad; - opiniowanie i przedstawianie Zamawiaj±cemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i Harmonogramu p³atno¶ci, przedstawionego przez Wykonawcê robót oraz wnioskowania o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy; - monitorowanie postêpu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodno¶ci realizacji z obowi±zuj±cym Harmonogramem robót; - kontrolowanie sposobu sk³adowania i przechowywania materia³ów; - nadzorowanie robót wykonywanych przez Wykonawcê robót; - nadzorowanie i weryfikacja obmiarów robót wykonywanych przez Wykonawcê robót; - zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badañ materia³ów lub robót budz±cych w±tpliwo¶ci co do ich jako¶ci; - dokonywanie odbioru robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu; - sprawdzenie wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz okre¶lenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; - po¶wiadczenie usuniêcia wad przez Wykonawcê robót; - przedstawienie Zamawiaj±cemu pisemnych zaleceñ na temat wyceny stawek robót, dla których nieprzewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawca robót; - przygotowanie do odbioru czê¶ciowego i koñcowego robót, sprawdzenia kompletno¶ci i prawid³owo¶ci przed³o¿onych przez Wykonawcê robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; - po¶wiadczenie terminu zakoñczenia robót; - dostarczenie Zamawiaj±cemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcê robót po zakoñczeniu robót; - powiadomienie Zamawiaj±cego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbie¿no¶ci miêdzy dokumentacj± Zamawiaj±cego, a stanem faktycznym na terenie budowy; - prowadzenie bie¿±cej kontroli zadania i aktualizowania szacunku koñcowej warto¶ci zadania; - sprawdzenie ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy robót; - weryfikacja i akceptacja sporz±dzonego przez Wykonawcê robót protoko³u odzysku materia³ów pochodz±cych z rozbiórki; - zapewnienie przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych; - inne czynno¶ci niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zwi±zane bezpo¶rednio z realizacj± inwestycji. - weryfikacja kompletno¶ci dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcê robót i uczestnictwo w odbiorze koñcowym robót; - dokonanie odbioru wykonanych robót zwi±zanych z usuniêciem wad ujawnionych podczas odbioru koñcowego; - przygotowanie dla potrzeb Zamawiaj±cego dokumentów ksiêgowych (OT, PT, i inne); - rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, sporz±dzenie raportu koñcowego i wszelkich wymaganych sprawozdañ; - uczestniczenie w przegl±dach w okresie gwarancji, egzekwowanie obowi±zków gwarancyjnych Wykonawcy robót, Zamawiaj±cy powiadomi In¿yniera Kontraktu o przegl±dach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przegl±du. Warunki wykonawstwa: Wykonawca - In¿ynier Kontraktu bêdzie wnioskowaæ do Zamawiaj±cego o: - wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej je¿eli zaistnieje taka potrzeba; - zlecenie usuniêcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; - zatwierdzenie zaopiniowanego przez siebie harmonogramu robót i p³atno¶ci przedstawionego przez Wykonawcê robót oraz o ewentualne zmiany tego harmonogramu - w trakcie trwania umowy o roboty; W przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych: a) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych In¿ynier zobowi±zany jest do bezzw³ocznego pisemnego powiadomienia Zamawiaj±cego; b) In¿ynier przygotowuje dla Zamawiaj±cego protokó³ konieczno¶ci spisany przy udziale przedstawicieli In¿yniera kontraktu, Zamawiaj±cego, Wykonawcy robót, zawieraj±cy opis powsta³ych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbêdnych do wykonania robót dodatkowych. Protokó³ ten bêdzie podlega³ akceptacji Zamawiaj±cego; c) In¿ynier przedstawia opiniê dotycz±c± kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie robót dodatkowych - w zakresie ich ilo¶ci i warto¶ci; d) zlecenie przez Zamawiaj±cego robót dodatkowych bêdzie odbywaæ siê zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacj± .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e pe³ni³ obowi±zki in¿yniera kontraktu lub inspektora nadzoru dla bran¿y budowlanej w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie co najmniej: b) 2 (dwóch) robót budowlanych w zakresie budowy obiektów kubaturowych o kubaturze min. 5 000 m3 ka¿dy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za nadzór nad robotami, legitymuj±cymi siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofert± osoby, na ka¿d± funkcjê wymienion± poni¿ej, które spe³niaj± nastêpuj±ce wymagania: - 1 osoba posiadaj±ca ; - co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi od momentu uzyskania uprawnieñ budowlanych tj. - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). -1 osoba posiadaj±ca: - co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi od momentu uzyskania uprawnieñ budowlanych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). -1 osoba posiadaj±ca: - co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami elektrycznymi od momentu uzyskania uprawnieñ budowlanych -uprawnienia do prowadzenia robót elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadaæ nastêpuj±ce kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz - 1 osoba bêd±c± specjalist± do spraw rozliczeñ, posiadaj±ca przynajmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w rozliczaniu inwestycji wspó³finansowanych ze ¼róde³ zewnêtrznych (mo¿na ³±czyæ tê funkcjê z osobami wymienionymi w pkt d)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotê min. 150 000,00 z³
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glogow-mlp.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w G³ogowie Ma³opolskim
ul. Rynek 1, 36-060 G³ogów Ma³opolski pok. nr 23.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miejski w G³ogowie Ma³opolskim ul. Rynek 1, 36-060 G³ogów Ma³opolski pok. nr 4 (sekretariat urzêdu).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI G£OGÓW MA£OPOLSKI
wiêcej: przetargi G£OGÓW MA£OPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadañ: "Termomodernizacja budynku SDP¦" oraz "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej powiatu ¶widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe" z podzia³em na zadania
- Nadzór inwestorski nad realizacj± zadania inwestycyjnego pod nazw± "KONIN - kompleksowa modernizacja energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej(III Liceum Ogólnokszta³c±ce w Koninie)"
- ZP.U.MP.74.2024 Wykonanie instalacji oddymiaj±cej klatki schodowej B i E w Gmachu G³ównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- PE£NIENIE WIELOBRAN¯OWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJ¡ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROC£AWIU SCENA G£ÓWNA
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Fizyków - dokumentacja projektowa
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazw±: "Budowa kompleksu przedszkolno - ¿³obkowego w Obrowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.