eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekUdzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-29

Sulejówek: Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych
Numer ogłoszenia: 159032 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118930 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych; kwota kredytu: 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych); okres kredytowania: 5 lat; karencja w spłacie kredytu: do 31.03.2016 r.; uruchomienie kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego nie później niż do 30.06.2015 r. Po okresie karencji spłata kredytu nastąpi w kwartalnych ratach na koniec kwartału kalendarzowego, począwszy od końca I kwartału 2016 r., do końca IV kwartału 2020 r. w wysokości 150 000,00 zł każda, Odsetki będą płatne od kwoty zadłużenia w okresach kwartalnych wraz ze spłatą kredytu, na koniec kwartału (kalendarzowego), przy czym pierwsze odsetki będą płatne na koniec I kwartału 2016 r., a ostatnie na koniec IV kwartału 2020 r., Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365/366 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w kwartale, Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, równe sumie b + m, gdzie: b - stawka bazowa - oprocentowanie kredytu liczone jest na bazie stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca danego kwartału poprzedzającego okres odsetkowy powiększona o marżę banku za dany (kwartalny) okres odsetkowy, m - stała marża banku, Prowizja (przygotowawcza) będzie uiszczona w dniu postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, od kwoty kredytu, przy czym prowizja nie może być wyższa niż 0,50 %, Spłata odsetek i kapitału nastąpi z dochodów budżetu Zamawiającego, Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, O kwocie należnych odsetek Zamawiający będzie informowany pisemnie i drogą mailową na adres: finanse@umsulejowek.pl w terminie 7 dni przed terminem wymagalności, przy czym odsetki od kredytu stają się wymagalne w ostatnim dniu każdego okresu odsetkowego; Odsetki z tytułu niespłaconej w terminie raty kredytu obliczane będą w oparciu o wysokość odsetek ustawowych obowiązujących w danym okresie; Zamawiający nie wyraża zgody na kapitalizację odsetek; Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do: wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części, wcześniejszej spłaty poszczególnych rat; Zamawiający zastrzega sobie możliwość, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do wydłużenia spłaty kredytu gdy ulegną zmianie warunki prawne lub finansowe Zamawiającego mające wpływ na spłatę. Wydłużenie terminu spłaty kredytu wymaga zgodnych oświadczeń woli Zamawiającego i Wykonawcy dla swej ważności w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy. Zamawiający celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej, udostępnia Wykonawcom następującą dokumentację: Uchwała Budżetowa na rok 2015 Miasta Sulejówek Nr V/16/2014 z dnia 29 grudnia 2014 r. - załącznik nr 7 do SIWZ, Uchwała Nr V/15/2014 Rady Miasta Sulejówek z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie: Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Sulejówek na lata 2015 - 2020 - załącznik nr 8 do SIWZ, Uchwały Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej - załącznik nr 9 do SIWZ w sprawie: zaopiniowania projektu uchwały budżetowej na 2015 rok; opinii do projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2020; wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2014 rok wraz z informacją o stanie mienia. Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2014 r. - załącznik nr 10, Sprawozdania Rb-Z, Rb-N i Rb-NDS za 2014 r., sprawozdania za pierwszy kwartał 2015 r. - załącznik nr 11 do SIWZ, Sprawozdania Rb 27S i Rb 28S za 2014 r., sprawozdania za pierwszy kwartał 2015 r. - załącznik nr 12 do SIWZ, Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, decyzje w sprawie nadania numeru identyfikacyjnego - NIP - załącznik Nr 13 do SIWZ, Opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącą kredytu będącego przedmiotem postępowania - załącznik nr 14 do SIWZ. Zamawiający oświadcza, że nie zalega z płatnościami na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego. Nie przewiduje się składania na tę okoliczność zaświadczeń w/w instytucji natomiast, jeżeli byłaby taka konieczność Zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy ww. zaświadczenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Halinowie, Piłsudskiego 36, 05-074 Halinów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 750000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200753,12

  • Oferta z najniższą ceną: 200753,12 / Oferta z najwyższą ceną: 311320,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.