Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Warszawa: Dostawa aparatury medycznej wg specyfikacji
Numer ogłoszenia: 158455 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, fax 022 8126732.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka naukowo-badawcza;zdrowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej wg specyfikacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do terapii tlenkiem azotu -2 szt. 2.Aparat leczenia nerkozastępczego z podgrzewaczem krwi do prowadzenia zabiegów bez użycia heparyny - 1 szt. 3.Dwufazowy defibrylator z możliwością pomiaru saturacji i ciśnienia nieiwazyjnego wyposażony w łyżki zewnętrzne - 1 szt. 4.Pompy infuzyjne strzykawkowe - 7szt. 5.Specjalistyczny wielofunkcyjny kardiomonitor z wyposażeniem - 1 szt. 6.12-odprowadzeniowy aparat EKG z funkcją pomiarów, z wózkiem - format wydruku A4 - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r.- Pzp (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj: zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (aparatura medyczna ) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez potwierdzenie należycie wykonanych dostaw, oddzielnie dla każdego zadania (wartość poszczególnych dostaw musi być nie mniejsza niż wartość określona przez zamawiającego dla każdego zadania), która wynosi odpowiednio: 1.Zestaw do terapii tlenkiem azotu - 2 szt.- 192 000,- PLN 2.Aparat leczenia nerkozastępczego z podgrzewaczem krwi do prowadzenia zabiegów bez użycia heparyny - 1 szt. - 51 000,- PLN 3.Dwufazowy defibrylator z możliwością pomiaru saturacji i ciśnienia nieiwazyjnego wyposażony w łyżki zewnętrzne - 1szt. - 32 000,- PLN 4.Pompy infuzyjne strzykawkowe - 7 szt.- 22 000,-PLN 5.Specjalistyczny wielofunkcyjny kardiomonitor z wyposażeniem - 1 szt.- 21 000,-PLN 6.12-odprowadzeniowy aparat EKG z funkcją pomiarów, z wózkiem - format wydruku A4 - 1szt.- 16 000,- PLN Razem: 334 000,-PLN lub może to być 1 dostawa (aparatury medycznej), której wartość jest nie mniejsza niż suma wartości określonych przez zamawiającego dla zadań, których dotyczy oferta. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie , oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, według formuły:spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenie i dokumenty (w przypadku złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na kilka części zamówienia należy złożyć wraz z ofertą jeden komplet dokumentów): 1)oświadczenie, ze Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, musi przedstawić n/w dokumenty: 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie musi przedstawić n/w dokumenty: 4)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem (aparatura medyczna ) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ( wartości określone dla każdego zadania przez zamawiającego) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - co najmniej 1 udokumentowana dostawa; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt1.2) i 1.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.1) i 2.3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 2.2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2. zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis punktu 3. stosuje się odpowiednio. 5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 1).Dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.) - deklaracja zgodności + zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa, których wytwórca ma siedzibę poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Handlowy Instytutu Kardiologii, 04-635 Warszawa ul. Niemodlińska 33 pok.330.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 08:45, miejsce: Dział Handlowy Instytutu Kardiologii, 04-635 Warszawa ul. Niemodlińska 33 pok.337,III piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do terapii tlenkiem azotu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do terapii tlenkiem azotu - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna ( jakość) - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparat leczenia nerkozastępczego z podgrzewaczem krwi do prowadzenia zabiegów bez użycia heparyny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat leczenia nerkozastępczego z podgrzewaczem krwi do prowadzenia zabiegów bez użycia heparyny -1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dwufazowy defibrylator z możliwością pomiaru saturacji i ciśnienia nieinwazyjnego wyposażony w łyżki zewnętrzne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwufazowy defibrylator z możliwością pomiaru saturacji i ciśnienia nieinwazyjnego wyposażony w łyżki zewnętrzne - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pompy infuzyjne strzykawkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne strzykawkowe - 7 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Specjalistyczny wielofunkcyjny kardiomonitor z wyposażeniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny wielofunkcyjny kardiomonitor z wyposażeniem - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 12-odprowadzeniowy aparat EKG z funkcją pomiarów, z wózkim - format wydruku A4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12-odprowadzeniowy aparat EKG z funkcją pomiarów, z wózkim - format wydruku A4 - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.15.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.