Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-15
Rybnik: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i igłowych dla potrzeb O/ZUS Rybnik
Numer ogłoszenia: 158306 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i igłowych dla potrzeb O/ZUS Rybnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i igłowych dla potrzeb O/ZUS Rybnik. Zakres zamówienia: 1.Kasety z tonerem do drukarki laserowej HP 1160 w ilości 4 szt. o symbolu Q5949A i wydajności min. 2 500 stron każda przy 5 % zaczernieniu. 2.Bębny do drukarki laserowej Kyocera Mita FS 3900 DN w ilości 2 szt. o symbolu DK-310 i wydajności min. 300 000 stron każdy. 3.Kasety z tonerem do drukarki laserowej Kyocera Mita FS 9100 DN w ilości 40 szt. o symbolu tonera TK-70 i wydajności min. 40 000 stron A4 każda przy 5 % zaczernieniu. 4.Bębny do drukarki laserowej Kyocera FS4020 w ilości 2 szt. o symbolu DK-320 i wydajności min. 360 000 stron każdy. 5.Kasety z tonerem black do kolorowej drukarki laserowej OKI C5950 DN w ilości 6 szt. o symbolu 43865724 i wydajności min. 8 000 stron każda przy 5 % zaczernieniu. 6.Kasety z tonerem cyan do kolorowej drukarki laserowej OKI C5950 DN w ilości 5 szt. o symbolu 43865723 i wydajności min. 6 000 stron każda przy 5 % zaczernieniu. 7.Kasety z tonerem magenta do kolorowej drukarki laserowej OKI C5950 DN w ilości 5 szt. o symbolu 43865722 i wydajności min. 6 000 stron każda przy 5 % zaczernieniu. 8.Kasety z tonerem yellow do kolorowej drukarki laserowej OKI C5950 DN w ilości 5 szt. o symbolu 43865721 i wydajności min. 6 000 stron każda przy 5 % zaczernieniu. 9.Bębny black do kolorowej drukarki laserowej OKI C5950 DN w ilości 4 szt. o symbolu 43870024 i wydajności min. 20 000 stron każdy. 10.Bębny cyan do kolorowej drukarki laserowej OKI C5950 DN w ilości 3 szt. o symbolu 43870023 i wydajności min. 20 000 stron każdy. 11.Bębny magenta do kolorowej drukarki laserowej w ilości 3 szt. OKI C5950 DN o symbolu 43870022 i wydajności min. 20 000 stron każdy. 12.Bębny yellow do kolorowej drukarki laserowej w ilości 3 szt. OKI C5950 DN o symbolu 43870021 i wydajności min. 20 000 stron każdy. 13.Fuser do kolorowej drukarki laserowej OKI C5950 DN w ilości 1 szt. o symbolu 43853103 i wydajności min. 60 000 stron. 14.Jednostka transferu (zespół przenoszący) do kolorowej drukarki laserowej OKI C5950 DN w ilości 1 szt. o symbolu 43363412 i wydajności min. 60 000 stron. 15.Taśmy do drukarki igłowej OKI 3391 w ilości 12 szt. o symbolu 09002309 i wydajności min. 2 mln. znaków każda. 16.Taśmy do drukarki igłowej Mannesmann Tally T2265+ w ilości 5 szt. o symbolu 062471 i wydajności min. 20 mln. znaków każda. 17.Bębny do drukarki Brother HL-5250DN w ilości 12 szt. o symbolu DR-3100 i wydajności 25 000 stron. Przy określeniu Przedmiotu Zamówienia, Zamawiający posłużył się nr katalogowym / symbolem materiału eksploatacyjnego, który został wskazany przez producenta drukarek gdzie został określony typ w/w materiałów: kaset z tonerem, taśmy barwiącej, bębna, fusera, jednostki transferu, jaki może być stosowany dla poprawnej pracy drukarki. Zamawiający dopuszcza składnie ofert o parametrach równoważnych innych producentów niż producentów urządzeń, dla których dokonuje się zakupu materiałów eksploatacyjnych pod warunkiem, że dostarczone produkty równoważne spełniać będą wymagania wydajnościowe określone w pkt 1 Zakresu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego określone w pkt 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Reymonta 2,
44-200 Rybnik
pok. 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik pok. 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
- Odnowienie na okres 12-miesięcy licencji: RPA - Automation 360 On-prem.
- Świadczenie usług serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy elewacji budynku Inspektoratu ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22.
- Dostawa pieców laboratoryjnych wraz z osprzętem dla potrzeb laboratorium PGG S.A.
- Remonty wielkopowierzchniowe nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 22/2025 Sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.