Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-07-20
G³ogów: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w G³ogowie, przy ul. Sportowej 1, w ramach projektu Moja przysz³o¶æ w moich rêkach
Numer og³oszenia: 158945 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat G³ogowski , ul. Sikorskiego 21, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w G³ogowie, przy ul. Sportowej 1, w ramach projektu Moja przysz³o¶æ w moich rêkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1Przedmiot zamówienia obejmuje: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w G³ogowie, przy ul. Sportowej 1 w ramach projektu Moja przysz³o¶æ w moich rêkach (Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionach. Dzia³anie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych w systemie o¶wiaty, Poddzia³anie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostêpie do edukacji oraz zmniejszanie ró¿nic w jako¶ci us³ug edukacyjnych, wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego). UWAGA: Zaanga¿owanie tygodniowe lidera szkolnego ustala siê na nie mniej ni¿ 5 godzin pracy na tydzieñ w miesi±cach: wrzesieñ - czerwiec oraz na nie mniej ni¿ 2,5 godziny pracy na tydzieñ w miesi±cach: lipiec, sierpieñ. Planowana liczba godzina zajêæ dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic 2.Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac zwi±zanych z realizacj± programu rozwojowego szko³y w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNO¦CI: -udzia³ w szkoleniu z zakresu równo¶ci szans kobiet i mê¿czyzn w projekcie, -udzia³ w spotkaniach zespo³u projektowego, -obs³uga kontroli, -utrzymywanie sta³ej wspó³pracy z biurem projektu, -zg³aszanie wszelkich nieprawid³owo¶ci podczas realizacji projektu do biura projektu, -wykonywanie innych obowi±zków wynikaj±cych bezpo¶rednio z projektu i z obowi±zków na³o¿onych przez Instytucjê Po¶rednicz±c±, -promowanie projektu, informowanie spo³eczno¶ci lokalnej o wspó³finansowaniu projektu ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, -oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, - przyjêcie dostaw materia³ów biurowych na potrzeby zarz±dzania projektem i ich rozdysponowanie, -prowadzenie niezbêdnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, -przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, -najpó¼niej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pe³nej dokumentacji projektowej dyrektorowi szko³y, -inne zadania nie przewidziane wy¿ej ZADANIA ZWI¡ZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMENTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNO¦CI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podrêczników i innych wydawnictw, materia³ów biurowych, programów komputerowych, i innych okre¶lonych w pakietach szkoleniowych, -sprawdzanie ofert pod k±tem zgodno¶ci wykazanego towaru z za³o¿eniami projektu, -odbiór i sprawdzenie pod wzglêdem ilo¶ciowym i jako¶ciowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materia³ów biurowych zakupionych w ramach projektu, -oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, -wprowadzenie na stan szko³y zakupionych pomocy dydaktycznych, -kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, -przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, -na koniec ka¿dej edycji zajêæ dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowi±cych maj±tek szko³y, -inne zadania nie przewidziane wy¿ej, ZADANIA ZWI¡ZANE Z REALIZACJ¡ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKO£Y W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJÊÆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNO¦CI:: -zapewnienie przez okres trwania zajêæ bazy dydaktycznej (dostêpno¶æ sal lekcyjnych, sprawno¶æ sprzêtu, pomoce dydaktyczne, materia³y itp.) do prowadzenia zajêæ dodatkowych, -zorganizowanie zajêæ dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szko³y w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujêtych projekcie, -dba³o¶æ o zapewnienie w³a¶ciwej realizacji projektu w czê¶ci dotycz±cej realizacji programów rozwojowych w szko³ach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, -oznaczenie szko³y plakatami projektu w szczególno¶ci sal lekcyjnych, w których bêd± prowadzone zajêcia -inne zadania nie przewidziane wy¿ej, ZADANIA ZWI¡ZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNO¦CI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotycz±cego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajêæ z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, -sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, -przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równo¶ci szans kobiet i mê¿czyzn w projekcie, -przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajêæ (dziennik zajêæ, druki: listy obecno¶ci, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokó³ odbioru, sprawozdanie, rachunek), -opracowywanie miesiêcznych zbiorczych harmonogramów zajêæ w odniesieniu do swojej szko³y i ich przekazanie do biura projektu, -bie¿±ce gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, -monitorowanie prowadzenia zajêæ dodatkowych przez trenerów pod k±tem zgodno¶ci z przes³anym harmonogramem do IP, w szczególno¶ci liczby realizowanych godzin zajêæ, -potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajêæ przez ka¿dego trenera w danym miesi±cu, -zg³aszanie na bie¿±co wszelkich zmian w harmonogramie zajêæ do biura projektu, -sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po ka¿dej edycji zajêæ tj. dzienników zajêæ, list obecno¶ci, wywiadów z uczniami poda k±tem poprawno¶ci wype³niania oraz zgodno¶ci z zapisami projektu -inne zadania nie przewidziane wy¿ej, ZADANIA ZWI¡ZANE Z UDZIA£EM UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNO¦CI: -rozpowszechnieni informacji w szkole w¶ród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przysz³o¶æ w moich rêkach za pomoc± strony internetowej szko³y, tablicy og³oszeñ itp. -prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zg³oszeniowych, uk³adanie list przyjêtych, wywieszenie list przyjêtych, z³o¿enie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pe³noletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), -zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, -poinformowanie uczestników projektu, ¿e ich udzia³ w projekcie pn. Moja przysz³o¶æ w moich rekach jest bezp³atny, a wszystkie prowadzone dzia³ania w projekcie s± wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, -przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wej¶cie do projektu i na zakoñczenie udzia³u w projekcie w ka¿dej edycji zajêæ, -opracowanie analizy ka¿dego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmuj±cego dwie edycje -bie¿±ce monitorowanie udzia³u uczestników projektu w zajêciach dodatkowych, -inne zadania nie przewidziane wy¿ej,.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.42.00.00 - Us³ugi zwi±zane z zarz±dzaniem .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium w postêpowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego opisu sposobu dokonania oceny warunku udzia³u w postêpowaniu.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego opisu sposobu dokonania oceny warunku udzia³u w postêpowaniu.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego opisu sposobu dokonania oceny warunku udzia³u w postêpowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi do¶wiadczenie, wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostan± im powierzone, a w szczególno¶ci osobami (wymagana minimum jedna osoba na dan± czê¶æ, na któr± wykonawca sk³ada ofertê), które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, z których ka¿da winna posiadaæ: - wykszta³cenie wy¿sze pedagogiczne lub pokrewne (zgodnie z tre¶ci± rozporz±dzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009r. w sprawie szczegó³owych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz okre¶lenia szkó³ i wypadków, w których mo¿na zatrudniæ nauczycieli niemaj±cych wy¿szego wykszta³cenia lub ukoñczonego zak³adu kszta³cenia nauczycieli - Dz. U. z 2009r., Nr 50, Poz. 400 z pó¼ñ. zm.), - minimalny sta¿ pracy pedagogicznej 10 lat, - Stopieñ awansu zawodowego nauczyciela - minimum stopieñ nauczyciela dyplomowanego - Wiedzê w zakresie znajomo¶ci merytorycznej i organizacji pracy szkó³ gimnazjalnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego opisu sposobu dokonania oceny warunku udzia³u w postêpowaniu.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kompletna oferta musi zawieraæ: a)formularz oferty, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Integraln± cze¶æ formularza ofertowego stanowi za³acznik nr 1A do SIWZ, tj. o¶wiadczenie o zaanga¿owaniu lub braku zaanga¿owania w Projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO. b)pe³nomocnictwo(a) - w przypadku, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c)dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ, d)za³±cznik nr 8 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków,
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty, w szczególno¶ci: 1)W razie niemo¿no¶ci realizowania zadañ wynikaj±cych z zawartej umowy przez Wykonawcê (np. zwolnienie lekarskie, zdarzenie losowe), bêdzie on móg³ we w³asnym zakresie zapewniæ zast±pienie go przez inn± osobê. Osoba zastêpuj±ca winna spe³niaæ wymagania okre¶lone w SIWZ. O zmianie takiej Wykonawca zobowi±zany jest uprzednio poinformowaæ Zamawiaj±cego na pi¶mie w celu uzgodnienia zastêpstwa. 2)Inne zmiany, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy przy dochowaniu nale¿ytej staranno¶ci. 3)Zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego. Zmiany postanowieñ tre¶ci zawartej umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej odbywaæ siê bêd± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nglogowsp/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w G³ogowie ul. Sikorskiego 21; Biuro Zamówieñ Publicznych pok. nr 302-303 (III piêtro)..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w G³ogowie ul. Sikorskiego 21; sekretariat pok. nr 103 (I piêtro)..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionach. Dzia³anie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych w systemie o¶wiaty, Poddzia³anie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostêpie do edukacji oraz zmniejszanie ró¿nic w jako¶ci us³ug edukacyjnych, wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego. Zamawiaj±cy nie zamierza zawrzeæ umowy ramowej, Zamawiaj±cy nie zamierza ustanowiæ dynamicznego systemu zakupów, Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej...
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Dostawa czê¶ci i sprzêtu komputerowego
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI OBIEKTÓW CHROBRY G£OGÓW S.A. W G£OGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A. oraz przy ul. Boles³awa ¦mia³ego 2A.
- Realizacja projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat G³ogowski" w zakresie aktualizacji lub wprowadzenia BPI oraz wykonanie Audytu opracowanych i wdro¿onych PBI w podziale na czê¶æ
- Przebudowa wraz z budow± wewnêtrznej instalacji gazowej w Nadle¶niczówce przy ul. Ró¿anej 4
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.