Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-14
Świdnica: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych oraz remont nawierzchni gruntowych jezdni, placów, zatok postojowych, parkingowych, autobusowych oraz ciągów pieszych w grani-cach administracyjnych m. Świdnica
Numer ogłoszenia: 159422 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, fax 074 8523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swidnica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.swidnica.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych oraz remont nawierzchni gruntowych jezdni, placów, zatok postojowych, parkingowych, autobusowych oraz ciągów pieszych w grani-cach administracyjnych m. Świdnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych oraz remont nawierzchni gruntowych jezdni, placów zatok postojo-wych, parkingowych, autobusowych oraz ciągów pieszych w granicach administracyjnych m. Świdnica a w szczególności: e. przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej wybranego elementu pasa drogowego w celu likwidacji miejsco-wych ubytków lub deformacji i doprowadzeniu nawierzchni do stanu pierwotnego, f. wykonywanie remontów ulic o nawierzchni gruntowej nietrwałej, g. wykonywanie nowych warstw nawierzchni dróg o strukturze z betonu asfaltowego na wybranych odcinkach ulic, h. niezwłoczne wykonywanie remontów cząstkowych jezdni i chodników w miejscach, gdzie uszkodzenie powstało w sposób nagły. Uwaga: rozpoczęcie realizacji robót niezwłocznie, poza zatwierdzonym harmonogramem, na pisemne polecenie zamawiającego .nie później niż 24h po otrzymaniu dyspozycji. i. oznakowanie miejsc uszkodzonych celem zapewnienia bezpieczeństwa ruchu, do czasu naprawy nawierzchni j. wykonywania bieżących przeglądów stanu jezdni i chodników o nawierzchni asfaltowej i gruntowej, 2.2 Zakres robót obejmuje:
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium - 120.000zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Oferent składający ofertę musi spełniać następujące warunki: 1.1.1 Posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanej z wykonaniem zamówienia jeżeli ustawy nakła-dają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówie-nia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.1.2 Dysponować niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wyko-nania zamówienia, 1.1.3 Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4 Posiadać ważną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 1.1.5 potwierdzić wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za-mawiający wymaga przedstawienia min. 3 prac o wartości 500.000 zł każda tożsamych z zadaniami stanowiącymi przedmiot zamówienia wraz z podaniem miejsca i daty ich wykonania, wartości oraz załączeniem dokumentów po-twierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.1.6 informacji o kwalifikacjach (czasookres zatrudnienia na stanowiskach w drogownictwie min. 3 lata - przebieg kariery zawodowej) nie mniej niż 10 osób bezpośrednio wykonujących roboty przypisanych do realizacji tej umowy - Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia na spełnia na podstawie oświadczeń oraz dokumentów załaczonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z wzorem oferty przetargowej wymagane oświadczenia - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, po-twierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy, z którego wynika, iż przedmiot działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opła-caniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo-łeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia min. 3 prac o wartości 500.000 zł każda tożsamych z zadaniami stanowiącymi przedmiot za-mówienia wraz z podaniem miejsca i daty ich wykonania, wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu umowy będący w dyspozycji wykonawcy. Minimum sprzętowe to: - rozkładarka do mieszanek mineralno-asfaltowych szer.nie mniejszej niż 4 m - 1 szt. - skrapiarka samojezdna do bitumu co najmniej 5000 dm ³ - 1 szt. - walec stalowy gładki średni 10 t - 1 szt. - walec stalowy gładki ciężki 15 t - 1 szt. - walec statyczny wibracyjny ogumiony 15 t - 1 szt. - równiarka do nawierzchni gruntowych 88kW/120 KM) - 1 szt. - piła do ciecia asfaltu, betonu - 1 szt. - frezarka do nawierzchni bitumicznych - 1 szt Ww. wykaz winien zawierać: nazwę sprzętu, rok budowy, określenie stanu technicznego (w % zużycia) i podstawo-wych cech eksploatacyjnych oraz sposób władania (własność najem, dzierżawa, użyczenie) - Wykaz pracowników bezpośrednio wykonujących prace oraz nadzorujących wykonanie zadania tj: J.1 potwierdzenie kwalifikacji dwóch pracowników bezpośrednio nadzorujących wykonanie zadania w postaci dokumentów uprawniających wykonanie zawodu: kserokopie uprawnień w branży drogowej aktualne zaświadczenie o zrzeszeniu się w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa opis przebiegu dotychczasowej kariery zawodowej. 2 imiona i nazwiska osoby odpowiedzialnej za właściwe wykonywanie remontów cząstkowych jezdni i chodników, w miejscach gdzie uszkodzenie powstało w sposób nagły wraz z numerem telefonu. 3 informacje o kwalifikacjach (czasookres zatrudnienia na stanowiskach w drogownictwie min. 1,5 roku - przebieg kariery zawodowej) nie mniej niż 10 osób bezpośrednio realizujących przedmiot umowy Zaparafowany projekt Umowy potwierdzający akceptację wszystkich warunków (załącznik nr 2 do SIWZ) - Polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł - , Dowód wniesienia wadium - W przypadku, gdyby Oferent jako załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być poświad-czona za zgodność z oryginałem. Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punktach pkt. 6.3, pkt. 6.5, pkt. 6.6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed no-tariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarcze-go odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwwswidnica.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ,58-100 Świdnica ul.Armii Krajowej 49 Miejskie Biuro Przetargów pokój 124 Ip.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta ,58-100 Świdnica ul.Armii Krajowej 49 Miejskie Biuro Przetargów pokój 124 Ip.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Dostawa artykułów żywnościowych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.