To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Lublin: Usługa wykonania dodatkowych funkcjonalności do Zintegrowanego Systemu Informatycznego
Numer ogłoszenia: 158516 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80985 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania dodatkowych funkcjonalności do Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Medyczny w Lublinie, dodatkowych funkcjonalności do Zintegrowanego Systemu informatycznego (ZSI) oraz zapewnienie utrzymania tych funkcjonalności w ramach ZSI w okresie eksploatacji do dnia 30.09.2013r. Termin realizacji przedmiotu umowy biegnie od dnia podpisania umowy. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy do16.06.2012r. Odbiór dodatkowych funkcjonalności ZSI nastąpi na podstawie protokołu odbioru, w którym Zamawiający w szczególności potwierdzi wykonanie pełnej integracji dodatkowych funkcjonalności z ZSI Wraz z chwilą odbioru końcowego ZSI nastąpi przejęcie dodatkowych praw licencyjnych na użytkowanie wykonanych funkcjonalności. Utrzymanie dodatkowych funkcjonalności ZSI odbywać się będzie na zasadach określonych dla ZSI. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzupełnił dokumentację techniczną i instrukcje stanowiskowe o informacje dotyczące wdrażanych dodatkowych funkcjonalności, o ile wymaga tego ich złożoność techniczna.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMARCH S.A., Al. Jana Pawła II 39A, 31-864 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91122,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101536,50
Oferta z najniższą ceną: 101536,50 / Oferta z najwyższą ceną: 101536,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 18.11.2008r. zawarto umowę na dostawę i wdrożenie w Uniwersytecie Medycznym (UM) w Lublinie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wraz z oprogramowaniem i usługami towarzyszącymi. Dnia 30.09.2010r. zakończono realizację wdrożenia przechodząc do wyszczególnionego w umowie okresu utrzymania ZSI, w trakcie którego zidentyfikowano szereg modyfikacji, jakich należy dokonać we wdrożonym oprogramowaniu celem jego lepszego dostosowania do potrzeb UM, a zatem sprawniejszego realizowania procesów produkcyjnych. Modyfikacji tych nie można było wcześniej przewidzieć i uwzględnić w trakcie realizacji wdrożenia, ponieważ wynikły one z praktyki użytkowania programu. Ww. modyfikacje mogą zostać zrealizowane tylko przez autora w oparciu o kod źródłowy systemu lub w wyniku wykonania w nim zmian. Ponieważ wykonawca umowy - Comarch S.A.- jest wyłącznym producentem i dystrybutorem na terytorium Polski ZSI wdrożonego w UM i przysługują mu całościowe wyłączne autorskie prawa majątkowe do oprogramowania oraz wyłączne prawo do udzielania licencji na oprogramowanie, zatem tylko on może dokonywać modyfikacji oprogramowania (systemu) oraz kodu źródłowego programu. W związku z powyższym zamówienie będzie realizowane w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 punkt 1 lit. b ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania kolonii letnich dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- ZZP.260.1.12.2025 - Świadczenie usługi obsługi ratowniczej kompleksu basenów odkrytych "Słoneczny Wrotków" nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w jednostkach Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej, w Chełmie i w Lublinie - 15 części.
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe, dostawa i uruchomienie oprogramowania do zabezpieczenia danych" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Golubsko-Dobrzyński".
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego zapewniającego zarządzanie Archiwum SGH
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- "Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z posiadanym systemem klasy ERP"
- Dostawa części i akcesoriów do komputerów dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.