eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaInwentaryzacja populacji gatunków ptaków dla ochrony których zostały wyznaczone obszary NATURA 2000 (Dolina Środkowej Wisły symbol PLB 140004 i Puszcza Biała symbol PLB 140007)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Warszawa: Inwentaryzacja populacji gatunków ptaków dla ochrony których zostały wyznaczone obszary NATURA 2000 (Dolina Środkowej Wisły symbol PLB 140004 i Puszcza Biała symbol PLB 140007)
Numer ogłoszenia: 158059 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6956015, fax 022 6956019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowieckie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja populacji gatunków ptaków dla ochrony których zostały wyznaczone obszary NATURA 2000 (Dolina Środkowej Wisły symbol PLB 140004 i Puszcza Biała symbol PLB 140007).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja populacji gatunków ptaków dla ochrony których zostały wyznaczone obszary NATURA 2000 (Dolina Środkowej Wisły symbol PLB 140004 i Puszcza Biała symbol PLB 140007)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.10.00 - Usługi doradcze dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto (dwieście tysięcy złotych) w danej części zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. Uwaga: Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia szczegółowy warunek, określony w ust. 1 pkt 2 mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z referencjami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (zgodnie z wymogami zapisanymi w rozdz. 5 niniejszej SIWZ), sporządzony według wzoru, który stanowi Załącznik nr 3, 5) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Wymagana forma składanych dokumentów: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 1 należy złożyć w formie oryginału, dokumenty wymienione w pkt 2, 3 i 4 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust 2 stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty wskazane w ust. 2 i 3 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie wymienione w ust 1 pkt 1 składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisaniu umowy, 2) dokumenty wymienione w ust 1 pkt 2 i 3 składa każdy z wykonawców oddzielnie, 3) dokumenty wymienione w ust 1 pkt 4 wykonawcy składają łącznie, 4) do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowieckie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa Wydział Środowiska i Rolnictwa pok.809 (wejście F).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa Wydział Środowiska i Rolnictwa pok.714 (wejście F).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inwentaryzacja populacji gatunków ptaków dla ochrony których został wyznaczony obszar NATURA 2000 (Dolina Środkowej Wisły symbol PLB 140004).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja populacji gatunków ptaków dla ochrony których został wyznaczony obszar NATURA 2000 (Dolina Środkowej Wisły symbol PLB 140004).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inwentaryzacja populacji gatunków ptaków dla ochrony których został wyznaczony obszar NATURA 2000 (Puszcza Biała symbol PLB 140007).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja populacji gatunków ptaków dla ochrony których został wyznaczony obszar NATURA 2000 (Puszcza Biała symbol PLB 140007).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.