eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Katowicach wykonanych zgodnie z opisem i wzorami zawartymi w załączniku nr 1 i 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Katowice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Katowicach wykonanych zgodnie z opisem i wzorami zawartymi w załączniku nr 1 i 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2004 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. Nr 30, poz. 258 ze zm. Dz. U. 2006 r. Nr 210, poz. 1553).
Numer ogłoszenia: 158606 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, ul. Powstańców 41a, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 20 77 957, 20 77 961, fax 0-32 20 77 962.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.witd.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Katowicach wykonanych zgodnie z opisem i wzorami zawartymi w załączniku nr 1 i 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2004 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. Nr 30, poz. 258 ze zm. Dz. U. 2006 r. Nr 210, poz. 1553)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Katowicach ujętych w dwóch odrębnych zadaniach o nr 1 i 2 wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 1 obejmuje dostawę: -77 par spodni z tropiku, -77 par spodni gabardynowych, -1 szt. marynarki z tropiku, -1 szt. marynarki gabardynowej, -33 szt. kurtek ocieplanych uniwersalnych, -44 szt. bluz służbowych z tropiku, -38 szt. bluz służbowych gabardynowych, -141 szt. koszul typu polo, -145 szt. koszul służbowych z długim rękawem, -145 szt. koszul służbowych z krótkim rękawem, -145 szt. krawatów typu wojskowego, -75 szt. swetrów służbowych, -39 szt. czapek służbowych gabardynowych, -39 szt. czapek służbowych letnich z daszkiem (typu sportowego), -39 szt. czapek zimowych z daszkiem, -73 par półbutów skórzanych, -40 par trzewików ocieplanych, -40 par rękawiczek skórzanych, -45 szt.pasów głównych, -67 szt. szalików, -152 szt. pokrowców na czapki służbowe, -255 szt. oznak służbowych na koszulę, kurtkę, sweter i bluzę, -43 szt. kombinezonów ochronnych. Zadanie nr 2 obejmuje dostawę: -70 szt. kamizelek ostrzegawczych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie Oryginalny kod CPV: 19.31.50.00 - Buty Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.50.00 - Buty Oryginalny kod CPV: 18.13.16.00 - Kamizelki odblaskowe Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.40 - Kamizelki odblaskowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 17.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia potwierdzających spełnianie tych warunków, wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 i art. 24 Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, - formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla zadania nr 1, - formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla zadania nr 2, -wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -oświadczenie, potwierdzające że materiały odblaskowe użyte do wykonania składników umundurowania wymienionych w zadaniu nr 1, załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia odpowiadają wymaganiom dla materiałów odblaskowych zawartych w normie: PN-EN 471:2003 - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -oświadczenie, potwierdzające że dostarczane zgodnie z zadaniem nr 2, załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, kamizelki odblaskowe oraz użyte do ich wykonania materiały odblaskowe odpowiadają wymaganiom dla odzieży ostrzegawczej o intensywnej widzialności zawarte w normie: PN-EN 471:2003- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - parafowany przez wykonawcę wzór umowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - wykaz próbek materiałów planowanych do wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 lub 2, załącznika nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.witd.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, 40-024 Katowice, ul. Powstańców 41a, IX piętro- pokój nr 903.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, 40-024 Katowice, ul. Powstańców 41a, IX piętro- pokój nr 903.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa składników umundurowania służbowego inspektorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego obejmującego zadanie nr 1 jest dostawa niżej wymienionych składników umundurowania służbowego inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wraz z oznaczeniami służbowymi wykonanymi zgodnie z opisami i wzorami zawartymi w załączniku nr 1 i 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2004 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. Nr 30, poz. 258 ze zm. Dz. U. 2006 r. Nr 210, poz. 1553): -77 par spodni z tropiku, -77 par spodni gabardynowych, -1 szt. marynarki z tropiku, -1 szt. marynarki gabardynowej, -33 szt. kurtek ocieplanych uniwersalnych, -44 szt. bluz służbowych z tropiku, -38 szt. bluz służbowych gabardynowych, -141 szt. koszul typu polo, -145 szt. koszul służbowych z długim rękawem, -145 szt. koszul służbowych z krótkim rękawem, -145 szt. krawatów typu wojskowego, -75 szt. swetrów służbowych, -39 szt. czapek służbowych gabardynowych, -39 szt. czapek służbowych letnich z daszkiem (typu sportowego), -39 szt. czapek zimowych z daszkiem, -73 par półbutów skórzanych, -40 par trzewików ocieplanych, -40 par rękawiczek skórzanych, -45 szt. pasów głównych, -67 szt. szalików, -152 szt. pokrowców na czapki służbowe, -255 szt. oznak służbowych na koszulę, kurtkę, sweter i bluzę, -43 szt. kombinezonów ochronnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00-8, 19.30.00.00-9, 19.31.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kamizelek ostrzegawczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego obejmującego zadanie nr 2 jest dostawa kamizelek ostrzegawczych stanowiących składniki umundurowania służbowego inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonanych zgodnie z opisem i wzorem zawartym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2004 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. Nr 30, poz. 258 ze zm. Dz. U. 2006 r. Nr 210, poz. 1553). Ilość dostarczanych kamizelek ostrzegawczych: 70 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.16.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.