Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-10
Lublin: Usługa wykonania dodatkowych funkcjonalności do Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
Numer ogłoszenia: 80985 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18 , strona internetowa www.am.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania dodatkowych funkcjonalności do Zintegrowanego Systemu Informatycznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Medyczny w Lublinie, dodatkowych funkcjonalności do Zintegrowanego Systemu informatycznego (ZSI) oraz zapewnienie utrzymania tych funkcjonalności w ramach ZSI w okresie eksploatacji do dnia 30.09.2013r. Termin realizacji przedmiotu umowy biegnie od dnia podpisania umowy. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy do16.06.2012r. Odbiór dodatkowych funkcjonalności ZSI nastąpi na podstawie protokołu odbioru, w którym Zamawiający w szczególności potwierdzi wykonanie pełnej integracji dodatkowych funkcjonalności z ZSI Wraz z chwilą odbioru końcowego ZSI nastąpi przejęcie dodatkowych praw licencyjnych na użytkowanie wykonanych funkcjonalności. Utrzymanie dodatkowych funkcjonalności ZSI odbywać się będzie na zasadach określonych dla ZSI. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzupełnił dokumentację techniczną i instrukcje stanowiskowe o informacje dotyczące wdrażanych dodatkowych funkcjonalności, o ile wymaga tego ich złożoność techniczna..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W dniu 18.11.2008r. zawarto umowę na dostawę i wdrożenie w Uniwersytecie Medycznym (UM) w Lublinie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wraz z oprogramowaniem i usługami towarzyszącymi. Dnia 30.09.2010r. zakończono realizację wdrożenia przechodząc do wyszczególnionego w umowie okresu utrzymania ZSI, w trakcie którego zidentyfikowano szereg modyfikacji, jakich należy dokonać we wdrożonym oprogramowaniu celem jego lepszego dostosowania do potrzeb UM, a zatem sprawniejszego realizowania procesów produkcyjnych. Modyfikacji tych nie można było wcześniej przewidzieć i uwzględnić w trakcie realizacji wdrożenia, ponieważ wynikły one z praktyki użytkowania programu. Ww. modyfikacje mogą zostać zrealizowane tylko przez autora w oparciu o kod źródłowy systemu lub w wyniku wykonania w nim zmian. Ponieważ wykonawca umowy - Comarch S.A.- jest wyłącznym producentem i dystrybutorem na terytorium Polski ZSI wdrożonego w UM i przysługują mu całościowe wyłączne autorskie prawa majątkowe do oprogramowania oraz wyłączne prawo do udzielania licencji na oprogramowanie, zatem tylko on może dokonywać modyfikacji oprogramowania (systemu) oraz kodu źródłowego programu. W związku z powyższym zamówienie będzie realizowane w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 punkt 1 lit. b ustawy Pzp.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
COMARCH S.A., Al. Jana Pawła II 39A, 31-864 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.