Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-14
Radomsko: Remont budynku - pawilonu handlowego w Radomsku przy ul. Leszka Czarnego 15
Numer ogłoszenia: 159286 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, fax 044 6854513, 6854521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku - pawilonu handlowego w Radomsku przy ul. Leszka Czarnego 15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku - pawilonu handlowego w Radomsku przy ul. Leszka Czarnego 15 w zakresie: 1.docieplenia stropodachu budynku styropianem obustronnie laminowanym o grubości 15 cm wraz z wykonaniem nowego pokrycia (jednowarstwowo) z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia o grubości min. 5 mm do wykonywania jednowarstwowych pokryć dachowych, 2.wymiany obróbek blacharskich dachu, rynien dachowych i rur spustowych na nowe w istniejącej kolorystyce, 3.remoncie istniejących kominków wentylacyjnych . Zakres robót do wykonania obejmuje: - rozebranie pokrycia dachowego z papy, - rozebranie obróbek blacharskich dachu, - rozebranie rur spustowych i rynien, - remont istniejących kominów wentylacyjnych murowanych poprzez podmurowanie do wysokości 60cm od nowego pokrycia z papy do otworu wentylacyjnego, wykonanie nakrywy betonowej kominów oraz uzupełnienie tynków zewnętrznych na kominach, - wymiana istniejących wywietrzników z blachy ocynkowanej na PCV, przedłużenie i zakończenie istniejących wywietrzników żeliwnych kształtkami z PCV, - wykonanie izolacji termicznej dachu ze styropianu obustronnie laminowanego o gr. 15cm, - wykonanie obróbek blacharskich dachu w istniejącej kolorystyce, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną, - montaż rynien i rur spustowych w istniejącej kolorystyce. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. Uwaga: Nie dopuszcza się zmiany styropianu na inny materiał izolacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - przedmiar robót Roboty remontowe i renowacyjne - stanowiący dodatek nr 4 do SIWZ, - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiąca dodatek nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2) I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty w zakresie pokryć dachów lub tarasów o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł; 3)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 4)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Sekcji III pkt III.2)III.1 niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III pkt III.2) I: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, 2)oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót w zakresie pokryć dachów lub tarasów o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 7)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 8)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym w odniesieniu do osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wykonawca musi dostarczyć uprawnienia budowlane uprawniające tą osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie koniecznym do realizacji zadania oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, III.2. Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2)Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a)postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b)wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, 3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców, 4)Dokumenty, o których mowa w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 3,4,5 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, 5)W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a w szczególności w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 6,7,8 wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno), 6)Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy: nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, 7)Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika, 8)Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym, 9)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III.3 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej III.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 3,4,5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, III.3.2 Dokument, o którym mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III pkt III.2) III.3.2 niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.pl,www.bip.radomsko.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radomska Biuro Zamówień Publicznych. Opłata za przekazanie SIWZ w formie papierowej wynosi 13,00 PLN płatne na konto w Banku Spółdzielczym Nr konta: 82 8980 0009 2001 0037 5283 0011.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Obywateli (Biuro Podawcze) w Urzędzie Miasta Radomska - parter budynku, 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.09.2008.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3918E odc. Silnica-Kozie Pole
- Budowa chodnika w ul. Św. Rocha w Radomsku
- Dostawa wyrobów diagnostycznych wraz z dzierżawą sprzętu dla Pracowni Serologii Transfuzjologicznej w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
- Utrzymanie dróg o nawierzchni nieulepszonej na terenie Miasta Radomska
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokończenie robót remontowych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Przebudowa i rozbudowa estrady na terenie rekreacyjnym GOKIR w Jankowicach przy ul. Kościelnej 19
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kamienna Grobla 7 lok. 23, ul. Kamienna Grobla 7 lok. 37, ul. Mostek 34 lok. 9 i ul. Wejhera 11D lok. 17 w Gdańsku.
- "Modernizacja nawierzchni masą na gorąco na wybranych odcinkach dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego (2025)"
- Termomodernizacja trzech świetlic wiejskich z terenu gminy Perlejewo.
- Remont pokrycia dachowego wykonanego ze słomy w obiektach wpisanych na inwentarz Muzeum Wsi Kieleckiej
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.