eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłocieniecDOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO Znak postępowaniaZP/PN-D/03/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Złocieniec: DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO Znak postępowania: ZP/PN-D/03/2010
Numer ogłoszenia: 158758 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696 , ul. Czwartków 4, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, faks 094 3637084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bz.wp.mil.pl oraz www.biuletyn.mon.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO Znak postępowania: ZP/PN-D/03/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : zakup i dostawa (sukcesywna) materiałów i sprzętu biurowego na potrzeby Jednostki Wojskowej 1696 w Złocieńcu, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 2, Załączniku Nr 3, Załączniku Nr 4 i Załączniku Nr 5 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 4 części (zadania), z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (zadania) według Załącznika Nr 2, Załącznika Nr 3, Załącznika Nr 4 i Załącznika Nr 5 do specyfikacji, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca dostarczy materiały i sprzęt biurowy, będące przedmiotem zamówienia, które: a)odpowiadają wszystkim cechom i parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia (Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5); b)są fabrycznie nowe; c)posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania 4.Termin przydatności towaru stanowiącego przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 5.Zamawiający wymaga, aby kleje, foliopisy, długopisy, wkłady do długopisów, cienkopisy, zakreślacze, markery, flamastry, korektory, taśmy samoprzylepne, karteczki samoprzylepne, papier samoprzylepny - były nowe, tj. rok produkcji 2010. 6.Rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego magazynu należą do obowiązków Wykonawcy. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu w ramach zawartej umowy i kwoty. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia asortymentu z nazwy ma na celu określenie minimalnej jakości materiałów i sprzętu biurowego wymaganych przez Zamawiającego. 9.Koszty transportu ponosi Wykonawca. 10.Wykonawca zagwarantuje sukcesywne dostawy towaru własnym transportem na swój koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 11.Wykonawca zobowiąże się dostarczać każdą partię towaru nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia zamówienia. 12.Wykonawca zagwarantuje dostawy każdej partii towaru do siedziby Zamawiającego (Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec) -w godzinach od 8.00 do 13.00- w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) własnym transportem i na własny koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 13.Ceny jednostkowe towaru będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy. 14.Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem: a) z rachunku bankowego Zamawiającego - dotyczy Części 1, 2, 3 (Załącznik Nr 2, Nr 3, Nr 4) b) z rachunku bankowego Ambulatorium z Izbą Chorych Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Jednostka Wojskowa 1696 - dotyczy Części 4 (Załącznik Nr 5) w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z oryginałem faktury VAT..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 39.20.00.00-4, 39.24.00.00-6, 24.90.00.00-3, 24.91.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)FORMULARZ OFERTOWY [wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ] 2)FORMULARZ CENOWY - Część 1[wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ] 3)FORMULARZ CENOWY - Część 2 [wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ] 4)FORMULARZ CENOWY - Część 3 [wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ] 5)FORMULARZ CENOWY - Część 4 [wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ] Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybraną część, wypełniając odpowiednio Załącznik Nr 2; Załącznik Nr 3; Załącznik Nr 4; Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6)OŚWIADCZENIE Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu (US, ZUS lub KRUS) [wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ] 7)OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z przepisów art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Pzp [wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ] 8)OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 uPzp [wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ] 9)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bz.wp.mil.pl oraz www.biuletyn.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec - budynek 25 kancelaria 127 w godz. 8.00 - 13.00 w dni robocze. Siwz można również pobrać ze strony internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 13:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec - Kancelaria Tajna (budynek Nr 25 pom. Nr 135) Jednostki Wojskowej 1696.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały i sprzęt biurowy dla Pionu Szkolenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i sprzęt biurowy dla Pionu Szkolenia, szczegółowo wymienione w Załączniku Nr 2 do SIWZ o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 39.20.00.00-4, 39.24.00.00-6, 24.90.00.00-3, 24.91.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały i sprzęt biurowy dla Klubu Garnizonowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i sprzęt biurowy dla Klubu Garnizonowego, szczegółowo wymienione w Załączniku Nr 3 do SIWZ o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 39.20.00.00-4, 39.24.00.00-6, 24.90.00.00-3, 24.91.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały i sprzęt biurowy dla GWŁ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i sprzęt biurowy dla GWŁ, szczegółowo wymienione w Załączniku Nr 4 do SIWZ o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 39.20.00.00-4, 39.24.00.00-6, 24.90.00.00-3, 24.91.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały i sprzęt biurowy dla Służby Zdrowia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i sprzęt biurowy dla Służby Zdrowia, szczegółowo wymienione w Załączniku Nr 5 do SIWZ o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 39.20.00.00-4, 39.24.00.00-6, 24.90.00.00-3, 24.91.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.