To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-22
Warszawa: Wykonanie i dostawę elektrochemicznego magazynu energii dla Projektu Eco-Mobilność. Postępowanie prowadzone pod nr 521/02/2012
Numer ogłoszenia: 158060 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14858 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Transportu, ul. Koszykowa 75, 00-662 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 234-73-11, faks 022 621-56-87.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawę elektrochemicznego magazynu energii dla Projektu Eco-Mobilność. Postępowanie prowadzone pod nr 521/02/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostawa magazynu energii elektrycznej dla platformy mobilnej, składającego się z zestawu litowych ogniw elektrochemicznych wraz z systemem zarządzającym (BMS, przedział stycznikowy, układ wstępnego ładowania obwodów pośredniczących) i ładowarką sieciową, zgodnie z następującymi etapami i wymaganiami: ETAP I: W pierwszym etapie trwania umowy (ETAP I) wykonawca zobowiązany jest do zakupu elementów zgodnie z pkt.1 Rozdziału III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ponadto wykonawca wykona dokumentację zgodnie z pkt. 2 Rozdziału III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Odbiór zakupionych elementów oraz dokumentacji, zamawiający dokona w siedzibie wykonawcy (w chwili odbioru przedmiot zamówienia musi być fizycznie dostępny w siedzibie wykonawcy). Po dokonaniu odbioru zamawiający zawrze z wykonawcą umowę nieodpłatnego użyczenia przedmiotu zamówienia na potrzeby realizacji etapu II i etapu III. W ramach etapu I wykonawca winien przedstawić zamawiającemu wiążącą informację na temat wymiarów zewnętrznych poszczególnych obudów pakietu (modułów zawierających ogniwa, modułu BMS i ładowarki) z dokładnością do 2mm wraz z zaznaczonym położeniem wyprowadzeń kablowych. ETAP II: W drugim etapie trwania umowy (ETAP II) wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby zamawiającego magazynu energii zgodnie z pkt.3 Rozdziału III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz uruchomienie systemu na stanowisku laboratoryjnym zgodnie z warunkami określonymi w pkt.4 Rozdziału III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach etapu II wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wiążącej informacji na temat telegramów CAN dostępnych na linii przewidzianej do komunikacji z komputerem pokładowym pojazdu. ETAP III: W trzecim etapie trwania umowy (ETAP III) zamawiający najpóźniej na 4 tygodnie przed końcem trwania umowy udostępni wykonawcy makietę mobilną (w pomieszczeniach zamawiającego na terenie Warszawy). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania montażu i uruchomienia systemu na makiecie mobilnej, zgodnie z wymaganiami podanymi w pkt. 5 Rozdziału III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Termin wykonania zamówienia: 300 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy w tym: Etap I - 8 tygodni od daty podpisania umowy; Etap II - 16 tygodni od daty podpisania umowy; Etap III - 4 tygodnie od daty udostępnienia makiety mobilnej dla wykonania etapu III. Przy czym makieta mobilna zostanie udostępniona wykonawcy w siedzibie zamawiającego (na terenie Warszawy) najpóźniej na 4 tygodnie przed końcem trwania umowy 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych 19.50.00.00 - Guma i tworzywa sztuczne ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 31.60.00.00-2, 31.70.00.00-3, 31.30.00.00-9, 51.10.00.00-3, 19.50.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt ECO-Mobilność; UDA - POIG.01.03.01-14-154/09-04; Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EVC-GROUPE sp z o.o., ul. Mińska 69, 03-828 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73738,50
Oferta z najniższą ceną: 73738,50 / Oferta z najwyższą ceną: 73738,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa baterii do min narzutowych i zapalników ZN-97.1.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Modernizacja części Systemu Sygnalizacji Pożarowej w zakresie V i VI piętra oraz centrali FAS, ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu
więcej: Guma i tworzywa sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.