Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Krzesiny/k. Poznania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Krzesiny/k. Poznania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b7bdd24-209b-401b-8cd4-17a8f09784df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124761/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Hotelarskie usługi noclegowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11020783.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1102078.
Zmiany ogłoszenia, wyjaśnienia treści SWZ, składanie ofert oraz komunikacja między Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie poprzez platformę zakupową.
Oferta, dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzona w języku polskim.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne
z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
Zamawiający rekomenduje następujący format przesyłanych danych: .pdf .doc .docx .rtf .xls .odt. ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z .
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowego odwzorowania musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
-procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
-zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
-włączona obsługa JavaScript,
-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
- Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
-Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny: 29/TP2/2025.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 29/TP2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 248868,45 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich i noclegowych dla żołnierzy i personelu 32 BLT w Łasku, łącznie dla 89 osób, w podziale na części:
Część 1 – nocleg dla 18 osób w pokojach jedno lub wieloosobowych;
dwuosobowym.
2. Zakwaterowanie w ramach 1-części zamówienia odbędzie się w następujących terminach:
od 02.06.2025 r. – do 05.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 09.06.2025 r. – do 12.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 16.06.2025 r. – do 18.06.2025 r. (2 doby hotelowe)
od 23.06.2025 r. – do 26.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 30.06.2025 r. – do 03.07.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 07.07.2025 r. – do 10.07.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 14.07.2025 r. – do 18.07.2025 r. (4 doby hotelowe)
3. Wykonawca wg własnych możliwości może zaproponować Zamawiającemu zakwaterowanie w pokojach wyłącznie jednoosobowych, dwuosobowych, trzyosobowych lub czteroosobowych.
4. Wykonawca składając ofertę obligatoryjnie winien zaoferować Zamawiającemu dla części 1 zamówienia co najmniej 2 pokoje do pojedynczego zakwaterowania jednej osoby.
5. Wykonawca składając ofertę na poszczególną część zamówienia potwierdza możliwość zakwaterowania wskazanej w w tej części liczby osób odpowiednio: 2, 17 lub 18 osób we wszystkich ww. dobach hotelowych (w zależności od nr części).
6. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia potwierdza możliwość zapewnienia jednoczesnego zakwaterowania sumy osób z każdej deklarowanej części w ww. terminach.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
8. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
4.2.5.) Wartość części: 4897,47 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-01 do 2025-07-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OCENA OFERT:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru w SWZ.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY:
Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę usługi, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar – wynagrodzenie za jedną dobę hotelową za jedną osobę (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość usługi, bez kwoty podatku (tj. iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości osobodób hotelowych).
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia - usługi wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania usługi w części od 1 do 6, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto (wartość brutto) wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie usługi za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich i noclegowych dla żołnierzy i personelu 32 BLT w Łasku, łącznie dla 89 osób, w podziale na części:
Część 2 – nocleg dla 18 osób w pokojach jedno lub wieloosobowych;
dwuosobowym.
2. Zakwaterowanie w ramach 2 części zamówienia odbędzie się w następujących
terminach:
od 02.06.2025 r. – do 05.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 09.06.2025 r. – do 12.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 16.06.2025 r. – do 18.06.2025 r. (2 doby hotelowe)
od 23.06.2025 r. – do 26.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 30.06.2025 r. – do 03.07.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 07.07.2025 r. – do 10.07.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 14.07.2025 r. – do 18.07.2025 r. (4 doby hotelowe)
3. Wykonawca wg własnych możliwości może zaproponować Zamawiającemu
zakwaterowanie w pokojach wyłącznie jednoosobowych, dwuosobowych,
trzyosobowych lub czteroosobowych.
4. Wykonawca składając ofertę obligatoryjnie winien zaoferować Zamawiającemu dla części 2 zamówienia co najmniej 2 pokoje do pojedynczego zakwaterowania jednej osoby.
5. Wykonawca składając ofertę na poszczególną część zamówienia potwierdza możliwość zakwaterowania wskazanej w w tej części liczby osób odpowiednio: 2, 17 lub 18 osób we wszystkich ww. dobach hotelowych (w zależności od nr części).
6. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia potwierdza
możliwość zapewnienia jednoczesnego zakwaterowania sumy osób z każdej
deklarowanej części w ww. terminach.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
8. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ –wzór umowy.
4.2.5.) Wartość części: 48970,47 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-01 do 2025-07-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OCENA OFERT:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru w SWZ.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY:
Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę usługi, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar – wynagrodzenie za jedną dobę hotelową za jedną osobę (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość usługi, bez kwoty podatku (tj. iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości osobodób hotelowych).
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia - usługi wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania usługi w części od 1 do 6, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto (wartość brutto) wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie usługi za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich i noclegowych dla żołnierzy i personelu 32 BLT w Łasku, łącznie dla 89 osób, w podziale na części:
Część 3 – nocleg dla 17 osób w pokojach jedno lub wieloosobowych;
dwuosobowym.
2. Zakwaterowanie w ramach 3 części zamówienia odbędzie się w następujących
terminach:
od 02.06.2025 r. – do 05.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 09.06.2025 r. – do 12.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 16.06.2025 r. – do 18.06.2025 r. (2 doby hotelowe)
od 23.06.2025 r. – do 26.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 30.06.2025 r. – do 03.07.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 07.07.2025 r. – do 10.07.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 14.07.2025 r. – do 18.07.2025 r. (4 doby hotelowe)
3. Wykonawca wg własnych możliwości może zaproponować Zamawiającemu
zakwaterowanie w pokojach wyłącznie jednoosobowych, dwuosobowych,
trzyosobowych lub czteroosobowych.
4. Wykonawca składając ofertę obligatoryjnie winien zaoferować Zamawiającemu dla części 3 zamówienia co najmniej 2 pokoje do pojedynczego zakwaterowania jednej osoby.
5. Wykonawca składając ofertę na poszczególną część zamówienia potwierdza możliwość zakwaterowania wskazanej w w tej części liczby osób odpowiednio: 2, 17 lub 18 osób we wszystkich ww. dobach hotelowych (w zależności od nr części).
6. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia potwierdza
możliwość zapewnienia jednoczesnego zakwaterowania sumy osób z każdej
deklarowanej części w ww. terminach.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
9. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ –wzór umowy.
4.2.5.) Wartość części: 46249,89 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-01 do 2025-07-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OCENA OFERT:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru w SWZ.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY:
Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę usługi, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar – wynagrodzenie za jedną dobę hotelową za jedną osobę (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość usługi, bez kwoty podatku (tj. iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości osobodób hotelowych).
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia - usługi wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania usługi w części od 1 do 6, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto (wartość brutto) wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie usługi za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich i noclegowych dla żołnierzy i personelu 32 BLT w Łasku, łącznie dla 89 osób, w podziale na części:
Część 4 – nocleg dla 17 osób w pokojach jedno lub wieloosobowych;
dwuosobowym.
2. Zakwaterowanie w ramach 4 części zamówienia odbędzie się w następujących terminach:
od 02.06.2025 r. – do 05.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 09.06.2025 r. – do 12.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 16.06.2025 r. – do 18.06.2025 r. (2 doby hotelowe)
od 23.06.2025 r. – do 26.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 30.06.2025 r. – do 03.07.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 07.07.2025 r. – do 10.07.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 14.07.2025 r. – do 18.07.2025 r. (4 doby hotelowe)
3. Zakwaterowanie w ramach 6 części zamówienia odbędzie się w następujących terminach:
od 01.06.2025 r. – do 18.07.2025 r. (47 dób hotelowych).
4. Wykonawca wg własnych możliwości może zaproponować Zamawiającemu
zakwaterowanie w pokojach wyłącznie jednoosobowych, dwuosobowych,
trzyosobowych lub czteroosobowych.
5. Wykonawca składając ofertę obligatoryjnie winien zaoferować Zamawiającemu dla części 4 zamówienia co najmniej 2 pokoje do pojedynczego zakwaterowania jednej osoby.
6. Wykonawca składając ofertę na poszczególną część zamówienia potwierdza możliwość zakwaterowania wskazanej w w tej części liczby osób odpowiednio: 2, 17 lub 18 osób we wszystkich ww. dobach hotelowych (w zależności od nr części).
7. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia potwierdza
możliwość zapewnienia jednoczesnego zakwaterowania sumy osób z każdej
deklarowanej części w ww. terminach.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
9. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ –wzór umowy.
4.2.5.) Wartość części: 46249,89 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-01 do 2025-07-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OCENA OFERT:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru w SWZ.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY:
Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę usługi, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar – wynagrodzenie za jedną dobę hotelową za jedną osobę (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość usługi, bez kwoty podatku (tj. iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości osobodób hotelowych).
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia - usługi wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania usługi w części od 1 do 6, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto (wartość brutto) wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie usługi za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich i noclegowych dla żołnierzy i personelu 32 BLT w Łasku, łącznie dla 89 osób, w podziale na części:
Część 5 – nocleg dla 17 osób w pokojach jedno lub wieloosobowych;
2. Zakwaterowanie w ramach 5 części zamówienia odbędzie się w następujących terminach:
od 02.06.2025 r. – do 05.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 09.06.2025 r. – do 12.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 16.06.2025 r. – do 18.06.2025 r. (2 doby hotelowe)
od 23.06.2025 r. – do 26.06.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 30.06.2025 r. – do 03.07.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 07.07.2025 r. – do 10.07.2025 r. (3 doby hotelowe)
od 14.07.2025 r. – do 18.07.2025 r. (4 doby hotelowe)
3. Wykonawca wg własnych możliwości może zaproponować Zamawiającemu
zakwaterowanie w pokojach wyłącznie jednoosobowych, dwuosobowych,
trzyosobowych lub czteroosobowych.
4. Wykonawca składając ofertę obligatoryjnie winien zaoferować Zamawiającemu dla części 5 zamówienia co najmniej 2 pokoje do pojedynczego zakwaterowania jednej osoby.
5. Wykonawca składając ofertę na poszczególną część zamówienia potwierdza możliwość zakwaterowania wskazanej w w tej części liczby osób odpowiednio: 2, 17 lub 18 osób we wszystkich ww. dobach hotelowych (w zależności od nr części).
6. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia potwierdza
możliwość zapewnienia jednoczesnego zakwaterowania sumy osób z każdej
deklarowanej części w ww. terminach.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
8. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ –wzór umowy.
4.2.5.) Wartość części: 46249,89 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-01 do 2025-07-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OCENA OFERT:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru w SWZ.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY:
Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę usługi, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar – wynagrodzenie za jedną dobę hotelową za jedną osobę (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość usługi, bez kwoty podatku (tj. iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości osobodób hotelowych).
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia - usługi wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania usługi w części od 1 do 6, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto (wartość brutto) wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie usługi za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich i noclegowych dla żołnierzy i personelu 32 BLT w Łasku, łącznie dla 89 osób, w podziale na części:
Część 6 – nocleg dla 2 osób w pokojach jednoosobowych lub w pokoju dwuosobowym.
2. Zakwaterowanie w ramach 6 części zamówienia odbędzie się w następujących terminach:
od 01.06.2025 r. – do 18.07.2025 r. (47 dób hotelowych).
3. Wykonawca wg własnych możliwości może zaproponować Zamawiającemu
zakwaterowanie w pokojach wyłącznie jednoosobowych, dwuosobowych,
trzyosobowych lub czteroosobowych.
4. Wykonawca składając ofertę na poszczególną część zamówienia potwierdza możliwość zakwaterowania wskazanej w w tej części liczby osób odpowiednio: 2, 17 lub 18 osób we wszystkich ww. dobach hotelowych (w zależności od nr części).
5. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia potwierdza
możliwość zapewnienia jednoczesnego zakwaterowania sumy osób z każdej
deklarowanej części w ww. terminach.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ –wzór umowy.
4.2.5.) Wartość części: 12177,84 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-01 do 2025-07-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OCENA OFERT:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru w SWZ.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY:
Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę usługi, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar – wynagrodzenie za jedną dobę hotelową za jedną osobę (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość usługi, bez kwoty podatku (tj. iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości osobodób hotelowych).
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia - usługi wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania usługi w części od 1 do 6, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto (wartość brutto) wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie usługi za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zamawiający działając na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514) wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 tej ustawy. Na potwierdzenie braku opisanych w art. 7 ustawy podstaw wykluczenia Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie odpowiadające treścią załącznikowi nr 2 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia, potwierdzające brak podstaw wykluczenia. Dokument sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;
2. oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;
oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składają także odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3. formularz cenowy według załącznika nr 3 do SWZ;
4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeśli dotyczy);
5. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).
Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak jednoznacznego wskazania, które pliki stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa pliki spowoduje uznanie ich za niezastrzeżone.
Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich
podpisaniu. Może to skutkować naruszeniem integralności plików, co równoznaczne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
Oferta winna być sporządzona w sposób czytelny (zaleca się sporządzenie oferty na urządzeniu elektronicznym), a pliki składające się na ofertę Wykonawca winien odpowiednio opisać, by ułatwić ich identyfikację.
Pełnomocnictwo winno być udzielone zgodnie z zasadami reprezentacji
obowiązującymi dla mocodawcy i wskazywać osobę pełnomocnika oraz zakres umocowania. Z pełnomocnictwa musi wprost wynikać w szczególności kto jest mocodawcą, komu i kiedy zostaje udzielone pełnomocnictwo i w jakim zakresie.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy zostało ono sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Poświadczenia zgodności z oryginałem może dokonać także notariusz w myśl przepisów art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie.
Jeżeli wybór oferty Wykonawcy prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz. 361 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest wskazać w ofercie:
1.informację, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2.nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3.wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4.wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe dotyczy także wspólników spółki cywilnej chyba, że zakres umocowania wynika z załączonej do oferty umowy spółki lub innych dokumentów.2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno, w swoim imieniu.
3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający zastrzega, że w przypadku przedłużenia procedury postępowania o zamówienie publiczne prowadzonej w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, świadczenie kompleksowej usługi hotelowej zgodnie z przedmiotem umowy rozpocznie się od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.06.2025 r., z zastrzeżeniem, iż zachowane zostaną pełne okresy w trakcie tygodnia zgodnie z § 1 ust. 2 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy OpenNexus dostępnej na stronie internetowej przedmiotowego postępowania w zakładce prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga aby w trakcie realizacji umowy spełniony był warunek określony w postępowaniu, tj. warunek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z rezerwacją, zakwaterowaniem, sprzątaniem obiektu oraz obsługą gastronomiczną, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.2. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie zadania, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli tych podwykonawców.
3. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu wypełnioną deklarację wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy, stanowiący jednocześnie załącznik nr 6 do SWZ, w zakresie m.in. lokalizacji obiektu.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbycia wizji lokalnej przed podpisaniem umowy celem potwierdzenia warunków oferowanych przez Wykonawcę w ofercie. O planowanej wizycie powiadomi Wykonawcę mailowo z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Obsługa, konserwacja urządzeń grzewczych
- Dostawę materiałów ogólnobudowlanych II
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Krzesiny/k. Poznania
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową sprawnościowego placu zabaw na osiedlu Przylesie w Łasku
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych w 2025 r.
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek dla pracowników oraz emerytowanych pracowników szkół i przedszkoli z terenu gminy Włoszczowa z podziałem na części
- Świadczenie usług noclegowych w hotelu o standardzie pięciogwiazdkowym na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a - 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r - 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Zap. m. nocl., m. parking., s. konf.oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.semin.dla wizytat. podst.opieki zdrow. w dn. 13-14.06.2025 r. w Warszawie (seminarium dwudniowe)
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.