eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszBezgotówkowy zakup paliw p³ynnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu



Og³oszenie z dnia 2024-11-27

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT KALISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854636

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac ¦wiêtego Józefa 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 0626014200

1.5.8.) Numer faksu: 0627572622

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ee4d3f9a-d14a-493f-9fe9-28755b8b6608

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00617780

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00065962/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup paliw p³ynnych na potrzeby Starostwa Powiatowego na rok 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee4d3f9a-d14a-493f-9fe9-28755b8b6608

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ oraz za³±czników do zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci, widoczne s± po po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania, w zak³adce „komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zdp@powiat.kalisz.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie Powiat Kaliski z siedzib± w Starostwie Powiatowym w Kaliszu Plac ¦wiêtego Józefa 5, 62-800 Kalisz, nr tel. (62) 501-43-01, email: starosta@powiat.kalisz.pl.
2) Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: tel. (62)5014233,
email: iod@powiat.kalisz.pl, adres do korespondencji - Starostwo Powiatowe w Kaliszu Plac ¦wiêtego Józefa 5, 62-800 Kalisz.
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
a) ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
b) ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020 r. poz. 164).
4) Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez czas trwania umowy, a nastêpnie przez okres przechowywania dokumentacji postêpowania lub umowy zgodnie z w³a¶ciw± kategori± archiwaln±, a w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres w jakim Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do przechowywania dokumentacji w zwi±zku z uzyskaniem dofinansowania ze ¶rodków Unii Europejskiej.
5) Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o:
a) przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320),
b) przepisy ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpnie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902),
c) przepisy w³a¶ciwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiaj±cego.
6) Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 18 ustawy Pzp.
8) Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowi±zkowe ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych. Konsekwencje niepodania okre¶lonych w tych przepisach danych wynikaj± z ustawy Pzp np. brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu.
9) W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
10) W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± osobie, której dane dotycz± nastêpuj±ce uprawnienia:
a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, z tym ¿e skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub jego za³±czników,
c) prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej,
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
11) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12) Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
13) Prawo dostêpu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i uzupe³nienia podlegaj± ograniczeniu po przekazaniu akt zawieraj±cych dane osobowe do archiwum zak³adowego, na mocy art. 22b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej Pb 95, oleju napêdowego ON i p³ynu AdBlue na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu, Pl. ¦w. Józefa 5, 62-800 Kalisz poprzez sprzeda¿ na wszystkich stacjach paliw bêd±cych w posiadaniu Wykonawcy, szczególnie na stacjach paliw wskazanych przez Wykonawcê w ofercie. W przypadku awarii lub modernizacji stacji paliw wskazanych w ofercie Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na zamianê stacji paliw, któr± Wykonawca wskaza³ w ofercie celem spe³nia³a postawionego warunku udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy dopuszcza zast±pienie jej inn± stacj± Wykonawcy spe³niaj±c± warunek okre¶lony w ust. IX pkt 2 ppkt 4 SWZ, na której mo¿na dokonywaæ zakupu paliw i AdBlue zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zmiana stacji paliw mo¿e odbyæ siê jedynie za zgod± Zamawiaj±cego. Sprzeda¿ bêdzie dokonywana bezgotówkowo przy u¿yciu kart flotowych. Zamawiaj±cy przewiduje korzystanie z 16 kart flotowych. Za wydanie ka¿dej nowej Karty flotowej, bez nadruku logo Zamawiaj±cego, wydawanej po podpisaniu umowy oraz za kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiaj±cego, wydawane na nowe numery rejestracyjne lub nowego u¿ytkownika, zamawiane w okresie obowi±zywania umowy na podstawie zapotrzebowania z³o¿onego przez Zamawiaj±cego oraz wymieniane po up³ywie terminu wa¿no¶ci ka¿dej Karty flotowej, Wykonawca nie bêdzie pobieraæ op³aty. Za kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiaj±cego, wymieniane w okresie obowi±zywania umowy na podstawie zapotrzebowania z³o¿onego przez Zamawiaj±cego (np. b³êdne podanie danych umieszczonych na Karcie flotowej, uszkodzenie Karty flotowej) Wykonawca bêdzie pobieraæ op³atê w wysoko¶ci do 10,00 z³ netto za Kartê flotow±. Zamawiaj±cy przewiduje podczas trwania umowy zakup paliw w ³±cznej ilo¶ci oko³o 35 840 litrów w tym odpowiednio: benzyny bezo³owiowej Pb 95 – 12 640 litrów, oleju napêdowego ON - 22800 litrów oraz p³ynu AdBlue w ilo¶ci oko³o 400 litrów (podane ilo¶ci s± szacunkowe, Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ ograniczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z § 2 ust. 4 Istotnych Postanowieñ Umowy). Paliwa musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1314) oraz obowi±zuj±cych w tym zakresie norm.
2. O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy posiadaj± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.).
3. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która uzyska ³±cznie najwiêksza liczbê punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
4. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy obliczane bêdzie wed³ug § 2 Istotnych postanowieñ umowy (za³ nr 4 do SWZ) przy zachowaniu sta³ych opustów podanych w Formularzu ofertowym.
5. Zamawiaj±cy przed³o¿y Wykonawcy wykaz pojazdów wg numerów rejestracyjnych uprawnionych do zakupu paliw na podstawie Kart flotowych oraz okre¶li limit poboru paliw w odniesieniu do karty na okaziciela.
6. Wykonawca wydaje Zamawiaj±cemu bezp³atne Karty flotowej, bez nadruku logo Zamawiaj±cego, na numery rejestracyjne s³u¿bowych pojazdów Zamawiaj±cego i na okaziciela wskazanego przez Zamawiaj±cego oraz zamawiane w okresie obowi±zywania umowy kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiaj±cego, wydawane na nowe numery rejestracyjne lub nowego u¿ytkownika oraz wymieniane po up³ywie terminu wa¿no¶ci.
7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia ilo¶ci bezp³atnych Kart flotowych oraz zmiany limitu poboru paliw na wskazanych przez siebie Kartach flotowych w trakcje trwania umowy.
8. W przypadku awarii Karty flotowej, Wykonawca dostarczy now± kartê w terminie 10 dni roboczych od przed³o¿enia wniosku/zamówienia na karty przez Zamawiaj±cego na dedykowanym portalu internetowym, do którego Zamawiaj±cy otrzyma dostêp po podpisaniu umowy, lub przed³o¿enia wniosku/zamówienia w przypadku blokady danej karty (utrata, zmiana danych i itp.) lub zamówienia nowej karty.
9. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ ¿adnych op³at prowizyjnych i manipulacyjnych z tytu³u u¿ytkowania Kart flotowych.
10. Kod opisuj±cy przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 09134000-7 olej napêdowy, 09132100-4 benzyna bezo³owiowa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napêdowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowaæ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
1) „opust dla ON” – 60 punktów. Sposób oceny: oferta z najwy¿szym opustem (z³/litr) otrzyma 60 punktów w kryterium „opust dla ON”, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty z najwy¿szym opustem wg poni¿szego wzoru:
AO = UB/UN x 60 punktów
gdzie:
AO – wyliczona ilo¶æ punktów dla badanej oferty w kryterium „opust dla ON”
UB – wielko¶æ opustu dla ON w ofercie badanej,
UN – najwiêkszy opust dla ON ze z³o¿onych ofert,
2) „opust dla Pb95” – 16 punktów. Sposób oceny: oferta z najwy¿szym opustem (z³/litr) otrzyma 16 punktów w kryterium „opust dla Pb95”, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty z najwy¿szym opustem wg poni¿szego wzoru:
AP = UB/UN x 16 punktów
gdzie:
AP – wyliczona ilo¶æ punktów dla badanej oferty w kryterium „opust dla Pb95”
UB – wielko¶æ opustu dla Pb95 w ofercie badanej,
UN – najwiêkszy opust dla Pb95 ze z³o¿onych ofert,
3) „opust dla AdBlue” – 4 punkty. Sposób oceny: oferta z najwy¿szym opustem (% ceny brutto/litr) otrzyma 4 punktów w kryterium „opust dla AdBlue”, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty z najwy¿szym opustem wg poni¿szego wzoru:
AA = UB/UN x 4 punkty
gdzie:
AA – wyliczona ilo¶æ punktów dla badanej oferty w kryterium „opust dla AdBlue”
UB – wielko¶æ opustu dla AdBlue w ofercie badanej,
UN – najwiêkszy opust dla AdBlue ze z³o¿onych ofert,
4) „termin p³atno¶ci faktury” – 20 punktów. Sposób oceny: Wykonawca mo¿e zaoferowaæ 14, 21 lub 30 dniowy termin p³atno¶ci faktury za wykonany przedmiot umowy. Oferta otrzyma ilo¶æ punktów (R) odpowiadaj±c± zaoferowanemu terminowi p³atno¶ci faktury. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie nie wpisze terminu p³atno¶ci faktury, lub wpisze inny termin ni¿ 14, 21, 30 dni, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zaproponowa³ 14 dniowy termin p³atno¶ci faktury.
W kryterium „termin p³atno¶ci faktury” oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 20 pkt. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
a) 14 dniowy termin p³atno¶ci faktury – R = 0 punktów przyznanych,
b) 21 dniowy termin p³atno¶ci faktury – R = 10 punktów przyznanych,
c) 30 dniowy termin p³atno¶ci faktury – R = 20 punktów przyznanych.
2. Zamawiaj±cy spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu wybierze najkorzystniejsz±, która otrzyma najwiêcej punktów obliczonych wed³ug poni¿szego wzoru:
AB = AO + AP + AA + R
gdzie:
AB – wyliczona ilo¶æ punktów przyznana badanej oferty,
AO – ilo¶æ punktów w kryterium „opust dla ON”, przyznana badanej ofercie,
AP – ilo¶æ punktów w kryterium „opust dla Pb95”, przyznana badanej ofercie,
AA - ilo¶æ punktów w kryterium „opust dla AdBlue”, przyznana badanej ofercie,
R – ilo¶æ punktów w kryterium „termin p³atno¶ci faktury”, przyznana badanej ofercie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: opust dla ON

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: opust dla Pb95

4.3.6.) Waga: 16

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: opust dla AdBlue

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki – zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± stacj± paliw, która znajduje siê w miejscowo¶ci Opatówek (powiat kaliski) lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od granicy Opatówka, liczonej najkrótsz± drog± publiczn± przeznaczon± dla pojazdów osobowych i ciê¿arowych oraz dodatkowo co najmniej jedn± stacj± paliw (inn± ni¿ wy¿ej opisana) na terenie powiatu kaliskiego na których istnieje mo¿liwo¶æ dokonywania rozliczeñ bezgotówkowych przy u¿yciu kart flotowych dostarczonych przez Wykonawcê.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ sk³adania, tj. do dostarczenia na wezwanie o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ sk³adania, tj. do dostarczenia na wezwanie:
1) aktualnej koncesji na obrót paliwami p³ynnymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki – zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.),
2) o¶wiadczenia, ¿e Wykonawca bêdzie dysponowa³ co najmniej dwiema stacjami paliw tj. jedn± stacj± paliw, która znajduje siê w miejscowo¶ci Opatówek (powiat kaliski) lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od granicy Opatówka liczonej najkrótsz± drog± publiczn± przeznaczon± dla pojazdów osobowych i ciê¿arowych oraz jedn± stacj± paliw na terenie powiatu kaliskiego na których istnieje mo¿liwo¶æ dokonywania rozliczeñ bezgotówkowych przy u¿yciu kart flotowych dostarczonych przez Wykonawcê (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca sporz±dza ofertê na Formularzu ofertowym. Ponadto wraz z formularzem ofertowym Wykonawca sk³ada o¶wiadczenia, o których mowa w ust. XIII pkt 1 SWZ oraz wymienione poni¿ej dokumenty i o¶wiadczenia:
1) dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub inny w³a¶ciwy rejestr) – Wykonawca zamiast powy¿szych dokumentów mo¿e w formularzu ofertowym w ust. IV wskazaæ adresy bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz umo¿liwiaj±cych Zamawiaj±cemu dostêp do tych dokumentów,
2) pe³nomocnictwo, je¿eli zachodz± okoliczno¶ci, o których mowa w ust. XVII pkt 10 SWZ,
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy),
4) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (je¶li dotyczy) - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ,
5) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (je¶li dotyczy) - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ,
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jak± czê¶æ zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust XIII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u, w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, w stosunku do ¿adnego z nich nie mog± istnieæ podstawy do wykluczenia, okre¶lone w ust. X SWZ.
6. Wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej z Wykonawc± Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach okre¶lonych w § 9 Istotnych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.