Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-29
Iława: Mięso i wędliny drobiowe
Numer ogłoszenia: 158416 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Iławie , ul. 1 Maja 14, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6494515, faks 089 6492730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna więziennictwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mięso i wędliny drobiowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa drobiowego i wędlin drobiowych do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Iławie. Część I 1. Udziec z kurczaka 4 000 2. Skrzydełka z kurczaka 500 3. Filet z kurczaka 400 4. Udziec z indyka 1 200 Część II 1. Wędlina typu: szynka drobiowa mielona 1 300 2. Wędlina typu:mielonka drobiowa 1 300 3. Wyrób garmażeryjny typu: pieczeń drobiowa 1 200 4. Wyrób garmażeryjny typu: pasztet drobiowy zapiekany 650 5. Wędlina typu: serdelki drobiowe 1 500 6. Wędlina typu: kiełbasa drobiowa biała parzona 650 7. Wędlina typu: kiełbasa drobiowa kanapkowa 650 8. Wędlina typu: kiełbasa drobiowa zwyczajna 800 9. Wędlina typu: krakowska drobiowa 400 10. Wędlina typu: polędwica drobiowa parzona 400 11. Wędlina typu: polędwiczka z piersi indyka 400 12. Wędlina typu: szynka z piersi indyka 400.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00 - Świeży drób 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny ( złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz ); ocena wg formuły spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny ( złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz ); ocena wg formuły spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny ( złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz ); ocena wg formuły spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny ( złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz ); ocena wg formuły spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny ( złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz ); ocena wg formuły spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta - załącznik nr 1( odpowiednio dla poszczególnych części 1a, 1b ) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia powyższe oświadczenie powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z nich. 4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, określające zakres umocowania. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. konsorcjum) Wykonawcy, którzy będą wspólnie składać ofertę dodatkowo muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika, który będzie miał umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie składających ofertę. Oferta powinna być podpisania w sposób wiążący prawnie wszystkich wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. Korespondencja między zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. W przypadku wykonawców działających w formie spółki cywilnej, do oceny zasad reprezentacji spółki zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego. W tym przypadku do oferty może zostać załączony dokument, z którego wynika umocowanie do złożenia oferty przez osobę ją składającą ( np. umowa spółki cywilnej, pełnomocnictwo ). Wymagane dokumenty i oświadczenia należy przedłożyć w formie oryginałów. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być czytelne, opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i czytelnym podpisem zawierającym co najmniej pełne nazwisko składającego oświadczenie lub pieczęcią imienną i parafką wykonawcy lub pełnomocnika wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny
14-200 Iława, ul. 1 Maja 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny 14-200 Iława, ul. 1 Maja 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- "Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy_2"
- Dostawa znaków drogowych
- Artykuły spożywcze różne ( 2024 )
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Mięso i wędliny ( 2 /24 )
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 11 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Świeży drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.