Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-13
Kartuzy: 1. Usługi medyczne świadczone przez ratowników medycznych w ramach Sytemu Państwowego Ratownictwa Medycznego którego dysponentem jest Zamawiający, z zakresem zgodnym z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Numer ogłoszenia: 15837 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. , ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, faks 058 6854840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcz-kartuzy.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Usługi medyczne świadczone przez ratowników medycznych w ramach Sytemu Państwowego Ratownictwa Medycznego którego dysponentem jest Zamawiający, z zakresem zgodnym z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi medyczne świadczone przez ratowników medycznych w ramach Sytemu Państwowego Ratownictwa Medycznego którego dysponentem jest Zamawiający, z zakresem zgodnym z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Ilość stanowisk dla poszczególnych części przedstawia się następująco: RATOWNICY MEDYCZNI Z UPRAWNIENIAMI DO KIEROWANIU POJAZDEM UPRZYWILEJOWANYM: Część 1. Ratownik medyczny Nr 1 - 1 Część 2. Ratownik medyczny Nr 2 - 1 Część 3. Ratownik medyczny Nr 3 - 1 Część 4. Ratownik medyczny Nr 4 - 1 Część 5. Ratownik medyczny Nr 5 - 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: dokumenty zawarte w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: dokumenty zawarte w SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: dokumenty zawarte w SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: dokumenty zawarte w SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: dokumenty zawarte w SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: dokumenty zawarte w SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: dokumenty zawarte w SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Edukacja - 20
- 3 - Kursy specjalistyczne i doszkalające - 5
- 4 - Test wiedzy medycznej - 15
- 5 - Znajomość topografii rejonu operacyjnego - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcz-kartuzy.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.zo.o. 83-300 Kartuzy, ul. Ceynowy 7 , Dział Administracyjno Gospodarczy Pok. Nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.zo.o. 83-300 Kartuzy, ul. Ceynowy 7 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ratownik medyczny Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ratownik medyczny Nr 1 - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Edukacja - 20
- 3. Kursy specjalistyczne i doszkalające - 5
- 4. Test wiedzy medycznej - 15
- 5. Znajomość topografii rejonu operacyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ratownik medyczny Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ratownik medyczny Nr 2 - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Edukacja - 20
- 3. Kursy specjalistyczne i doszkalające - 5
- 4. Test wiedzy medycznej - 15
- 5. Znajomość topografii rejonu operacyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ratownik medyczny Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ratownik medyczny Nr 3-1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Edukacja - 20
- 3. Kursy specjalistyczne i doszkalające - 5
- 4. Test wiedzy medycznej - 15
- 5. Znajomość topografii rejonu operacyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ratownik medyczny Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ratownik medyczny Nr 4 - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Edukacja - 20
- 3. Kursy specjalistyczne i doszkalające - 5
- 4. Test wiedzy medycznej - 15
- 5. Znajomość topografii rejonu operacyjnego - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ratownik medyczny Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ratownik medyczny Nr 5 - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Edukacja - 20
- 3. Kursy specjalistyczne i doszkalające - 5
- 4. Test wiedzy medycznej - 15
- 5. Znajomość topografii rejonu operacyjnego - 10
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KARTUSKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2024/2025 CHWASZCZYNO.
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Dostawa, montaż i uruchomienie w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach systemu klimatyzacji.
- Zakup sprzętu komputerowego i monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwest. pn. "Rozbudowa budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego o klatkę schodową wraz z windą dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach"
więcej: przetargi w Kartuzach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.