To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Złocieniec: DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO.
Znak postępowania: ZP/PN-D/03/2010
Numer ogłoszenia: 187356 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158758 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartków 4, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, faks 094 3637084.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO. Znak postępowania: ZP/PN-D/03/2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : zakup i dostawa (sukcesywna) materiałów i sprzętu biurowego na potrzeby Jednostki Wojskowej 1696 w Złocieńcu, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 2, Załączniku Nr 3, Załączniku Nr 4 i Załączniku Nr 5 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 4 części (zadania), z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (zadania) według Załącznika Nr 2, Załącznika Nr 3, Załącznika Nr 4 i Załącznika Nr 5 do specyfikacji, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca dostarczy materiały i sprzęt biurowy, będące przedmiotem zamówienia, które: a)odpowiadają wszystkim cechom i parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia (Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5); b)są fabrycznie nowe; c)posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania 4.Termin przydatności towaru stanowiącego przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 5.Zamawiający wymaga, aby kleje, foliopisy, długopisy, wkłady do długopisów, cienkopisy, zakreślacze, markery, flamastry, korektory, taśmy samoprzylepne, karteczki samoprzylepne, papier samoprzylepny - były nowe, tj. rok produkcji 2010. 6.Rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego magazynu należą do obowiązków Wykonawcy. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu w ramach zawartej umowy i kwoty. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia asortymentu z nazwy ma na celu określenie minimalnej jakości materiałów i sprzętu biurowego wymaganych przez Zamawiającego. 9.Koszty transportu ponosi Wykonawca. 10.Wykonawca zagwarantuje sukcesywne dostawy towaru własnym transportem na swój koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 11.Wykonawca zobowiąże się dostarczać każdą partię towaru nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia zamówienia. 12.Wykonawca zagwarantuje dostawy każdej partii towaru do siedziby Zamawiającego (Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec) -w godzinach od 8.00 do 13.00- w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) własnym transportem i na własny koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 13.Ceny jednostkowe towaru będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy. 14.Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem: a) z rachunku bankowego Zamawiającego - dotyczy Części 1, 2, 3 (Załącznik Nr 2, Nr 3, Nr 4) b) z rachunku bankowego Ambulatorium z Izbą Chorych Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Jednostka Wojskowa 1696 - dotyczy Części 4 (Załącznik Nr 5) w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z oryginałem faktury VAT..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.24.00.00 - Wyroby nożownicze 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 24.91.00.00 - Kleje .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały i sprzęt biurowy dla Pionu Szkolenia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER IKA - 90 Sp. j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99673,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82441,72
Oferta z najniższą ceną: 82441,72 / Oferta z najwyższą ceną: 82441,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały i sprzęt biurowy dla Klubu Garnizonowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER IKA - 90 Sp. j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2546,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1685,95
Oferta z najniższą ceną: 1685,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1685,95
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Materiały i sprzęt biurowy dla GWŁ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER IKA - 90 Sp. j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3278,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2623,54
Oferta z najniższą ceną: 2623,54 / Oferta z najwyższą ceną: 2623,54
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Materiały i sprzęt biurowy dla Służby Zdrowia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER IKA - 90 Sp.j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2560,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1494,84
Oferta z najniższą ceną: 1494,84 / Oferta z najwyższą ceną: 1494,84
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa - sukcesywny zakup i dostawa materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- trudnopalny półsyntetyczny koncentrat cieczy HFA-E.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.