Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-20
Łask: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach
Sądu Rejonowego w Łasku wraz z obsługą szatni
Numer ogłoszenia: 158864 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łasku , ul. Kolejowa 12, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 0-43 675 26 41, faks 0-43 675 26 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku wraz z obsługą szatni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe utrzymanie czystości w trzech budynkach Sądu Rejonowego w Łasku położonych: 1/ w Łasku przy ul. Kolejowej 12, 2/ w Łasku przy ul. Przemysłowej 5, 3/ w Poddębicach przy ul. Północnej 5; Utrzymanie czystości na terenie posesji w Poddębicach przy ul. Północnej 5; Obsługa szatni w budynku położonym w Poddębicach przy ul. Północnej 5. A. Zestawienie powierzchni wewnętrznej do sprzątania w poszczególnych budynkach (dotyczy; powierzchni biurowej, korytarzy, klatek schodowych i toalet): 1) Budynek przy ul. Kolejowej 12 w Łasku - 2.181,32 m2 2) Budynek przy ul. Przemysłowej 5 w Łasku - 695,52 m2 3) Budynek przy ul. Północnej 5 w Poddębicach - 1.040,80 m2. Razem powierzchnia wewnętrzna w trzech budynkach: 3.917,64 m2 B. Powierzchnia zewnętrzna do sprzątania - posesja przy ul. Północnej 5 w Poddębicach - 1.546 m2. C. Mycie wskazanych przez Zamawiającego okien (stolarka PCV i drewniana) oraz pranie/czyszczenie żaluzji przyokiennych w ilości : 1. w budynku przy ul. Kolejowej 12 w Łasku /stolarka drewniana/ - 175 sztuk o powierzchni 865,62 m2, 2. w budynku przy ul. Przemysłowej 5 w Łasku /stolarka drewniana/ - 133 sztuki o powierzchni 322,04 m2, 3. w budynku przy ul. Północnej 5 w Poddębicach /stolarka PCV/ - 59 sztuk o powierzchni 210,30 m2 Ogółem w trzech budynkach: 367 sztuk okien o łącznej powierzchni 1.397,96 m2. D. Sprzątanie powierzchni wewnętrznych stanowi usługę kompleksową i obejmuje m.in.: 1. Czyszczenie i konserwację podłóg: - codzienne zamiatanie, mycie podłóg i posadzek zmywalnych - codzienne odkurzanie wykładzin, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie 2. Czyszczenie i konserwacja mebli oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenia pomieszczeń (drzwi, grzejników, wyłączników światła, gniazd elektrycznych, urządzeń oświetleniowych, urządzeń biurowych, itp.) - odkurzanie mebli tapicerowanych, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie. 3. Usuwanie pajęczyn. 4. Codzienne opróżnianie koszy na śmieci w pomieszczeniach biurowych oraz wymiana plastikowych worków (zakup worków leży po stronie Wykonawcy). 5. Bieżące opróżnianie popielniczek w palarniach. 6. Utrzymanie czystości toalet: - codzienne mycie i dezynfekowanie wszystkich urządzeń sanitarnych oraz armatury - mycie glazury, powierzchni luster, wyposażenia ruchomego: pojemniki na ręczniki, papier toaletowy, dozowniki do mydła, suszarki do rąk itp.). 7. Utrzymanie w czystości wejść do budynków w tym: - poręczy drewnianych i metalowych konstrukcji balustrad i krat; - drzwi oraz znajdujących się przy wejściach tablic informacyjnych; - wycieraczek. 8. Utrzymanie w stałej czystości ścian, podłóg, lamp, kinkietów, gzymsów, sufitów i drzwi znajdujących się w budynku. 9. Mycie okien 2 razy do roku na całej powierzchni objętej sprzątaniem. 10. Codzienne opróżnianie niszczarek w pomieszczeniach biurowych. E. Obsługa szatni - do podstawowych obowiązków szatniarza należy 1. przyjmowanie od interesantów okryć wierzchnich oraz pakunków i wydawanie numerków za powierzone mienie, 2. wydawanie powierzonych okryć i przedmiotów na podstawie otrzymanego numerka, 3. przyjmowanie na życzenie interesantów przedmiotów do schowka depozytowego, 4. wydawanie powierzonych przedmiotów zdeponowanych w schowkach, na podstawie otrzymanych numerków i kluczyków, 5. troska o porządek, codzienne sprzątanie pomieszczeń szatni przed rozpoczęciem pracy lub po jej zakończeniu, 6. ochrona powierzonego mienia, 7. przestrzeganie obowiązujących na terenie sądu regulaminów, przepisów b.h.p. i instrukcji p.poż., 8. w sytuacjach awaryjnych stosowanie się do zaleceń służb pełniących czynności ochrony na terenie sądu; Szczegółowy zakres wykonywania prac porządkowo-czystościowych określony został w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 98.30.00.00 - Różne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) złożą wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione SIWZ, c) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub są w trakcie realizacji co najmniej 1 zamówienia o podobnym charakterze co przedmiot niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł, polegającego na sprzątaniu pomieszczeń w obiektach biurowych i przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, d) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł., aktualny w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia, e) wykonają zamówienie zgodnie z opisem zawartym we wzorze umowy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki, na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawców oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ - zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. b) niespełnienie któregokolwiek spośród określonych wyżej warunków lub złożenie nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik postępowania, skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia (minimalna suma ubezpieczenia 100 tys. zł). 2. Forma dokumentów: Oświadczenie, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a, jest składane w formie oryginału, pozostałe dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (do wyboru Wykonawcy - oryginał nie jest wymagany). 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łasku
ul. Kolejowa 12, 98-100 Łask.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Łasku ul. Kolejowa 12, 98-100 Łask pokój nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Krzesiny/k. Poznania
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową sprawnościowego placu zabaw na osiedlu Przylesie w Łasku
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych w 2025 r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2301E na odcinku od działki nr 79 do działki 354 w miejscowości Brzeski
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
- Mechaniczne koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Usługa sprzątania w części A budynku RDLP w Toruniu
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Części
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Utrzymanie zieleni miejskiej rosnącej w pasach drogowych.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.