Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-30
Szczecin: Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 158663 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego szczegółowo opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.23.31.41-1, 30.23.31.60-0, 31.43.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 16.810,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy osiemset dziesięć złotych), w tym: część nr 1 - 2.300,00 złotych, część nr 2 - 7.500,00 złotych, część nr 3 - 350,00 złotych, część nr 4 - 400,00 złotych, część nr 5 - 450,00 złotych, część nr 6 - 450,00 złotych, część nr 7 - 400,00 złotych, część nr 8 - 3.400,00 złotych, część nr 9 - 400,00 złotych, część nr 10 - 700,00 złotych, część nr 11 - 280,00 złotych, część nr 12 - 180,00 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach opisanych w SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż: 1.1 dla części nr 1: 65.000,00 PLN brutto każda, obejmujących swoim zakresem dostawę sprzętu sieciowego. 1.2 Dla części nr 2: 210.000,00 PLN brutto każda, obejmujących swoim zakresem dostawę sprzętu sieciowego. 1.3 Dla części nr 3,4,5,6,7,8,9,10,11,12: Zamawiający nie wymaga wykazania się doświadczeniem. UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawcy zobowiązani są udokumentować doświadczenie oddzielnie dla każdego zadania, na które jest składana oferta, przy czym niedopuszczalne jest wykazanie się tym samym doświadczeniem w kilku częściach tzn. na każdą część Wykonawca musi przedstawić inne dostawy. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2 należy przedstawić Informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu pn.: Doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2. Do informacji muszą być dołączone dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw (np. poświadczenia, referencje, protokoły odbioru itp.) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z powyższym zapisem odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Oświadczenie winno być złożone na wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty, na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych i załączonych do oferty - dokumentach i oświadczeniach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części nr 1 W części dotyczącej zapory sieciowej: Co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat wydany przez producenta, potwierdzający przeszkolenie z zakresu zapór sieciowych i zarządzania nimi, w celu przeprowadzenia diagnostyki w razie awarii. Dla części nr 2 W części dotyczącej systemu revers proxy: Co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat wydany przez producenta, potwierdzający przeszkolenie z zakresu systemu revers proxy i zarządzania nim w celu przeprowadzenia diagnostyki w razie awarii. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 3 należy przedstawić informacje o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na formularzu p.n.: Potencjał kadrowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z powyższym zapisem odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Oświadczenie winno być złożone na wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty, na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych i załączonych do oferty - dokumentach i oświadczeniach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Zasady wnoszenia wadium opisane są szczegółowo w rozdziale XI SIWZ. 2. Wykaz zaoferowanych urządzeń wraz z parametrami technicznymi oraz wykaz oprogramowania i ilości zaoferowanych licencji - Załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Dla części nr 4 a) dokument potwierdzający autoryzację producenta do przeprowadzania czynności serwisowych w urządzeniach UPS firmy Eaton dla wykonawcy wymiany wentylatorów i baterii, b) deklarację zgodności producenta zasilacza awaryjnego potwierdzającą, że oferowane akumulatory są zgodne z europejską normą EUROBAT c) oświadczenie producenta zasilacza awaryjnego potwierdzające, że zaoferowane baterie zapewnią prawidłową pracę zasilacza i są do niego dedykowane. 4. Dla części nr 5 dokument potwierdzający autoryzację producenta do przeprowadzania czynności serwisowych w urządzeniach UPS firmy APC dla wykonawcy wymiany wentylatorów i baterii. 5. Dla części nr 6 wydrukowany wynik testu Passmark CPU Mark przeprowadzony dla zaproponowanego w ofercie procesora i potwierdzający spełnienie, przy nominalnym taktowaniu, wymogu dotyczącego minimalnej liczby punktów uzyskanych w teście.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ul. Piłsudskiego 40-42, 70-421 Szczecin (pokój 343)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ul. Piłsudskiego 40-42, 70-421 Szczecin (pokój 343)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej WZS. UWAGA: Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: Dla części nr 1: W części dotyczącej zapory sieciowej: - oświadczenie producenta potwierdzające możliwość wydłużenia okresu gwarancyjnego na okres nie krótszy niż kolejne 24 miesiące od dnia wygaśnięcia zaoferowanej przez Wykonawcę gwarancji. Dla części nr 2: W części dotyczącej systemu revers proxy: - dokumenty dotyczące gwarancji oferowanych urządzeń zawierające adres serwisu www i nr infolinii pod którymi przyjmowane będą zgłoszenia serwisowe. Dla części nr 3: W części dotyczącej napędu taśmowego LTO5: - oświadczenie producenta potwierdzające, że zaoferowany typ/model napędu LTO5 zapewnia prawidłową pracę serwera i jest do niego dedykowany. W części dotyczącej kontrolera SAS: - oświadczenie producenta potwierdzające, że zaoferowany typ/model kontrolera SAS zapewnia prawidłową pracę serwera i jest do niego dedykowany. W części dotyczącej karty sieciowej: - oświadczenie producenta potwierdzające, że zaoferowany typ/model karty zapewnia prawidłową pracę serwera i jest do niego dedykowany. UWAGA: Termin wykonania zamówienia: do 21 dni od podpisania umowy. Czas dostawy stanowi kryterium oceny ofert dla części 1-7..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego - część 1-7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego szczegółowo opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.23.31.41-1, 30.23.31.60-0, 31.43.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Czas dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego - część 8-12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego szczegółowo opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.23.31.41-0, 31.43.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Szacowanie szkód wyrządzonych w uprawach i płodach rolnych przez dziki, jelenie, daniele, sarny i łosie.
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"- wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych gminy Żyrzyn
- ,,Dostawa sprzętów, systemów i oprogramowań w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gąbina"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Raciążu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Utworzenie strzelnicy wirtualnej, zlokalizowanej w budynku Zespołu Szkół w Czerwieńsku, w ramach konkursu pn. "Strzelnica w powiecie 2024"
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz monitorów interaktywnych zaplanowanych na potrzeby 3 szkół podstawowych w gminie Studzienice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.