To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2012-08-07
G³ogów: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w G³ogowie, przy ul. Sportowej 1, w ramach projektu Moja przysz³o¶æ w moich rêkach.
Numer og³oszenia: 170717 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 158945 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat G³ogowski, ul. Sikorskiego 21, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w G³ogowie, przy ul. Sportowej 1, w ramach projektu Moja przysz³o¶æ w moich rêkach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1Przedmiot zamówienia obejmuje: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w G³ogowie, przy ul. Sportowej 1 w ramach projektu Moja przysz³o¶æ w moich rêkach (Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionach. Dzia³anie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych w systemie o¶wiaty, Poddzia³anie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostêpie do edukacji oraz zmniejszanie ró¿nic w jako¶ci us³ug edukacyjnych, wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego). UWAGA: Zaanga¿owanie tygodniowe lidera szkolnego ustala siê na nie mniej ni¿ 5 godzin pracy na tydzieñ w miesi±cach: wrzesieñ - czerwiec oraz na nie mniej ni¿ 2,5 godziny pracy na tydzieñ w miesi±cach: lipiec, sierpieñ. Planowana liczba godzina zajêæ dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic 2.Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac zwi±zanych z realizacj± programu rozwojowego szko³y w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNO¦CI: -udzia³ w szkoleniu z zakresu równo¶ci szans kobiet i mê¿czyzn w projekcie, -udzia³ w spotkaniach zespo³u projektowego, -obs³uga kontroli, -utrzymywanie sta³ej wspó³pracy z biurem projektu, -zg³aszanie wszelkich nieprawid³owo¶ci podczas realizacji projektu do biura projektu, -wykonywanie innych obowi±zków wynikaj±cych bezpo¶rednio z projektu i z obowi±zków na³o¿onych przez Instytucjê Po¶rednicz±c±, -promowanie projektu, informowanie spo³eczno¶ci lokalnej o wspó³finansowaniu projektu ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, -oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, - przyjêcie dostaw materia³ów biurowych na potrzeby zarz±dzania projektem i ich rozdysponowanie, -prowadzenie niezbêdnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, -przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, -najpó¼niej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pe³nej dokumentacji projektowej dyrektorowi szko³y, -inne zadania nie przewidziane wy¿ej ZADANIA ZWI¡ZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMENTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNO¦CI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podrêczników i innych wydawnictw, materia³ów biurowych, programów komputerowych, i innych okre¶lonych w pakietach szkoleniowych, -sprawdzanie ofert pod k±tem zgodno¶ci wykazanego towaru z za³o¿eniami projektu, -odbiór i sprawdzenie pod wzglêdem ilo¶ciowym i jako¶ciowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materia³ów biurowych zakupionych w ramach projektu, -oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, -wprowadzenie na stan szko³y zakupionych pomocy dydaktycznych, -kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, -przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, -na koniec ka¿dej edycji zajêæ dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowi±cych maj±tek szko³y, -inne zadania nie przewidziane wy¿ej, ZADANIA ZWI¡ZANE Z REALIZACJ¡ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKO£Y W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJÊÆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNO¦CI:: -zapewnienie przez okres trwania zajêæ bazy dydaktycznej (dostêpno¶æ sal lekcyjnych, sprawno¶æ sprzêtu, pomoce dydaktyczne, materia³y itp.) do prowadzenia zajêæ dodatkowych, -zorganizowanie zajêæ dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szko³y w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujêtych projekcie, -dba³o¶æ o zapewnienie w³a¶ciwej realizacji projektu w czê¶ci dotycz±cej realizacji programów rozwojowych w szko³ach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, -oznaczenie szko³y plakatami projektu w szczególno¶ci sal lekcyjnych, w których bêd± prowadzone zajêcia -inne zadania nie przewidziane wy¿ej, ZADANIA ZWI¡ZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNO¦CI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotycz±cego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajêæ z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, -sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, -przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równo¶ci szans kobiet i mê¿czyzn w projekcie, -przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajêæ (dziennik zajêæ, druki: listy obecno¶ci, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokó³ odbioru, sprawozdanie, rachunek), -opracowywanie miesiêcznych zbiorczych harmonogramów zajêæ w odniesieniu do swojej szko³y i ich przekazanie do biura projektu, -bie¿±ce gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, -monitorowanie prowadzenia zajêæ dodatkowych przez trenerów pod k±tem zgodno¶ci z przes³anym harmonogramem do IP, w szczególno¶ci liczby realizowanych godzin zajêæ, -potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajêæ przez ka¿dego trenera w danym miesi±cu, -zg³aszanie na bie¿±co wszelkich zmian w harmonogramie zajêæ do biura projektu, -sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po ka¿dej edycji zajêæ tj. dzienników zajêæ, list obecno¶ci, wywiadów z uczniami poda k±tem poprawno¶ci wype³niania oraz zgodno¶ci z zapisami projektu -inne zadania nie przewidziane wy¿ej, ZADANIA ZWI¡ZANE Z UDZIA£EM UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNO¦CI: -rozpowszechnieni informacji w szkole w¶ród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przysz³o¶æ w moich rêkach za pomoc± strony internetowej szko³y, tablicy og³oszeñ itp. -prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zg³oszeniowych, uk³adanie list przyjêtych, wywieszenie list przyjêtych, z³o¿enie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pe³noletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), -zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, -poinformowanie uczestników projektu, ¿e ich udzia³ w projekcie pn. Moja przysz³o¶æ w moich rekach jest bezp³atny, a wszystkie prowadzone dzia³ania w projekcie s± wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, -przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wej¶cie do projektu i na zakoñczenie udzia³u w projekcie w ka¿dej edycji zajêæ, -opracowanie analizy ka¿dego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmuj±cego dwie edycje -bie¿±ce monitorowanie udzia³u uczestników projektu w zajêciach dodatkowych, -inne zadania nie przewidziane wy¿ej,..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.42.00.00 - Us³ugi zwi±zane z zarz±dzaniem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki Priorytet:IX Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionach. Dzia³anie:9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych w systemie o¶wiaty,Poddzia³anie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostêpie do edukacji oraz zmniejszanie ró¿nic w jako¶ci us³ug edukacyjnych, wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Napar³o, Mod³a, ul. Letnia 19, 67-222 Jerzmanowa, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 13975,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 13975,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 13975,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 13975,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Dostawa czê¶ci i sprzêtu komputerowego
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI OBIEKTÓW CHROBRY G£OGÓW S.A. W G£OGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A. oraz przy ul. Boles³awa ¦mia³ego 2A.
- Realizacja projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat G³ogowski" w zakresie aktualizacji lub wprowadzenia BPI oraz wykonanie Audytu opracowanych i wdro¿onych PBI w podziale na czê¶æ
- Przebudowa wraz z budow± wewnêtrznej instalacji gazowej w Nadle¶niczówce przy ul. Ró¿anej 4
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.