eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzygotowanie do prowadzenia księgowości w małej firmie + 4-tygodniowa praktyka w biurze rachunkowym (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Wrocław: Przygotowanie do prowadzenia księgowości w małej firmie + 4-tygodniowa praktyka w biurze rachunkowym (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego
Numer ogłoszenia: 230788 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158764 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do prowadzenia księgowości w małej firmie + 4-tygodniowa praktyka w biurze rachunkowym (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie: Przygotowanie do prowadzenia księgowości w małej firmie + 4-tygodniowa praktyka w biurze rachunkowym (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego. 2. Liczba uczestników szkolenia: maksymalnie 28 osób, nie mniej niż 24 osoby, w 2 grupach liczących po 12-14 osób w grupie. 3. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrocławiu, z wykształceniem minimum średnim i znajomością obsługi komputera, które zostaną skierowane na kurs przez Zamawiającego po przeprowadzeniu naboru. 4. Liczba godzin szkolenia: Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne, praktyczne, egzamin i praktykę u pracodawcy. Łącznie 600 godzin/grupa, tj. 440 godzin zajęć teoretyczno-praktycznych przeprowadzanych przez instytucję szkoleniową (część stacjonarna) i 160 godzin praktyki u pracodawcy. Do czasu trwania szkolenia wlicza się czas przeznaczony na końcowy egzamin. 5. Źródło finansowania: Szkolenie będzie finansowane częściowo ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Z nami po pracę Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 6. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 28.11.2014r. Planowany termin rozpoczęcia I grupy: II-III kwartał 2014r. Planowany termin rozpoczęcia II grupy: III kwartał 2014r. Zamawiający zastrzega możliwość rozpoczęcia kolejnej grupy szkolenia przed upływem terminu zakończenia szkolenia poprzedniej grupy. 7. Miejsce wykonywania usługi szkoleniowej: Miasto Wrocław. 8. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do podjęcia pracy na stanowisku samodzielnego księgowego, prowadzenia samodzielnie ksiąg handlowych w małej firmie oraz praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności poprzez odbycie praktyki u pracodawcy. 9. Zakres szkolenia musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia: 1) Moduł I: Zasady funkcjonowania małych przedsiębiorstw - 40 godzin - formy organizacyjno-prawne działalności gospodarczej, - zakładanie własnej firmy, - organizacja i funkcjonowanie biura rachunkowego, - doradztwo podatkowe, - pomoc publiczna; 2) Moduł II: Rachunkowość - 220 godzin - rachunkowość (księgowość, kalkulacja, sprawozdawczość) w tym: pojęcie, zakres i zasady rachunkowości, zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych, organizacja rachunkowości, sprawozdanie finansowe, obowiązki sprawozdawcze podmiotów rachunkowości, prawo podatkowe (podatek dochodowy, podatek od towarów i usług), sporządzanie i analiza bilansu podmiotu gospodarczego, aktywa i pasywa (charakterystyka pozycji), sporządzanie i analiza rachunku zysków i strat, sporządzenie rachunku przepływów pieniężnych, - obsługa programów FK+GM np. Rewizor, Rachmistrz, Symfonia; 3) Moduł III: Kadry, płace - 100 godzin - kadry, w tym: aktualne regulacje dotyczące Prawa Pracy i Kodeksu Cywilnego, organizacja działu personalnego, obowiązki pracodawcy i pracownika, świadczenia ze stosunku pracy przysługujące pracownikowi w okresie zatrudnienia, ewidencja danych kadrowych, list pracowników, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, - płace, w tym: system wynagrodzeń (naliczanie, rozliczanie i ewidencja wynagrodzeń list płac na drukach), wynagrodzenie za czas choroby, świadczenia pozapłacowe, podróże służbowe, system ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, prawo podatkowe związane z rozliczaniem płac, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, - obsługa programów kadrowo-płacowych np. Gratyfikant, Symfonia, Comarch OPTIMA, TETA oraz programu Płatnik; 4) Moduł IV: Język angielski z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa - 80 godzin; 5) Moduł V: Praktyka u pracodawcy (biura rachunkowe) zgodnie z kierunkiem szkolenia - 160 godzin. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 10. Organizacja szkolenia: 10.1 Szkolenie należy zrealizować według planu nauczania obejmującego 40 godzin w tygodniu. Jedną godzinę Zamawiający rozumie jako 60 minut, z czego na zajęcia edukacyjne przypada 45 minut a na przerwę 15 minut, przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny, praktyka u pracodawcy musi odbywać się w pełnym wymiarze czasu pracy tj. po 8 godzin zegarowych dziennie; 10.2 Zajęcia muszą się odbywać w godz. między 08.00 - 18.00 (praktyka może być realizowana w innych godzinach, jednak w ramach godzin pracy danego zakładu pracy, wyłączając godziny nocne) od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), w kolejno następujących po sobie dniach, liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest przeprowadzenie zajęć w soboty. Praktyka u pracodawcy musi rozpocząć się w pierwszym dniu roboczym po zakończeniu zajęć teoretyczno-praktycznych odbywających się w instytucji szkoleniowej; 10.3 Wykonawca przygotuje program szkolenia, zawierający zakres o którym mowa w pkt 9. Liczba godzin zajęć praktycznych nie może stanowić mniej niż 60% zajęć (nie wlicza się godzin przeznaczonych na praktykę u pracodawcy). Egzamin końcowy musi być integralną częścią programu oraz wchodzić w skład ilości godzin przewidzianych programem. Egzamin końcowy musi być ujęty w Programie szkolenia w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin oraz w harmonogramie szkolenia z uwzględnieniem daty przeprowadzenia tego egzaminu i ilości godzin przewidzianych na egzamin; 10.4 Wykonawca dostosuje poziom nauki języka angielskiego do poziomu grupy; 10.5 Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, kontakty z uczestnikami szkolenia oraz z Zamawiającym; 10.6 Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone osobiście przez kadrę dydaktyczną wskazaną w ofercie. Nie dopuszcza się przeprowadzenia szkolenia, w tym praktyki u pracodawców drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.; 10.7 Zajęcia muszą się odbywać w salach szkoleniowych (pracowniach komputerowych) przystosowanych do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, wyposażonych w 14 komputerów każda oraz w meble. Sale szkoleniowe (pracownie komputerowe) muszą być przestronne, jasno oświetlone, dostosowane do liczby uczestników szkolenia, spełniać warunki określone przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, z osobnymi miejscami do siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiającymi swobodne sporządzanie notatek (stolik, ławka) oraz muszą być wyposażone w sprzęt techniczny niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj. tablica, rzutnik, flipchart, itp.). W ramach zajęć związanych z obsługą komputera musi być zapewniony swobodny dostęp uczestników do sprzętu komputerowego. Na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe, posiadające napęd CD-RW/DVD-RW i stały dostęp do Internetu. W komputerach musi być zainstalowane jednakowe dla wszystkich uczestników szkolenia legalne oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, tj. minimum 2 programy komputerowe FK+GM (np. Rewizor, Rachmistrz, Symfonia) oraz minimum 2 programy kadrowo-płacowe (np. Gratyfikant, Symfonia, Comarch OPTIMA, TETA) oraz program Płatnik. W budynku, w którym odbywają się zajęcia zapewniony musi być dostęp do pomieszczeń sanitarnych (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieniczne) oraz do zaplecza socjalnego; 10.8 Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkolenia wskazanych przez Zamawiającego od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem; 10.9 Na pierwszych zajęciach Wykonawca przedstawi każdemu uczestnikowi szkolenia program szkolenia, wykaz miejsc praktyk u pracodawców i harmonogram realizowanych zajęć na cały okres szkolenia; 10.10 Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od Wykonawcy na własność co najmniej jeden podręcznik/skrypt obejmujący treści z każdego modułu szkolenia (podręcznik nie może być kserowany), inne materiały szkoleniowe i dydaktyczne, artykuły piśmiennicze w postaci zeszytu, długopisu, zakreślacza, czystej płyty CD-RW/DVD-RW umożliwiającej wielokrotny zapis dokumentów tworzonych na zajęciach. Dodatkowe materiały (np. skrypty, materiały ksero dotyczące tematyki zajęć, które muszą być czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości) mogą być przekazywane w trakcie zajęć, zgodnie z ich tematyką; 10.11 Wykonawca oznaczy budynek oraz pomieszczenia, w których realizowane jest szkolenie poprzez wywieszenie plakatów zawierających informacje o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Z nami po pracę. Informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w szkoleniu. Plakaty dostarczone będą przez Zamawiającego. Oznaczenia o współfinansowaniu ze środków unijnych winny być również umieszczone na wszystkich materiałach szkoleniowych, podręcznikach i dokumentacji szkoleniowej osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej; 10.12 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia (oddzielnie dla każdego źródła finansowania) obejmującej: dziennik zajęć edukacyjnych, indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, protokoły z egzaminów, karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności oraz do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia; 10.13 Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 10.14 W trakcie szkolenia (najpóźniej w połowie) oraz po jego zakończeniu Wykonawca przeprowadzi wśród wszystkich uczestników ocenę szkolenia za pomocą formularza anonimowej ankiety oceniającej, dostarczonej przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; 10.15 Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zapewni przeprowadzenie w sposób bezstronny i obiektywny egzaminu potwierdzającego nabycie przez uczestników szkolenia umiejętności. Egzamin ma być przeprowadzony przynajmniej w formie testu wiedzy lub kompetencji przez podmiot/instytucję zewnętrzną lub Wykonawcę szkolenia, z wyłączeniem osób prowadzących dane szkolenie; 10.16 Wykonawca wyda absolwentom szkolenia, po jego pozytywnym zakończeniu: a) zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności zawierające, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.): numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku wydania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz. 186 z późn. zm.) należy dołączyć do zaświadczenia suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Uwaga: Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia Wykonawca dołącza do oferty, b) w przypadku osób, których szkolenie współfinansowane będzie ze środków EFS dodatkowo wyda certyfikat z oceną końcową potwierdzający ukończenie szkolenia, zawierający logo Unii Europejskiej, logo PO KL oraz nazwę projektu. Uwaga: Wzór certyfikatu zgodnego z wytycznymi EFS PO KL Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy; 10.17 W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia miejsca praktyk u pracodawcy - w biurach rachunkowych. Wykonawca musi wskazać nazwy i adresy pracodawców, u których będą realizowane praktyki oraz opiekunów uczestników praktyk. Wykonawca winien wskazać w ofercie co najmniej siedmiu pracodawców, u których realizowana będzie praktyka. Poprzez określenie praktyka u pracodawcy Zamawiający rozumie odbycie u wskazanych przez Wykonawcę pracodawców praktyki polegającej na możliwości zastosowania w praktyce wiedzy i umiejętności zdobytych przez uczestników szkolenia podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Praktyka musi być realizowana w warunkach rzeczywistych, tj. w miejscu wykonywania pracy przez pracowników wskazanego pracodawcy (tj. siedziba, oddział, filia lub tym podobne) - na terenie Miasta Wrocław. Uwaga: Wykaz miejsc praktyk oraz oświadczenia pracodawców (w oryginale) o zobowiązaniu przyjęcia na praktykę Wykonawca załącza do oferty; 10.18 Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia przez Wykonawcę usług cateringowych na rzecz uczestniczących w szkoleniu osób bezrobotnych skierowanych przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Z nami po pracę - Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wrocławski Instytut Biznesu i Edukacji WIBE sp. z o.o., Ostrowskiego 22, 53-238 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202627,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41104,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108248,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.