Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Kalisz: Likwidacja części stawu nr 3 wraz z konserwacja dla umożliwienia przepływu wody ze stawu nr 4 do stawu nr 2 w Parku Przyjaźni w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 159525 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalisz , Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7654300, faks (062) 7642032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kalisz.pl pozycja ogłoszenia - zamówienia publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja części stawu nr 3 wraz z konserwacja dla umożliwienia przepływu wody ze stawu nr 4 do stawu nr 2 w Parku Przyjaźni w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wydobycie porastającej roślinności poprzez hakowanie mechaniczne i jej wywóz, b) zasypanie części stawu nr 3, c) odmulenie pozostałej części stawu wraz z wbudowaniem urobku w skarpy i w obszar podniesienia, d) umocnienie skarpy kiszką faszynową. 2. Szczegółowy zakres prac określony został w SIWZ i załącznikach do niej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) wykażą ze dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wodno-melioracyjnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy(na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,0 każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (np. konserwację urządzeń wodnych, regulację cieków wodnych); c) wykażą że dysponują przynajmniej następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: środek transportowy o ładowności min. 5 ton, koparka jednonaczyniowa na podwoziu gąsienicowym o poj. łyżki 0,25 m3, koparka jednonaczyniowa na podwoziu gąsienicowym o poj. łyżki 0,40 m3 i spycharka gąsienicowa o mocy min. 55 kW; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia min. 50.000,00 PLN.; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655), zwaną w ogłoszeniu: ustawą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1) i 4). Pozostałe warunki i wymagania mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 3) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia, 4) dokumentów potwierdzających posiadanie przez osobę, o której mowa w pkt.3 uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczenia potwierdzającego członkostwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osoby we właściwej izbie samorządu zawodowego, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby wskazanej w wykazie, o którym mowa w pkt 3) - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje taką osobą; 6) wykazu wykonanych zamówień potwierdzających spełnianie warunku o którym mowa w pkt 2.b) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 7) dokumentów potwierdzających, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt.6) zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 6), a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert, 8) wykazu narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia potwierdzającego spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 2.c) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń wyszczególnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 8. - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje takimi narzędziami i urządzeniami 10) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert). Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 2), 4), 5) 7), 9) i 10) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, 2) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl lub www.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 2, III piętro budynku UM przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu za opłatą 15,20 PLN lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: pokój nr 6 mieszczący się na III piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Kaliszu przy ul. Kościuszki 1a (Sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem - na numer faksu 062 5049774. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 3.. Numer konta na jaki należy wnieść opłatę za przesyłkę SIWZ: Bank Zachodni WBK S.A I O/Kalisz nr: 43 1090 1128 0000 0000 1218 1984.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Zakup urządzenia UTM oraz switch'y zarządzalnych wraz z subskrypcją, wdrożeniem, konfiguracją i instruktażem
- Świadczenie w roku 2025 usług żywienia dzieci i młodzieży uczącej się w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15, w podziale na dwa etapy.
- Świadczenie w roku 2025 usług żywienia dzieci i młodzieży uczącej się w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15, w podziale na dwa etapy.
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- "Dostawy artykułów żywnościowych z podziałem na IX części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w roku 2025"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łowicz
- "Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2025r".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.