eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszDostawa wyposażenia medycznego poradni specjalistycznych oraz laboratorium ZOZ w Olkuszu - Zadania 1-2 Zadanie 1 - lampy operacyjne na sale zabiegowe - 3 kpl. Zadanie 2 - uniwersalne stoły zabiegowe do prostych zabiegów chirurgicznych 2 szt., stół do bada

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-05

Olkusz: Dostawa wyposażenia medycznego poradni specjalistycznych oraz laboratorium ZOZ w Olkuszu - Zadania 1-2 Zadanie 1 - lampy operacyjne na sale zabiegowe - 3 kpl. Zadanie 2 - uniwersalne stoły zabiegowe do prostych zabiegów chirurgicznych 2 szt., stół do badań ogólnych, urologicznych i ginekologicznych 1 szt., fotel do pobierania krwi 1 szt.
Numer ogłoszenia: 158165 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, al. 1000 lecia 13, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. (032) 758 13 05, fax (032) 758 13 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olkusz.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia medycznego poradni specjalistycznych oraz laboratorium ZOZ w Olkuszu - Zadania 1-2 Zadanie 1 - lampy operacyjne na sale zabiegowe - 3 kpl. Zadanie 2 - uniwersalne stoły zabiegowe do prostych zabiegów chirurgicznych 2 szt., stół do badań ogólnych, urologicznych i ginekologicznych 1 szt., fotel do pobierania krwi 1 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - lampy operacyjne na sale zabiegowe, jednokopułowa - jednoogniskowa - 3 kpl. Zadanie 2 - uniwersalne stoły zabiegowe do prostych zabiegów chirurgicznych 2 szt., -stół do badań ogólnych, urologicznych i ginekologicznych 1 szt., - fotel do pobierania krwi 1 szt. Zamówienie obejmuje: -dostawę wyrobów wraz z instrukcją obsługi w języku polskim do siedziby ZOZ w Olkuszu, -instalację i uruchomienie, -bezpłatne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.22.10 - Stoły do badania Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.10 - Stoły do badania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zam. publ. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1.wymagane posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej; 2.nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. Warunek odnoszący się do przedmiotu zamówienia: - oferowane wyposażenie medyczne musi być zgodne z wymaganiami zasadniczymi Dyrektywy 93/42/EWG oraz z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. ( Dz.U.Nr 93 poz.896 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art.44 ustawy pzp złożyć wraz z ofertą: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zam.publ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie wymienione w pkt.1 oraz dokument wymieniony w pkt.2 składa każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu z pkt.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/y te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie to powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.dotyczy przedmiotu zamówienia - w celu potwierdzenia, że oferowane wyposażenie medyczne odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego - należy złożyć wraz z ofertą: Dotyczy Zadania 1 a) deklarację zgodności potwierdzającą zgodność wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42/EWG; Dotyczy Zadania 2 a) dla każdego wyrobu - deklarację zgodności potwierdzającą zgodność wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42/EWG; Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87 poz.605 ) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń, z których musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Ocena nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olkusz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Olkuszu 32-300 Olkusz, Al. 1000 lecia 13 budynek Adm II piętro pok. 99..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Sekretariat ZOZ w Olkuszu, 32-300 Olkusz, Al.1000-lecia 13, pok.67, w godz. od 700-14,35..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - lampy operacyjne na sale zabiegowe - 3 kpl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - lampy operacyjne na sale zabiegowe. jednokopułowe - jednoogniskowe - 3 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - uniwersalne stoły zabiegowe do prostych zabiegów chirurgicznych 2 szt., stół do badań ogólnych, urologicznych i ginekologicznych 1 szt., fotel do pobierania krwi 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Uniwersalne stoły zabiegowe do prostych zabiegów chirurgicznych 2 szt., -stół do badań ogólnych, urologicznych i ginekologicznych 1 szt., -fotel do pobierania krwi 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.