Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-12
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie Przygotowanie do prowadzenia księgowości w małej firmie + 4-tygodniowa praktyka w biurze rachunkowym (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego
Numer ogłoszenia: 158764 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pup. wroclaw.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie Przygotowanie do prowadzenia księgowości w małej firmie + 4-tygodniowa praktyka w biurze rachunkowym (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie: Przygotowanie do prowadzenia księgowości w małej firmie + 4-tygodniowa praktyka w biurze rachunkowym (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego. 2. Liczba uczestników szkolenia: maksymalnie 28 osób, nie mniej niż 24 osoby, w 2 grupach liczących po 12-14 osób w grupie. 3. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrocławiu, z wykształceniem minimum średnim i znajomością obsługi komputera, które zostaną skierowane na kurs przez Zamawiającego po przeprowadzeniu naboru. 4. Liczba godzin szkolenia: Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne, praktyczne, egzamin i praktykę u pracodawcy. Łącznie 600 godzin/grupa, tj. 440 godzin zajęć teoretyczno-praktycznych przeprowadzanych przez instytucję szkoleniową (część stacjonarna) i 160 godzin praktyki u pracodawcy. Do czasu trwania szkolenia wlicza się czas przeznaczony na końcowy egzamin. 5. Źródło finansowania: Szkolenie będzie finansowane częściowo ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Z nami po pracę - Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 6. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 28.11.2014r. Planowany termin rozpoczęcia I grupy: II/III kwartał 2014r. Planowany termin rozpoczęcia II grupy: III kwartał 2014r. Zamawiający zastrzega możliwość rozpoczęcia kolejnej grupy szkolenia przed upływem terminu zakończenia szkolenia poprzedniej grupy. 7. Miejsce wykonywania usługi szkoleniowej: Miasto Wrocław. 8. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do podjęcia pracy na stanowisku samodzielnego księgowego, prowadzenia samodzielnie ksiąg handlowych w małej firmie oraz praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności poprzez odbycie praktyki u pracodawcy. 9. Zakres szkolenia musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia: 1) Moduł I: Zasady funkcjonowania małych przedsiębiorstw - 40 godzin - formy organizacyjno-prawne działalności gospodarczej, - zakładanie własnej firmy, - organizacja i funkcjonowanie biura rachunkowego, - doradztwo podatkowe, - pomoc publiczna; 2) Moduł II: Rachunkowość - 220 godzin - rachunkowość (księgowość, kalkulacja, sprawozdawczość) w tym: pojęcie, zakres i zasady rachunkowości, zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych, organizacja rachunkowości, sprawozdanie finansowe, obowiązki sprawozdawcze podmiotów rachunkowości, prawo podatkowe (podatek dochodowy, podatek od towarów i usług), sporządzanie i analiza bilansu podmiotu gospodarczego, aktywa i pasywa (charakterystyka pozycji), sporządzanie i analiza rachunku zysków i strat, sporządzenie rachunku przepływów pieniężnych, - obsługa programów FK+GM np. Rewizor, Rachmistrz, Symfonia; 3) Moduł III: Kadry, płace - 100 godzin - kadry, w tym: aktualne regulacje dotyczące Prawa Pracy i Kodeksu Cywilnego, organizacja działu personalnego, obowiązki pracodawcy i pracownika, świadczenia ze stosunku pracy przysługujące pracownikowi w okresie zatrudnienia, ewidencja danych kadrowych, list pracowników, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, - płace, w tym: system wynagrodzeń (naliczanie, rozliczanie i ewidencja wynagrodzeń list płac na drukach), wynagrodzenie za czas choroby, świadczenia pozapłacowe, podróże służbowe, system ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, prawo podatkowe związane z rozliczaniem płac, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, - obsługa programów kadrowo-płacowych np. Gratyfikant, Symfonia, Comarch OPTIMA, TETA oraz programu Płatnik; 4) Moduł IV: Język angielski z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa - 80 godzin; 5) Moduł V: Praktyka u pracodawcy (biura rachunkowe) zgodnie z kierunkiem szkolenia - 160 godzin. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 10. Organizacja szkolenia: 10.1 Szkolenie należy zrealizować według planu nauczania obejmującego 40 godzin w tygodniu. Jedną godzinę Zamawiający rozumie jako 60 minut, z czego na zajęcia edukacyjne przypada 45 minut a na przerwę 15 minut, przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny, praktyka u pracodawcy musi odbywać się w pełnym wymiarze czasu pracy tj. po 8 godzin zegarowych dziennie; 10.2 Zajęcia muszą się odbywać w godz. między 08.00 - 18.00 (praktyka może być realizowana w innych godzinach, jednak w ramach godzin pracy danego zakładu pracy, wyłączając godziny nocne) od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), w kolejno następujących po sobie dniach, liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest przeprowadzenie zajęć w soboty. Praktyka u pracodawcy musi rozpocząć się w pierwszym dniu roboczym po zakończeniu zajęć teoretyczno-praktycznych odbywających się w instytucji szkoleniowej; 10.3 Wykonawca przygotuje program szkolenia, zawierający zakres o którym mowa w pkt 9. Liczba godzin zajęć praktycznych nie może stanowić mniej niż 60% zajęć (nie wlicza się godzin przeznaczonych na praktykę u pracodawcy). Egzamin końcowy musi być integralną częścią programu oraz wchodzić w skład ilości godzin przewidzianych programem. Egzamin końcowy musi być ujęty w Programie szkolenia w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin oraz w harmonogramie szkolenia z uwzględnieniem daty przeprowadzenia tego egzaminu i ilości godzin przewidzianych na egzamin; 10.4 Wykonawca dostosuje poziom nauki języka angielskiego do poziomu grupy; 10.5 Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, kontakty z uczestnikami szkolenia oraz z Zamawiającym; 10.6 Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone osobiście przez kadrę dydaktyczną wskazaną w ofercie. Nie dopuszcza się przeprowadzenia szkolenia, w tym praktyki u pracodawców drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.; 10.7 Zajęcia muszą się odbywać w salach szkoleniowych (pracowniach komputerowych) przystosowanych do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, wyposażonych w 14 komputerów każda oraz w meble. Sale szkoleniowe (pracownie komputerowe) muszą być przestronne, jasno oświetlone, dostosowane do liczby uczestników szkolenia, spełniać warunki określone przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, z osobnymi miejscami do siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiającymi swobodne sporządzanie notatek (stolik, ławka) oraz muszą być wyposażone w sprzęt techniczny niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj. tablica, rzutnik, flipchart, itp.). W ramach zajęć związanych z obsługą komputera musi być zapewniony swobodny dostęp uczestników do sprzętu komputerowego. Na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe, posiadające napęd CD-RW/DVD-RW i stały dostęp do Internetu. W komputerach musi być zainstalowane jednakowe dla wszystkich uczestników szkolenia legalne oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, tj. minimum 2 programy komputerowe FK+GM (np. Rewizor, Rachmistrz, Symfonia) oraz minimum 2 programy kadrowo-płacowe (np. Gratyfikant, Symfonia, Comarch OPTIMA, TETA) oraz program Płatnik. W budynku, w którym odbywają się zajęcia zapewniony musi być dostęp do pomieszczeń sanitarnych (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieniczne) oraz do zaplecza socjalnego; 10.8 Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkolenia wskazanych przez Zamawiającego od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem; 10.9 Na pierwszych zajęciach Wykonawca przedstawi każdemu uczestnikowi szkolenia program szkolenia, wykaz miejsc praktyk u pracodawców i harmonogram realizowanych zajęć na cały okres szkolenia; 10.10 Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od Wykonawcy na własność co najmniej jeden podręcznik/skrypt obejmujący treści z każdego modułu szkolenia (podręcznik nie może być kserowany), inne materiały szkoleniowe i dydaktyczne, artykuły piśmiennicze w postaci zeszytu, długopisu, zakreślacza, czystej płyty CD-RW/DVD-RW umożliwiającej wielokrotny zapis dokumentów tworzonych na zajęciach. Dodatkowe materiały (np. skrypty, materiały ksero dotyczące tematyki zajęć, które muszą być czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości) mogą być przekazywane w trakcie zajęć, zgodnie z ich tematyką; 10.11 Wykonawca oznaczy budynek oraz pomieszczenia, w których realizowane jest szkolenie poprzez wywieszenie plakatów zawierających informacje o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Z nami po pracę. Informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w szkoleniu. Plakaty dostarczone będą przez Zamawiającego. Oznaczenia o współfinansowaniu ze środków unijnych winny być również umieszczone na wszystkich materiałach szkoleniowych, podręcznikach i dokumentacji szkoleniowej osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej; 10.12 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia (oddzielnie dla każdego źródła finansowania) obejmującej: dziennik zajęć edukacyjnych, indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, protokoły z egzaminów, karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności oraz do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia; 10.13 Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 10.14 W trakcie szkolenia (najpóźniej w połowie) oraz po jego zakończeniu Wykonawca przeprowadzi wśród wszystkich uczestników ocenę szkolenia za pomocą formularza anonimowej ankiety oceniającej, dostarczonej przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; 10.15 Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zapewni przeprowadzenie w sposób bezstronny i obiektywny egzaminu potwierdzającego nabycie przez uczestników szkolenia umiejętności. Egzamin ma być przeprowadzony przynajmniej w formie testu wiedzy lub kompetencji przez podmiot/instytucję zewnętrzną lub Wykonawcę szkolenia, z wyłączeniem osób prowadzących dane szkolenie; 10.16 Wykonawca wyda absolwentom szkolenia, po jego pozytywnym zakończeniu: a) zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności zawierające, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.): numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku wydania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz. 186 z późn. zm.) należy dołączyć do zaświadczenia suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Uwaga: Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia Wykonawca dołącza do oferty, b) w przypadku osób, których szkolenie współfinansowane będzie ze środków EFS dodatkowo wyda certyfikat z oceną końcową potwierdzający ukończenie szkolenia, zawierający logo Unii Europejskiej, logo PO KL oraz nazwę projektu. Uwaga: Wzór certyfikatu zgodnego z wytycznymi EFS PO KL Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy; 10.17 W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia miejsca praktyk u pracodawcy - w biurach rachunkowych. Wykonawca musi wskazać nazwy i adresy pracodawców, u których będą realizowane praktyki oraz opiekunów uczestników praktyk. Wykonawca winien wskazać w ofercie co najmniej siedmiu pracodawców, u których realizowana będzie praktyka. Poprzez określenie praktyka u pracodawcy Zamawiający rozumie odbycie u wskazanych przez Wykonawcę pracodawców praktyki polegającej na możliwości zastosowania w praktyce wiedzy i umiejętności zdobytych przez uczestników szkolenia podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Praktyka musi być realizowana w warunkach rzeczywistych, tj. w miejscu wykonywania pracy przez pracowników wskazanego pracodawcy (tj. siedziba, oddział, filia lub tym podobne) - na terenie Miasta Wrocław. Uwaga: Wykaz miejsc praktyk oraz oświadczenia pracodawców (w oryginale) o zobowiązaniu przyjęcia na praktykę Wykonawca załącza do oferty; 10.18 Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia przez Wykonawcę usług cateringowych na rzecz uczestniczących w szkoleniu osób bezrobotnych skierowanych przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 674 ze zmianami) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.); warunek ten zostanie spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 szkolenia grupowe dla łącznie minimum 20 osób z zakresu księgowości/rachunkowości w wymiarze nie krótszym niż 50 godzin z każdego szkolenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Zamawiający przez szkolenie grupowe rozumie minimum 10 osób szkolących się w tym samym miejscu i w tym samym czasie tj. na tych samych zajęciach. W myśl art. 2 ust. 1 pkt 37 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. z 2013r., poz. 674 ze zm.) szkolenie to pozaszkolne zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy. Wykonawca musi udokumentować, że wymienione w wykazie wykonanych szkoleń grupowych, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, usługi zostały należycie wykonane załączając dowody tj. poświadczenia potwierdzające, że każde ze zrealizowanych szkoleń zostało wykonane należycie (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 2013r., poz. 231). Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do wykazu wykonanych usług oprócz poświadczeń również inne dokumenty lub informacje przedstawiające zakres tematyczny wykonanych szkoleń, jeżeli nie wynika to jednoznacznie z nazwy poszczególnego szkolenia, wskazanego w wykazie lub z dołączonych poświadczeń, potwierdzających należyte wykonanie usługi. Uwaga: Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia może przedłożyć oświadczenie. Wykonawca musi wykazać istnienie obiektywnej przyczyny niemożności uzyskania poświadczenia, o którym mowa wyżej;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 salami szkoleniowymi (pracowniami komputerowymi) przystosowanymi do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, wyposażonymi w 14 komputerów każda oraz w meble. Sale szkoleniowe (pracownie komputerowe) muszą być przestronne, jasno oświetlone, dostosowane do liczby uczestników szkolenia, spełniać warunki określone przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, z osobnymi miejscami do siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiającymi swobodne sporządzanie notatek (stolik, ławka) oraz muszą być wyposażone w sprzęt techniczny niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj. tablica, rzutnik, flipchart itp.). W ramach zajęć związanych z obsługą komputera musi być zapewniony swobodny dostęp uczestników do sprzętu komputerowego. Na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe, posiadające napęd CD-RW/DVD-RW i stały dostęp do Internetu. W komputerach musi być zainstalowane jednakowe dla wszystkich uczestników szkolenia legalne oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, tj. minimum 2 programy komputerowe FK+GM (np. Rewizor, Rachmistrz, Symfonia) oraz minimum 2 programy kadrowo-płacowe (np. Gratyfikant, Symfonia, Comarch OPTIMA, TETA) oraz program Płatnik. W budynku, w którym odbywają się zajęcia zapewniony musi być dostęp do pomieszczeń sanitarnych (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieniczne) oraz do zaplecza socjalnego. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest dysponentem potencjału technicznego musi załączyć dokument potwierdzający, że będzie dysponował lokalem lub sprzętem innego podmiotu na czas realizacji danego zamówienia. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca musi zapewnić miejsca praktyk u pracodawców - w biurach rachunkowych dla wszystkich uczestników szkolenia, tj. dla 28 osób. Wykonawca winien wskazać w ofercie co najmniej siedmiu pracodawców, u których realizowana będzie praktyka. W oświadczeniu dotyczącym organizacji miejsc praktyk u pracodawców, którego wzór stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ Wykonawca musi wskazać nazwy i adresy pracodawców, u których będą realizowane praktyki. Wraz z w/w wykazem miejsc praktyk do oferty muszą być załączone oryginały oświadczeń każdego z pracodawców zobowiązujących się do przyjęcia na praktykę uczestników szkolenia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował kadrą dydaktyczną składającą się z: a) co najmniej jednej osoby do prowadzenia zajęć z modułu I (Zasady funkcjonowania małych przedsiębiorstw), która musi posiadać wykształcenie wyższe np. o kierunku ekonomia/rachunkowość/finanse/prawo i doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń grupowych dla łącznie minimum 20 osób w zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi prowadzonych zajęć, zdobyte w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku nauczycieli za doświadczenie uznaje się posiadanie minimum rocznego stażu pracy dydaktycznej związanej z zakresem prowadzonych zajęć, zdobytego w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert; b) co najmniej dwóch osób do prowadzenia zajęć z modułu II (Rachunkowość), z których każda osoba musi posiadać wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia/rachunkowość/finanse i doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń grupowych dla łącznie minimum 30 osób w zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi prowadzonych zajęć, zdobyte w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku nauczycieli za doświadczenie uznaje się posiadanie minimum rocznego stażu pracy dydaktycznej związanej z zakresem prowadzonych zajęć, zdobytego w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert; c) co najmniej dwóch osób do prowadzenia zajęć z modułu III (Kadry i płace), z których każda osoba musi posiadać wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia/rachunkowość/finanse/prawo i doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń grupowych dla łącznie minimum 20 osób w zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi prowadzonych zajęć, zdobyte w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku nauczycieli za doświadczenie uznaje się posiadanie minimum rocznego stażu pracy dydaktycznej związanej z zakresem prowadzonych zajęć, zdobytego w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert; d) co najmniej dwóch osób do prowadzenia zajęć z modułu IV (Język angielski), z których każda osoba musi posiadać wykształcenie wyższe o kierunku anglistyka i doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń z zakresu nauki języka angielskiego dla łącznie minimum 20 osób zdobyte w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku nauczycieli za doświadczenie uznaje się posiadanie minimum rocznego stażu pracy dydaktycznej związanej z zakresem prowadzonych zajęć, zdobytego w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert; e) opiekunów uczestników praktyk realizowanych u pracodawców;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Program szkolenia przygotowany przez Wykonawcę i opracowany zgodnie z § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności opracowany zgodnie z wymaganiami określonymi w § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). W przypadku wydania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz. 186 z późn. zm.) należy dołączyć do zaświadczenia suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 4. Oświadczenie dotyczące organizacji miejsc praktyk u pracodawców wraz z oryginałami oświadczeń każdego z pracodawców zobowiązujących się do przyjęcia na praktykę uczestników szkolenia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadkach: 1) zmiany osób prowadzących zajęcia na szkoleniu oraz opiekunów uczestników praktyk. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon, lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób wskazanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej równych kwalifikacjach i doświadczeniu. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób przewidzianych do realizacji szkolenia, jeżeli uzna, że osoby te nienależycie wykonują swoje obowiązki. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie przedstawi powody, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie i wskaże termin, w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi Zamawiającego. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób muszą być co najmniej równe jak u osób zastępowanych, 2) zmiany w harmonogramie zajęć z przyczyn losowych, pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy, za zgodą Zamawiającego, 3) zmiany miejsc przeprowadzenia szkolenia, w tym miejsca organizacji praktyk u pracodawców, w szczególnie uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, nie później niż 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, wskazując propozycje miejsca szkolenia/praktyk (część stacjonarna i praktyka u pracodawcy na terenie Miasta Wrocław), o co najmniej porównywalnych warunkach. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia/praktyk.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.wroclaw.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, Budynek A, pokój nr 113 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław,Budynek A, kancelaria (parter, pokój nr 04).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Z nami po pracę - Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- ostawa odczynników do diagnostyki metodą spektometrii masowej
- Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników(switchy )
- PRZEBUDOWA W RAMACH ADAPTACJI, CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SALI NADZORU POZNIECZULENIOWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM ZAPLECZEM W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM (powtórka)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z pasywną ochroną przed zyskami ciepła w bud C13 PWr we Wrocławiu przy Wyb. St. Wyspiańskiego 23-25
- "Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP 1/2025_Organizacja i przeprowadzenie kursu specjalistycznego z obsługi i programowania sterowników PLC IDEC FT1A-H40RSA na poziomie podstawowym dla 2 nauczycieli (stacjonarnie)
- Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim.
- Kompleksowa realizacja wizyt studyjnych dla uczestników projektu "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.